chapter thirty eight: human anatomy

422 44 18
                                    

Kızıl kız, adamın sonunda sınıftan çıktığını gördüğünde ona doğru yürürken yüzündeki gülümsemeyi fark edebilmişti. Kaşlarını çatarken önüne geçerek konuştu. "Lise için biraz fazla yaşlı değil misin?" Derek birkaç saniyeliğine gözlerini devirirken kollarını birbirine bağladı. "Sanane ayrıca nasıl her yerden çıkabiliyorsun sen?" "Her yerden falan çıkmıyorum neredeyse ders başlayacağı için buradayım. Ayrıca sen ne yapıyorsun burada onu söyle?"

Derek onu umursamayarak yürümeye başlarken kızıl ona gözlerini devirerek o da arkasını dönmüş ve peşine takılmıştı. "Gerçekten mi İngilizce öğretmenim mi yani?" "Az önce bir şey söylemiştim değil mi sana? Sanane, her işime karışmak zorunda değilsin Lina." Derek gözlerini devirerek konuşurken kız omuz silkmişti. "Evet zorundayım."

Derek sesli bir nefes bırakırken kıza doğru konuştu. "Ben seni kazan dairesine kilitlemeden önce sadece bir seferliğine beni delirtmeyi denemeyi bırakıp sessizce dersine gider misin?" "Evet evet bende seni çok seviyorum kardeşim." Kız onunla alay ederek arkasını dönerken söylemişti. Birkaç saniye sonra tekrar kafasını ona doğru çevirirken fazla yüksek olmayan bir sesle konuştu. "Ayrıca alınma ama çok sıkıcısın biliyorsun kimse senin gibi sıkıcı birisinden hoşlanmaz. Boşuna umutlanma." Derek gözlerini devirirken mırıldandı. "Git Lina."

***

"İnsan vücudunda kaç kemik vardır kardeşim?" Ethan, Isaac'i tutarak sorarken Aiden sırıtarak konuştu. "Hep unutuyorum o yüzden sayabiliriz bence." "Bu bir." Aiden, Isaac'e yumruk atamadan önce aniden yanlarında beliren Scott ona bir yumruk atarken Isaac serbest kalmıştı. Rosa oturduğu ağaçta görmek için biraz daha öne eğilirken gelen kırık sesine yüzünü buruşturmuştu. Yüzündeki eğlenen ifade ile çocuğun çenesini yerine oturtmasını izlerken sonunda oraya doğru yaklaşan diğer öğrencileri fark ederek gözlerini pençelerini çıkartmış olan kurtadamlardan uzaklaştırmıştı.

"Sizin anatomi öğrenmenizi izlemek ne kadar eğlenceli olsa da diğer insanlar buraya gelmeden önce o tuhaf pençeleri yerine sokun salaklar." Kızıl kız ağaçtan atlayarak konuşurken Scott onun bunca zamandır orada olduğunu fark etmediği için kaşlarını çatmıştı. Diğerleri de sonunda birkaç saniye içinde yanlarına gelen öğrencileri görürken hiçbir şey olmamış gibi birbirlerinden uzaklaşmıştı.

Birkaç saniye sonra ormanda yüksek sesli bir çığlık duyulurken Scott yanında ki iki genç ile göz göze gelmişti. Beklemeden sese doğru koşarlarken Scott, sonunda ayakta durarak bir şeye bakan Stiles'ın yanında durmuştu. Isaac ve Rosa da onun yanında belirirken kanlarla kaplı bir şekilde ağaca bağlanmış cesedi gördüklerinde duraksadılar. Stiles gözlerini bir saniye bile cesetten uzaklaştırmazken Scott'a doğru mırıldandı. "Bu o değil mi?" Scott bir şey söylemeden sessizce kafasını sallarken Şerif etraftaki insanları dağıtmaya çalışarak orada belirmişti. Koç da insanların dağılması için düdüğünü çalarken bağırdı. "Muhtemelen sadece evsiz birisi dağılın hadi."

