0.04(benim timim)

534 39 47
                                    

Şarkı: haydi gel içelim...

Selamlaaaaarrrrrr :D

***

Ölüm , her zaman bir adım yakınımızdaydı. Bunu bugün bir kez daha anlamıştım. Sevdiklerimiz bazen bizden çok uzağa gidebiliyordu ve buna engel olamıyorduk. Çok acı bir gerçek dimi .

Bugün kışlıya gidiyorduk ve ben hâlâ yatakta tavan ile bakışıyordum. Saat neredeyse 5'e geliyordu. Ve nedense hiç kalkmak istemiyordum yataktan. Biraz daha yatakta durup ayağa kalktım. Ne olursa olsun geç kalmamam gerekiyordu sonuçta ben bir komutandım.

Direk banyoya girip elimi yüzümü yıkadım sonra bu bile yorgunluğumu almayınca duşa girmeye karar verdim.
İçimde kötü bir his vardı bu geçmek bilmiyordu neyse kısa bir duş almış ve hemen üstümü giyinip hazır olmuştum.

Saçlarım hala ıslak üzerimde ince bir hırka dışarı çıkıyordum çok manyakça bir hareketti bazılarına göre. Kapıyı tam kitlerken karşı daireden itişme ve bağırma sesleri geliyordu. Tövbe tövbe bide bu saatte.

Karşı dairenin kapısı açılınca bizimkiler olduğunu anlamıştım. Burak ve murat birbirlerine hem laf söyleyip hem itiyordu.Bu anları izlerken resmen şok olmuştum. Yani bir zahmet

Burak muratın üstüne çıkmış bir koala gibi sarmıştı resmen. Muratta onu atmaya çalışıyordu.

"Lan, burak in üstümden"

"Neden yaa , burası çok rahat"

"Olum bak in sırtımdan karşıda komutanım var görürse ayıp olur" dediği anda burağın düşmesi bir oldu

"Şey murat galiba kafamı çarptım ve bide komutanım karışmızda, bence çok geç kaldık " dediğinde kaşlarımı çatmıştım aksine sinirli değildim otamatik olarak çatılıyordu kaşlarım.

"Komutanım her şeyi açık-" burağın konuşmasına izin vermeden

"Karargaha geç kalmayın" diyip merdivenlere yöneldim sabah sabah çene çekmezdim hele o çeneyi yapan burak ise...

Hızla arabamın yanına gelip , bindim. Saat nerdeyse 6 ya geliyordu geç kalmıştım bile. Umarım albay çok kızmazdı..

***

Karargaha gelmiş albaydan birazcık azar yemiş ve şuan ise burak ve Murat'ı bekliyorduk şaka gibi

Geç kalmayın dediğimden nerdeyse 20 dk geçmişti ve hala ortalıkta yoktular cidden bir cezayı hak etmişlerdi.

"Nâr timi bizi bekliyor bunlar hala ortalıkta yok" sinirle söylendim. herkes sus pus olmuş konuşmuyorlardı.

"Arayın şunları nerede kalmışlar!" Sinirle tekrar söylendim. Kırmızı görmüş boğa gibiydim sanki.

"Komutanım aradım ben geliyorlar yakınlarmış" dedi kerem

"İyi o zaman geçin arablara onlar gelincede gideriz tek bir vakit kaybı bile istemiyorum"dedim ve hepsi arabalara geçti. Şaka gibi 7 kişilik siyahkurt timi için üç araba muhteşem ötesi dimi.

En son kardeşim geliyordu ve neredeyse 1 hafta oldu. ne gelen vardı ne giden bunu kışla dönüşü sormayı not ettim kendime.

"Komutanım geldiler"

"Tamam hadi gidelim ve onlarada söyle operasyon dönüşü görüşücem her ikisiylede"

"Tamam komutanım"

***

Arabalara binmiş 11 saatlik yolun 4 saati kalmıştı ve yeterince yorucuydu.
Denilenlere göre nâr timi bizi kapıda karşılayacakmış...

OperAsYon''AyzaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin