Kai arabasına bindi. Hızlıca buradan gitmek istiyordu.
Kai zor olsada evine geri dönmüştü.
Ailesi onu bu kadar erken geldiğini görünce şaşırmıştı. Kai ise onları geçiştirmişti. Kai soobini kalbine gömeliydi zor olsada.
Kai odasına çıkmış hüngür hüngür ağlıyordu. Soobin ile resmi gözüne takıldı odasına girince hemen o resmi oradan kaldırmıştı ama yırtmamıştı o hala onu seviyordu çünkü.
Bu olay üzerinden bir kaç ay geçmişti.
Kai hiç iyi değildi dışarı çıkmıyordu yemek yemiyordu eski kai yoktu artık.
ailesi ona ne olduğunu sorunca cevap bile vermiyordu. Kai bu olaydan kısa bir süre sonra vefat etti. Aşkından ölmüştü o. O masum aşk Kainin sonu olmuştu.
4 ay sonra Soobin köye gelmişti kai ile konuşmak istiyordu gerçi ona ne diyecekti o gün Kainin gözlerindeki hayal kırıklığını görmemişmiyidi?Soobin oraya geldiği gün hızlıca Kainin evine gitti ona diyecek bir şeyi yoktu ama görmek istiyordu onu. Beraber yürüdükleri kır yolundan onun evine doğru gitti. Gitmeden önce her zaman beraber gölgesine oturdukları ağaca baktı. Soobin kailerin evine geldikten sonra dünya başına yıkılmıştı. Soobin vicdan azabı çekiyordu. Ailesinin izni ile soobin Kainin odasına girdi girdiğinde onların fotoğrafını gördü. Soobin fotoğrafı eline aldı ve kalbine doğru götürdü nereden bilecekti eskiden kendisinden kalan bu hatıranın. Şimdi kendisine kalan bir hatıra olacağından.