*9*

9.4K 289 5
                                    

İTİRAF

Hemen üzerimi değiştirip kimseye haber veremeden çıkmıştım Selçuk hocanın dilinden kurtulamayacaktım ama kızım daha ağır basıyordu.

Parka gelip Aylayı aramaya başladım banklarda tek başına oturup ağlıyordu

"Ayla"

"Aylin abla"

"Ayla kızımın yanında kim vardı tarif et nasıl biriydi."

"Şey abla iri yarı bir adamdı asker üniformalıydı."

"Ne? Sen ne diyorsun Ayla"

"Abla senin asker tanıdığın varmıydı ki?"

"Kızım Serdar yüzbaşı vardı. O olabilir miydiki emin değilim"

Ela tabi ya onu arayarak öğrenebiliriz

"Birini arıyacam o bilir diye umuyorum"

Çalıyordu ama açmıyordu.

"Açmıyor en iyisi karakola gitmek askerse onlar bulur."

Hemen taksi çağırıp beklemeye başladık.

"Ayla sizin parkta ne işiniz vardı."

"Şey abla Bahar çok ağladığı için bende susar diye parka getirdim."

"Tamam onu anladım sen neden başında değildin daha o bebek 8 aylık tek bırakılmaz hala bunu anlayamıyorum bu konu burada kapanmadı evde konuşacaz."

"Peki abla"

Taksi gelmişti binip karakolun adresini verdik.

20 dakika sonra karakola gelmiştik

Nöbetçi asker kapıyı açmayınca Serdar yüzbaşı'yı çağırmasını istemiştik.

∆∆∆

SERDAR YÜZBAŞI'DAN

Görevden geldikten sonra kafayı yememek için biraz dolaşmaya çıkmıştım kendimi Aylin'in oturduğu mahallede buldum.

Parka girip bir banklara doğru ilerledim bebek arabası tek duruyordu.

Kim bunu burada bırakır ki tek başına arabanın önüne geldiğimde içinde Bahar'ı uyuyarak bulmayı ummuyordum.

Aylin nasıl burada tek bırakabilir ki seni

Bebek arabasını da alıp arabama doğru ilerledim bagajı açıp arabayı arkaya koyup Bahar'ı da bebek pusetine koydum Elif'imin pusetiydi hiç çıkarmamıştım.

Karakola doğru yola çıktım.

Aylin seni bulamayınca kafayı yiyecek ama bunu hakettiği bir gerçek insan hiç el kadar bebeği orada tek bırakabilirmiydi ki

Lojmana girip evimin kapısını çaldım.

"Uşağum hoşgeldin bu da kim?"

"Anacığım sana Bahar bebeği getirdim parkta tek buldum bende eve getirdim"

"Ne? Uşağum sen kafayı mı yedin ne demek tek buldum getirdim sen askersin ailesini bulsaydın."

SEVDALUKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin