4.10 Eğer Bir Kalbim Olsaydı✤

182 19 35
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 23.03.2023 (23:47)

Bölüm Şarkısı: Suran - The Whisper Of Forest

İyi Okumalar!

Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan

Chaezan

Gözlerim  kapalıydı, şakaklarımı ovan ellerin beni rahatlatmasını umuyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gözlerim kapalıydı, şakaklarımı ovan ellerin beni rahatlatmasını umuyordum. Bütün gece uyumamıştım. Uyku gözlerime girmemişti. Bunun nedeni güçlü taraf olamazsam neler olacağını düşünmemden alakalıydı. Geçen gece bunu yaşamıştım. Bir süreliğine gücüm ellerimden alınınca nasıl biçare olduğumu görmüştüm. Hoşuma gitmemişti. Ben güçsüz olamazdım. Güç benim damarlarımda kan gibi akıyordu. O gece, o dörtlünün karşıma çıktıkları gece, güçlerim yoktu. Bir süreliğine yapabilmiş olsalar da bu bana acı vermişti. Kendimi bir hiç olarak görmüştüm. Ben hiç olamazdım. Hayatımı bu zamana kadar bir yerde var olabilmek adına vermiştim. Bir noktaya ulaştığıma inanırken hala hiç olduğumu görmek, canımı acıtmıştı. O zaman neden diye sorgulatmıştı? Neden tüm bu yaptıklarım yetmemişti?

Tamerin, Kaveh, Venira ve Bartan. Dördü karşıma çıkmıştı. Dört kaderi değiştirilmiş ruh. Dördü de benim için birleşmişlerdi. Bunu ilan etmek için karşıma çıkmışlardı. Güç gösterisiydi aslında. Normal şartlarda sıradan bir haberciden de duyardım. Fakat benden korkmadıklarını göstermek için yapmışlardı. Hoş, ilk başta bunu ciddiye almazdım. Ben onlardan daha güçlü durmuyor muydum? Ölüm'den Dönen diye anılan ben, onların karşısında sıradandım. Güçlerim olmadan karşılarında durmuştum. Evet, konuşabilmiştim ama bu güçleri gösteremedikten sonra laf salatasının bir anlamı yoktu. Onlar karşısında bu kadar zayıf olamazdım. Venira ve Kaveh birleşince beni durduramamaları gerekiyordu. Bu yaşamda en üstün varlık bendim. Düzeni korumak için böyle olmak zorundaydı. Fakat ben bile durdurulabiliyorsam bu dünya güvenli değildi.

Gözlerimi açtığımda çaylak rahibe durmuştu. Ona bakmıştım. Saygıyla eğilmiş, solumda duruyordu. Kızıl saçları iki yandan örülmüştü, kalp şeklinde yüzü vardı. Bir an için Cacande'ye benzetmiştim. Onun kızıl saçları, süt teni karşımdaydı. Cacande'yi kullanmıştım. Amaçlarım için bir araç olmuştu. Pişman olmamıştım, olacak değildim. Diğer yandan acaba yaşasaydı ne olurdu diyordum. Beni durdurmaya mı çalışırdı yoksa yanımda mı olurdu? Yanıtını veremiyordum. Bana kızdığını biliyordum ama iyiliğimi de isterdi. Fakat nasıl bir iyilik düşünürdü? Bunun yanıtını veremiyordum. Taishan benim iyiliğimi istiyordu, bunu biliyordum. İstediği iyilikle hayatımızda yapmamız gereken örtüşmüyordu. O zaman çatışıyorduk. Bu çatışmaysa yoruyordu.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin