پارت 7 (رویِ واقعیِ خلافکار های سابق!)

123 32 16
                                    

جین جیغ کشید : اینجا خیلی خوبههه!

و بعد سریع خودشو جمع کرد و سعی کرد ذوقش رو مخفی کنه : یعنی.. خیلی قشنگه. میتونم چند تا توت فرنگی بچینم؟

تهمین یکی از اونا رو چید و توی دست جین گذاشت : البته. فک کن واسه خودته!

جین خندید و دوباره به فضای دور و برش نگاه کرد. نور آفتاب برعکس همیشه آزار دهنده نبود و آسمون صافه صاف بود.
سرسبزی فضا با رنگ توت فرنگی های قرمز و براق ترکیب شده بود و انرژی خاصی به روح زخم خورده ی جین میداد.

تهمین بلند بلند می‌خندید و توت فرنگی های بزرگ و خوشرنگ رو برای جین میچید.

با گاز زدن توت فرنگی و مزه ی ترش و شیرینی که زیر زبونش حس کرد، چشماش رو بست و ازش لذت برد : اوووووممم! این خیلی عالیه! دلم میخواد تا ابد تو این مزرعه زندگی کنم.

_ پس بیا تا ابد همینجا زندگی کنیم!

جین متعجب از حس و حال خوبش بیرون اومد و گفت : چی؟

تهمین اما بلند تر خندید : گفتم بیا تا ابد همینجا زندگی کنیم! منم اینجا رو دوست دارم.

جین با تبعیت از لحن شوخ تهمین لبخند زد و گفت : اگه سه ماه دیگه نمُردم.. میام تا ابد باهات زندگی میکنم.

و این دستای تهمین بود که از پشت دور کمرش حلقه میشد : قول دادی ها!

جین : باشه باشه قول میدم! حالا برو کنار مرتیکه گرممه!

تهمین صورتش رو نزدیک تر برد و گفت : داری گرمای عشق منو حس میکنی!

ولی قبل از اینکه جین چیزی بگه صدای صحبت های چند نفر به گوششون رسید که باعث شد طرز نگاه تهمین تغییر کنه : زودباش! باید از اینجا بریم.

جین : چی؟ چرا!

تهمین دستش رو کشید : چون از اونا خوشم نمیاد!

جین : خب چرا با این عجله! کاری نداریم بهشون که..

با وجود غر هاش همراه تهمین میرفت تا جایی ک پشت کاه های بزرگِ جمع شده قایم شدن.
نفس های تهمین به موهای جین می‌خورد و قلقلکش میداد : خیلی خری! شبیه بچه های دو ساله اینجا قایم شدیم..

اما وقتی صورت جدی تهمین رو نزدیک صورتش دید شوکه چند سانت عقب رفت.

تهمین : میدونی دارم به این فکر میکنم که بعدش چی میشه؟

_ بعده؟

تهمین روی زمین نشست و پاهاش رو دراز کرد : بعد از اینکه نشونه ای چیزی راجب برگه ها پیدا کردی میخوای چجوری از دست جیهوپ فرار کنی؟

جین : خب میام پیش تو قایم میشم.

تهمین پوزخندی زد و همونطور ک پایینو نگاه می‌کرد سرشو به نشونه ی تاسف تکون داد که باعث شد جین با تعجب بهش نگاه کنه و پر از علامت سوال بشه : مشکل چیه! چرا میخندی!

𝙂𝙧𝙖𝙮 𝘽𝙡𝙞𝙣𝙙 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant