19✯

26 5 2
                                    

Billy'nin soluklanması bitince elimi omuzuna koydum.

"İyi misin?"

"İyiyim Jungkook hyung."

"Bir şey mi diceksin?"

"Hah evet dün haberlerde seni gördüm sanırım kaybolmuşusun yüzler gözükmüyordu ama sen tanınıyordun basında öyle çözmüş olmalı ben biraz daha inceledim sizin sınıftaki kişilerdi senin 5 arkadaşın ve 5'li kız grubu birinin isim Mia hatta kardeşin ve arkadaş grubuda vardı ama sarıldığın kişiyi bulamadım sevgilin mi?"

Bir kaç dakika ne diyeceğimi düşündüm en iyisi hayır demekti çünkü bu çocukta öyle bir göz vardı ki o kişinin Taehyung olduğunu anlamış olabilirdi.

"Yok arkadaşım o gece hepimiz üşüyorduk ve ısınmak için birbirimize sokulmuştuk."

"Ohh peki Lisa falan arkadaşın mı?"

"Evet sana bir sır veriyim mi?"

"Ver."

"Aslında oradaki sarıldığım çocuk ve Mia hariç hepimiz çocukluk arkadaşıyız ama Lisa ve benim hakkımda çok fazla haber çıktığı için çok buluşamıyoruz."

"Oh bu muydu?"

Gülüp saçlarını dağıttım bana bakıp güldü. Zil çalmasıyla çocuğa el sallayıp yürümeye başladım bizimkileri görmemle koşar adımlarla üstlerine ilerledim ve Yoongi'nin üstüne atladım.

"Babam benim."

"Babalar günü hediyemi istiyorum haberin olsun."

"Tamam babacım beş babamada alıcam."

"Yaa Jungkook benim babalarımı niye çalıyorsun."

"Ağlama Jimin sende benim babalarımı çal."

"Tamammm."

Jimin zıplayarak sınıfa ilerledi bizde peşinden ağır adımlarla yürüyorduk. Sınıfa girip oturdum yanımdaki boşluğa baktım piç Jimin beni satmıştı ona öldürücü bakışlar atıp önüme döndüm Jimin çantasını alıp yanıma geldi.

"Ya yanında değilim diye üzülme tamam gitmicem."

"Jimin beni mutlu etmek zorunda değilsin kendi istediğini yap benim istediğimi yapmazsan seni bırakmıcam korkma!"

"Elimde değil Jungkook."

Sarılıp sırtını okşadım. Jimin grubun bebeği gibiydi hiç birimiz ona hayır diyemezdik küçükken yaşadığı şeyler kolay değildi küçük yaşta olgunlaşmak zorunda kalmıştı ve şuan kaybettiği çocukluğu yaşamasını istiyorduk küçükken diğer çocukların yaptığı gibi yaptığı tek şey oyun oynamaktı. İçine kapanıktı Jimin ortaokulda hiç evden çıkmazdı doğduğundan beri kilolu bir çocuktu ve ortaokulda hiç anlatmamıştı şimdi anlattığına göre bir çocuk ona "suaygırı" demişti 6. Sınıftayken kendini aç bırakmaya başlamıştı yemek yemiyordu, yiyemiyordu. Kollarımdan ayrılıp gözleri dolmuş bir şekilde gülümsedi mutlu gözükmeye çalışıyordu ama asla beceremiyordu. Ders başladı ayağa kalkıp geri oturdum ve kafamı sıraya koydum. Bir kaç dakika sonra telefonumda gelen bildirimle irkilip telefonu açtım.

Jungkook ve 7 silahşörler

Namjoon
Jimin?

Jimin
Hayır

Mia
Noldu

Jimin
Diğer gruba yazamaz mıydın Namjoon hyung

Jungkook
Yazamazdı Jimin yine mi ya

Taehyung
Noluyor

Jimin
Özür dilerim isteyerek olmadı uzun zamandır yapmıyordum en son ortaokulda hoca kızdığında yapmıştım gerçekten

Seokjin
Bir şey mi oldu Jimin

Jimin
Biraz stresliyim sadece

Yoongi
Jimin neden böyle yapıyorsun
gelip bize anlatcaktın hani

Jimin
Çok özür dilerim Yoongi

Hoseok
Özür dileyip durma kalbi kırık olan sensin biz değiliz

Jimin
Bana kızmadınız mı?

Jungkook
Hayır Jimin böyle bir şey için sadece üzüldük senin için

Jimin
Sağolun sanırım ağlıcam😭😭

Mia
Ne olduğunu açıklıcak mısınız?

Hoseok
Şimdi değil

Telefonu kapatıp gerçekten yanımda ağlayan Jimin'in sırtını okşadım gerçekten bebek gibi. Zil çalıp ders bitmişti ama Jimin hala ağlıyordu sınıftakiler başına toplanmış ve Jimin'i mutlu etmeye çalışıyordu sınıfımız gerçekten çok güzeldi herkes birbirine yardım etmeye çalışırdı her ne kadar belli etmesekte birbirimizi seviyorduk asla ayrılmak istemiyorduk bütün sınıf Jimin'e sarılmıştı.

"Jimin saçını hangi şampuanla yıkadın çok güzel kokuyor?"

"Bilmiyorum Seokjin hyung bir kaç tane şampuanı karıştırmıştım."

Jimin'in dediğiyle bütün sınıf güldü Jimin artık ağlamıyordu gülüyordu.
Saçlarını dağıttım ve kafasına küçük bir öpücük bıraktım Yoongi beni ittirdi.

"İkinci oğlumu kirletiyorsun!"

"Ama baba ben senin ilk oğlundum."

"Sus."

"Asıl sen öpsen kirlenir çocuk lan!"

Bunu dememle Yoongi Jimin'in kafasına öpücük kondurdu Jimin neye uğradığını şaşırmış şekilde sıradan kalktı ve kapıyı gösterdi. Kapıda Billy vardı hemen yanına koştum.

________________

Yan karekterler hakkında yazmayı seviyorum bu fici anlamak için herkes hakkında bilgili olmalısınız bence neyse oy vermeyi unutmayın öptüm kendinize iyi bakın hasta olmayın benim gibi💅🏻😽😽😽

Düzenlendi:01.09.2023

Lotus Çiçeği | Taekook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin