TRIGGERWARNING

3.9K 41 7
                                    

zatruta miłość...
Ta książka jest przeznaczona tylko dla czytelników powyżej 18 roku życia!

trop: bratnie dusze/zaaranżowane małżeństwo

"Jako autor uważam za swój obowiązek zwrócić uwagę, że ta historia jest mroczną fikcją fanowską, która podejmuje wiele mrocznych tematów i dlatego w żadnym wypadku nie jest odpowiednia dla wrażliwych czytelników."-darkprincessleni

Zatruta miłość nie jest książką dla dzieci, choć jest fanfiction z uniwersum HP, pokazuje brutalny świat, w którym dobro ostatecznie przegrało ze złem.

"Jeśli chcesz skorzystać z moich pomysłów, musisz mnie najpierw zapytać! NIE KRADNIJ!"-darkprincessleni

Z uniwersum Harry'ego Pottera przejdź do J.K. Rowling. Prawa autorskie należą do Naomi Wilder za Lorenzo Berkshire i do pierwotnego autora za Mattheo Riddle'a.

Prawa autorskie do Aurory Avery i Lucyfera Lestrange'a należą do darkprincessleni.

Ta historia zawiera: motywację przymusowego małżeństwa, chorobę psychiczną (poważną depresję/zaburzenia odżywiania), zespół stresu pourazowego, nadużywanie alkoholu i substancji odurzających, bardzo szczegółowe sceny seksu, przemoc, gloryfikację {masowych} morderstw, samobójstw i śmierci postaci, manipulację, tortury, psychologiczne przemoc, choroba z miłości, Blood & Knifekink, mugolskie zniewolenie i ideologia segregacji.

"Moja główna bohaterka, Aurora, jest delikatną osobowością z wieloma problemami i chorobami psychicznymi. W tej książce Matteo jest również niestabilny psychicznie. Prosimy o wyrozumiałość!"-darkprincessleni

Mattheo Riddle jest synem Lorda Voldemorta. Jest bardzo toksyczny, zaborczy i niedostępny emocjonalnie, ale jak wszyscy wiemy, jest cholernie gorący.

Ponieważ jest to fanfiction o Harrym Potterze, dobrze byłoby najpierw przeczytać książki (jeśli nie, przynajmniej obejrzeć filmy).

Akcja rozpoczyna się rok po Bitwie o Hogwart. Harry Potter nie żyje, a mroczny reżim Voldemorta panuje teraz nad całą Europą.

Poisoned Love| mattheo riddle 18+  by darkprincessleni. Pl.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz