Okul neden bu kadar itici geliyordu gözüme ? Sanki okul tımarhane gibiydi her yerden bir bağırma sesi her yerden bir uğultu.
Annem korktuğumu anlamışcasına bakıp korkumu dindirmeye çalışıyordu.Onunda endişesi gözlerinden okunuyordu ama yapacak bir çaresi yoktu. Çünkü oda herkez gibi umutluydu ve kayıt işlemlerini yapmak için müdürün odasına girdi ve kayıt işlemlerine başladı.
Artık çalışmaktan başka çarem yoktu. Bende bir öğrenci olmuştum. Herkes gibi krem gömlek, uzunca bir etek ve kravat işte şimdi tam bir
deliye benzemiştim.Sınıfa ilk girdigim zaman aklımdan hiç çıkmıyor, sanki herkez bana bakıyordu ve içten içe gülüyordu beynimin içinde dolaşan sesler de beni yıldırmaya çalışır gibiydi.Günler geçtikçe okula alıştım artık herşey normal geliyordu bana ve hatta bende anormalleşiyordum diğerleri gibi. Okula gelirken makyaj yapıyordum eteğimi ğoğüsümün altına kadar çekiyordum ve sesli bir şekilde sakız çiyniyordum sanki içten içe benziyordum diğerlerine.Artık çirkin biri olmuştum hiçbirşey beni ilgilendirmiyordu ve hatta yeni bir sevgilim olmuştu adı Eren. Eren çok yakışıklıydı ve kasları vardı tüm kızlar onun peşindeydi . Okula gelmemin arasından 2 ay geçmiştı ve ben tam bir deliydim artık tımarhanedeki bir deli.....
GÜNLER GEÇTİKÇE MACERALARIM BAŞARMA ÇABALARIM DEVAM EDECEK .........