• FİNAL •

337 48 95
                                    

𝘐’𝘮 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘭𝘧𝘪𝘴𝘩
𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘴𝘵
𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘮𝘦
𝘚𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘮𝘦
𝘚𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥
𝘐 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘷𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘵𝘰𝘰
𝘎𝘰𝘥 𝘥𝘢𝘮𝘮𝘪𝘵 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘸𝘰𝘳𝘵𝘩 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨
𝘐 𝘧𝘶𝘤𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘦𝘢𝘳𝘯𝘦𝘥 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨

.

.

Mikey anlaşmaya uymuş ve senin sorunsuz bir şekilde Tomandan ayrılmanı sağlamıştı.

Bu konuyu sorgulayan ve kurcalayan herkesi susturmuştu. Olması gerektiği gibi.

Arkadaşların durumun böyle olmasından memnunlardı. Hatta özellikle Baji bunu yapmana sevinmişti. Hep yeni birisiyle mutlu olmanı istemişti.

Draken ise bunun kendi kararın olduğundan saygı duymuştu.

Yinede darılmıştı çünkü şimdi yardımcı liderliği tek başına üstlenmesi gerekiyordu. Ve bu büyük bir sorumluluktu.

Belge işlerini hep sen hallettiğinden onun için kolaydı ama şimdi hepsini tek başına yapacaktı.

E olsun o kadar. Tomandan az çekmemiştin ya.

Tomandan ayrılıp Valhallaya katılmıştın.

Katılır katılmaz 2ci lider olarak atanmış ve Valhalla üyeleri tarafından kabul görmüştün.

Hanmanın resmi sevgilisi olmanı çeteye gelmen için torpil olarak değil de iyi birşey olarak görmüşlerdi.

Tomanın aksine.

Hatta 2ci liderleri ile gurur duyduklarını bile söylüyorlardı.

Eskiden Tomandan olman önemli değildi.

Şu an onların 2 lideriydin ve ilk liderin biricik sevgilisiydin.

Ah evet Hanma konusunda, çetesine katılmanı kabul ettiğinden beridir seni şımartmadan duramıyordu.

Hediyyeler, süpriz akşam yemekleri, özel kahvaltılar, motorla şehir turları falan filan.

Tabii ki onun evinde baş başa kaldığınız zamanları son derece iyi değerlendiriyordu.

Zira Valhallaya geçtiğinden beridir artık Hanmanın evinde yaşıyormuş gibiydin.

Kendi evinize çok az uğruyor, böylece Draken ve Emmaya da zaman geçirmeleri için fırsat veriyordun.

Yani kimse durumdan şikayetçi değildi.

Tomandan ayrıldığından beridir Mikeyin yüzünü bile görmemiştin. Böylesi mükemmeldi.

Böylece Valhallaya katılarak yaptığın yeni başlangıçla 1 buçuk ay geçmişti.

Şimdi, dün akşam Hanmanın evinde sabahladığın için onun yatağında doğrulmuş elindeki belgeleri inceliyordun.

Hafta sonu olduğundan bu gün çete işleri ile uğraşmanız gerekmiyordu.

Sevgilin hala sakince uyuyordu.

Evet, birlikte dün akşam çok fazla yaramazlık yapmıştınız.

Bu yüzden yorgun düşmüştü ve hala uyuyordu.

Haliyle Valhallanın da belge işlerini devraldığından şu an onlarla ilgileniyordun.

Yatakta bir hareketlilik hissettiğinde kafanı kağıtlardan kaldırıp yanındaki çoçuğa baktın.

Tokyo卍Revengers  • 505 •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin