Hergün ki gibi Anıl'ın telefonu ile uyandım.Sesini duymak gerçekten huzur veriyordu.
- Günaydın Prensesim.
-Günaydın.
-Uyandırdım mı ?
-Olsun Sevgilimin sesi ile uyanmak güzel.
-Seni Seviyorum ya .
-Bende.
-Ya ben size geliyorum hazırlan hemen Batın süprizi varmış.
-Tamam.
Batın burada tek yaşıyordu.Annesi ve babası Amerika da yaşıyorlar Batın'ın aileside bizler gibi varlıklı bir aile.Batın geçen sene bizim okula geldi.Nedense daha önceki sene hiç konuşmuyorduk.Anıl'ın sayesinde samimi olduk.Batın, Anıl 'ın yakın arkadaşlarından biridir.Çok merak ettim.Acaba bizlere ne diyecek.
Üstüme kısa bir kot şort ve bir t-shirt geçirip hemen evden çıktım.Anıl gelmişti.Arabaya bindim ve buluşucağımız yere doğru gidiyorduk.
-Konuşmayalı nasılsın ?
- Ya ben çok merak ettim.Batın bize ne söylücek ?
- Bana da birşey demedi.
Bir sessizlik olmuştu.Acaba Batın ne diyecekti ? Yoksa okuldan mı ayrılıyor ? Grubumuzu mu bırakıyor ? Yok ya bırakmaz herhalde.Ve hemen Batın'a mesaj attım.
" Batın bize ne diyeceksin ? "
Batın kumral saçlı,buğday tenli,mavi gözlüydü.Anıl hemen sordu.Batın dan cevap gelmişti.
" Gelince görürsün "
- Kimden mesaj geldi Derin ?
- Batın.
-Neden bu kadar çok merak ettin ? Yoksa benim bilmediğim birşey mi var ?
-Anıl nerden çıkardın sadece merak ettim.
-Tamam,geldik.
Biz içeri girdik.Ve herkes bizi bekliyordu.Gözde ve Mete bize "Hoşgeldiniz " dedi.Gözde benim en yakın arkadaşım.Çok iyi kızdır.İlk başlarda yani geçen sene hiç anlaşamıyorduk.Birbirlerimizi tanıdık,anladık ve şuan herşeyimi bilen kız. O da bu sene buldu.Beyaz atlı prensini.Mete.Gözde'nin erkek arkadaşı.İyidir ya o da .Tam birbirlerini buldular.Ama masada Damla da vardı.Neden ki ? Biz Gözde ile Damlayı pek sevmeyiz.Okulun popisi sanan ve bana ters davranan biri.Ve şuanda tam karşımda Batın'ın elini tutuyordu.Batın söze atıldı.
- Arkadaşlar biz Damla ile çıkıyoruz.
ARKADAŞLAR BEN BİR ARKADAŞIM İLE YAZIYORUM.EĞER BEĞENDİYSENİZ VE OKUMAYI SÜRDÜRÜRSENİZ SEVİNİRİZ.ÇOK GÜZEL ŞEYLER OLUCAK..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi
Romance" Belkide imkansızdı.Gecenin,güneşe aşık olması..." Gökyüzünde bak belki bizi görürsün.Tüm herkes mutluydu.Ben,Anıl,Gözde,Batın ve yeni sevgilisi ama Damla aramıza katıldıktan sonra herşey eskisi gibi olmadı.Ben,Anıl ve Batın belkide bu bitiş yeni b...