Scott bir adım öne çıkarken Koç'a doğru konuştu. "Koç o evsiz değildi, son sınıftan." Koç onun sözleri ile kesik bir nefes bırakırken birkaç dakika sonra polisin yaklaşmaması için tutmaya çalıştığı sarışın bir ağlayarak bağırıyordu. "Kyle, hayır Kyle!" Birkaç dakika sonra sonunda polisin herkesi uzaklaştırması ile dördü de uzaklaşmak zorunda kaldığında Stiles yürürken konuşmaya başladı. "İkizlerin yüzünü gördünüz değil mi?" "Gerçekten ne olduğu hakkında hiçbir fikirleri yok gibiydi." Rosa da eklerken Stiles kafasını salladı. Isaac kafasını iki yana sallarken hızla konuştu.

"Biliyorlar tamam mı numara yapıyor olmalılar." "Çocuk telle boğuldu bir kurtadam neden birisini öldürmek için tel kullansın ki?" Stiles inkar ederken Scott omuz silkerek söyledi. "İzini saklamak istiyorsa?" "Çok saçma onlara benzemiyor." "Onlar kasabaya geldiğinde cinayetlerin başlaması da mı tesadüf o zaman?" Isaac söylerken Stiles gözlerini devirmişti.

Stiles sonunda durduğunda gözlerini Scott'a doğru çevirirken kollarını birbirine bağlayarak sordu. "Scott sende onun gibi mi düşünüyorsun gerçekten?" Scott birkaç saniye sessiz kalsa da Stiles onun Isaac ile aynı düşündüğünü bilerek gözlerini devirmişti. Bu sefer kızıl kıza dönerken sorgulayıcı bakışı ile kız konuştu. "Onlardan gerçekten hoşlanmıyorum ama bu çok saçma birisi öyle sivri pençeleri varken asla tel kullanmaz. Yani ben kullanmazdım." Rosa omuz silkerek konuşurken Stiles elini onun omzuna koyarken bu sefer diğer iki çocuğa doğru konuştu. "Bakın mantık konuşuyor-yani bu son söylediği şüphelerimi biraz ona çekse de haklı pençesi olan kimse bu şekilde cinayet işlemez."

"Yani ikiniz de şu kurban ritüeli saçmalığına mı inanıyorsunuz?" Isaac tek kaşını kaldırarak konuşurken Stiles omuz silkti. "İhtimaller Lahey her ihtimali düşünüyoruz. Ayrıca ikinizde parlak gözleri sivri pençeleri ve süper iyileşmesi olan insanlarsınız seni şuan bıçaklasam saniyeler içinde iyileşeceksin ve kızıl da ne yapabileceğinden bile emin olamadığım garip güçleri olan bir cadı. Yani gerçekten insanları kurban etmek bu kasabadaki tek saçma şey mi?" Stiles sonunda tek nefeste sıraladığı cümlelerini bitirirken Scott ve Isaac sessiz kalmıştı. Onların sessizliğini aklına gelen fikirle bakışlarını yerden kaldıran kız hızla keserken onu duydular. "Sanırım bu konuda bir şeyler yapabiliriz. Yani işe yarayıp yaramayacağından emin değilim ama bununla ilgili bir büyü görmüştüm daha önce."

Scott kaşlarını çatarak ona dönerken sordu. "Kurban ritüelleri ile mi ilgili?" "Hayır yani belki kurbanlardan birisinin anılarına bakabilirim ama beni bunun için cesedin yanına yaklaştırmalısınız." Kızıl kız onlara söylerken üçü de sessiz kalmıştı. Sonunda Stiles ağzı açık bir şekilde ona dönerken konuştu. "Yani anılara mı bakabilirsin? Bu harika böylece kim olduğunu bulabiliriz ve bu iş çözülür." Diğer iki çocukta onu onaylarken Stiles heyecanlı bir şekilde kolunu kızın omzunda tutmaya devam ederek onu da kendisi ile önden yürüttü.

Rosa onun tepkisine şaşırarak kaşlarını çatarken kafasını arkaya doğru çevirerek Scott'a bakmıştı. Scott omuz silkerken Isaac ile ikiside birkaç adımda onlara yetişti.

*****
cok uzgunum normalde pazar günü bolum atarim demistim ama gercekten hic vaktim olmadi uykusuzluk yüzünden asiri yorgundum ve ders calisiyordum

herneyse umarım bolumu sevmissinizdir, okudugunuz icin tesekkurler <3

seer | teen wolf [1]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin