25

1.9K 110 3
                                    

* 6 mjeseci kasnije*

-" Moram da ti kazem nesto"

Rekla je tiho, nesigurno i malo uplaseno. Nisu pricali o braku, porodici i planovima tog tipa i zato sada se plasi svega sto sledi.
Ilay je isti sekund ostavio lap top na kom je radio u posvetio je punu paznju ka njoj.  I sam se na tren uplasio zasto je tako blijeda dok mu prilazi da razgovaraju.

-" ne znam kako da ti kazem sve ovo"

Ilayevo srce je zalupalo kao ludo i sam je prebledjeo kao krpa dok je povlaci ka sebi i uzima za ruke.

-" Sta sam uradio Zoe"

Prebirao je po glavi sta bi moglo biti, nisu se svadjali, nisu nikada imali neku ozbiljnu raspravu. Zive savrsen zivot jer on nikada nije bio srecniji u zivotu.

-" Ilay volim te i znas to"

Nije mogao da izdrzi napetost u sebi pa je poceo da prica prebrzo kao navijen. Nije to licilo na njega, on je cutljive prirode i u najvecim haosima bi u tisini resavao sve ali ovo je Zoe sve sto voli na ovom svetu i nema mira....

-" Zoe sta god da sam uradio nemoj da me ostavis, nemoj da ides od mene. Pruzi mi sansu da popravim, znas da davam sve od sebe. Navikao sam se na nas, na tebe i na sve nase momente i obicaje. Ne mogu bez tebe Zoe i kako god okrenes znam da mi moj zivot bio pakao da te nema"

-" Ilay"

Prekinula ga je pribijajuci ga u svoj zagrljaj.

-" Nikada necu odustatiod nas ali... Trudna sam, a nismo planirali"

Podigao je svoje oci ka njoj blago otvarajuci usta od soka koji prodje njegovim tijelom.

-" ne gledaj me tako Ilay molim te,  znam da nismo pricali o tome, znam da nismo u braku i da sam strpljivo cekala da  mozda i o tome pricamo ali desilo se"

Drhtavo je polozio svoje ruke na njene obraze

-" ako ne zelis dijete, ja cu otici..."

-"Zoe ja cu postati tata"

Pitao je tiho dok ona klima glavom nesigurno.

-" Ovo je najljepsa vijet na svijetu Zoe, najljepsa stvar koju sam ikada cuo u svom zivotu... imacemo dete ja i ti"

Podigao je u svoje narucije i par puta okrenuo, te je spusti na trosjed kako bi ostavio sitne poljubce svuda po njenoj kozi.

-" Mislila sma da to neces zeljeti"

Ispustila je suze koje su oznacavale njenu srecu  koja je sada bila neopisiva. 

-" Nismo pricali o tome nikada..."

-" Ali smo radili neke stvari koje su vodile ka tome. Kupili smo ovu prelepu kucu, izgradili najljepse dvoriste, zaposlio sam se, postao legalna osoba posle toliko godina svog zivota. Uradili smo sve Zoe da nasa ljubav bude prava. Odrekla si se svega zbog mene, da bi na kraju bili ovo sto smo sada"

-" Volim te Ilay Lonley neopisivo te volim!"

-" Volim i ja tebe Zoe Huerta, volim te toliko da ne znam opisati ni objasniti... a opet znam da nema granice"

Otisnuo je poljubac na njen stomak, osjecajuci se kompletno, srecno i neopisivno jer je bas ova devojka njegovo cuveno "do kraja zivota"

-"  Budalice mislio sam da ces da me ostavis, da me ne volis vise da sam ti dosadio... Umalo nisam doziveo srcani udar"

-" I ja sam mislila da ces ti mene da ostavis"

-" Zoe zar mislis da bi mogao ikada vise da budem srecan ako bi otisla od mene? Ako bi me napustila? Ti si mi sve Zoe i to cu ti reci apsolutno svaki dan dok sam ziv"

-" Ilay zar mislis da moja ljubav nije bez granica posle svega? Volim te idiote  jedan, toliko da tek sad vidim kako je voljeti nekoga vise od sebe, a mislila sam da to ne moze"

Kada ljubav poraniWhere stories live. Discover now