The day we meet❤️

4 1 0
                                    

Eram în oraș cu prietenul meu cel mai bun, ne plimbam pe stradă până am dat de un afiș:

                     23 octombrie,
Concert Jonas Brothers în centrul civic, intrare cu bilet. Biletele le puteți cumpăra din noul Mall! Vă așteptăm diseară !

Îl văd pe Karl cum fuge de lângă mine, spre locul unde am parcat mașina .

-Clara , haide! Trebuie sa prindem bilete !

Urcăm în mașina și pornim către mall, ajung în parcare și Karl nici nu mă lasă sa parchez și fuge din mașina. Parchez și ma îndrept spre intrarea Mall-ului când deodată vine Karl înapoi.

-Clara, am găsit bilet!

-Doar unul?

-Da! Facem noi ceva și intri și tu diseară !

-Lasă ca îmi cumpăr diseară!

Pierdem timp prin Mall , ne cumpărăm haine pentru concert, și ne-am dus să mâncam la Mc Donalds.
Se face ora concertului, ne schimbăm în toaleta Mall-ului și mergem la mașina. Ajunși în centrul civic, ne ducem la standul de intrare , unde Karl intră din prima.

-Bilet?

-Nu mai aveți?

-Nu!

Karl se uită trist la mine și pleacă înăuntru . Toată lumea intra la concert, numai eu rămăsesem lângă standul de intrare, până începe bodyguardul sa țipe la mine.

-Domnișoara , dacă nu aveți bilet puteți pleca!

-Îmi aștept doar prietenul!

Nu termină fraza când văd pe cineva venind spre noi. Cred ca cineva din trupă, nu înțelesesem prea bine ce scria pe tricoul lui.

-Nu are bilet?

-Nu!

-Las-o să intre!

Bodyguardul ridică bariera și acel bărbat vine spre mine luându-mă de mâna. Am intrat într-o clădire și de acolo mi-a făcut semn să mă duc în mulțime . Am început sa îl caut pe prietenul meu Karl , când deodată începe concertul. Acel bărbat , era Nick Jonas din câte am înțeles pe parcursul concertului. Nu prea cunoșteam trupa dar prietenul meu Karl era fan înfocat . Se termină concertul, toată lumea pleacă și eu încă îl căutam pe Karl când vine din nou bodyguardul la mine.

-V-ați pierdut?

-Îmi caut doar prietenul!

-Vino cu mine!

Mă duc cu el spre clădirea unde mă dusese Nick. Acolo intram la un rând unde îl văd pe Karl ca făcea poze cu băieți.

-Clara, vino!

Mă duc la Karl unde mă împinge  între băieți ca sa fac poză cu ei. După o lungă sesiune de poze marca,, nu doar una ca dacă nu a ieșit bine" , am terminat când deodată Nick mă prinde de încheietura mâinii.

-Mai așteptați , te rog!

Karl uimit , rămâne așteptând lângă ușa.

-Ce ai făcut ?

Eram lângă Karl , așteptând să văd ce vrea o celebritate de la mine.

-Eu? Nu știu!

Termină sesiunea de poze și Nick vine spre noi.

-Scuze pentru bodyguard! E cam aspru de la ultimul incident!

La concertul trecut  unul dintre băieți a fost zgâriat de o fană care a fugit în timpul concertului pe scenă.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 29, 2023 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Soția unei Celebrități Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum