/Tighnahari szemszög/
- Master Tighnahari! Ideje indulni a küldetésre. Szólt fel Collei.
- Máris megyek! Mondtam neki.
Elindultunk az útra higy megtegyünk a mai teendőket.
- az erdő szokás szerint tele van a fekete mágiával.. ha nem tisztítjuk keg nagyobb bajok lesznek itt Collei. Kezdtem el beszélni a zöld hajunak.
- master Tighnahari akkor sietnünk kell.
Elkezdtünk kitakarítani az erdőt és megint tovább jutottunk.
Elkezdett sötétedni..
- Tighnahari haza kéne indulnunk - szólalt meg Collei.
Mikor vissza értünk láttam hogy jött egy levelem. Megnyitottam és láttam hogy Cynotol van. Rögtön el id olvastam.
,,Kedves Tighnahari.
Lenne kedved holnap segíteni nekem pár munkába itt a faluban? Nagyon jól jönne.
És esetleg tudnánk e utána eggyütt lógni?'''
CynoAhj remélem nem fog megint fárasztó ,,vicceket'' mondani. Vajon elmenjek? Szívesen mennék ,
hisz tudnék vele több időt tölteni..
Nézzük a holnapi napiren-
- MASTER TIGHNAHARI! - szólt közbe a zöld hajú hangja.
- itt van a traveller és Paimon! - folytatta.
- Traveller, Paimon ! Mi szél hozott ide? - kérdeztem.
- Paimon és jó barátja jött segíteni Cyno küldött minket! - válaszolt a repülő gyerek.
Cyno küldte őket? Ez azt jelenti hogy tényleg szeretné hogy én menjek.
- Pont jókor küldött titeket hisz nekem holnap el kell utaznom egy - két napra.- szólaltam meg végül.
- El kell utaznod ? - nézett rám szomorúan Collei.
- Igen sajnos én is most kaptam levelet. De itt lesz traveller és a kis barátja segítsedként. Még ma ki fogom rakni hogy mi kell holnapra. És utána amint vissza jöttem majd újra mehetünk eggyütt. - mosolyogtam rá.
Ezután elindultunk enni.
- Nyugodtan egyetek nekem még gyors el kell intéznem valamint, mindjárt jövök. - szólaltam meg.Gyors elküldöm a válaszom Cynonak.
Elküldtem ezt az üzenetet és mentem vissza enni.
- Tighnahari! Vissza tértél - mosolygott rám a szőke.
Éves után szórakoztunk egy keveset aztán mentünk aludni hisz holnap mindenki korán indul.
/Cyno szemszög/
Oh jött egy levél. Remélem attól van akitől várom.''Kedves Cyno!
Szívesen jövök segíteni és utána lóghatunk is eggyütt! Köszönöm hogy küldted Travellert és Paimont mert így Colleinek se lesz nehéz.
Holnap találkozunk!
Tighnahari''Mosolyogva olvastam el az üzenetet.
Szóval akkor holnap végre lehetünk eggyütt egy kis időt.
Jobb ha mostmár lefekszem aludni.Hali tudom ez a rész nem a leghosszabb de remélem tetszett a kövi részt megpróbálom hosszabbra csinálni!✧
KAMU SEDANG MEMBACA
A rossz viccek mestere - Cynahari
Romansahali elkezdtem egy Cynahari fanficet remélem tetszeni fog! /ének órán született/