Bölüme isim bulamadım aq.
Aklıma patır patır fikirler geldii inş güzel yazabilirim.
Bölümün başlarında bana biraz sövebilirsiniz arkadaşlar ama vallahi mantıklı sebeplerim var aklıma güzel fikirler geldi diyorum ya.
Buraya tarih bırakıcam 21.05.2023
-
04.09.2023İyi okumalarrr <33
***
-Theo-
"Arkadaşlar size kötü haberlerim var." diye anons etti Isaac.
O sırada ben gizlice mangaldan sucuk çalmakla meşkuldüm ama Liam tarafından yakalanınca bu planım başarısız olmuştu. Derek ve Stiles her zamanki gibi mangalın başında tartışmakla meşkullerdi (ki bana sorsanız bariz bir şekilde flörtleşiyorlardı). Malia Kira'nın saçlarını örüyor bir yandan yanındaki Lydia ile konuşuyordu. Scott'ı kuma gömmüştük ve yaklaşık yarım saattir sesi çıkmıyordu. Isaac ise plaja diktiğimiz yamuk yumuk şemsiyenin altında serinlemeye çalışıyordu. Başını telefonunun ekranından kaldırıp bize doğru döndü. Dalgalar yüzünden sesi boğuk çıkmıştı. Kıvırcık ve ıslak saç tutamları altına yapışmıştı.
"Bir kere de iyi haber ver be."
"Elimde olan bir şey değil ki."
"Ne olmuş?" diye sordu başını Malia'nın dizlerinden kaldıran Kira. Malia saçlarından yarısını örmeyi başarmış gerisini beceremeyince işi Lydia'ya bırakmıştı.
"Alın işte güzelimi uyandırdınız."
"Şuan daha büyük sorunlarımız var. Yarın dolunay olacakmış."
Ciddi misin der gibi Isaac'e baktım. Bir işimizde hayırlı gitsin anasını satayım. Dolunay sözcüğünü duyan Derek yüzünü Stiles'tan Isaac'e çevirdi.
"Ne? Yarın havanın kapalı olacağını sanıyordum."
"Öyleydi, ama havanın farklı planları varmış demek ki."
Lydia Tanrı aşkına diye mırıldandı.
"Yarın akşam için pedikür randevum vardı."
Lydia dertli bir şekilde Kira'nın saçlarını örmeye devam etti.
"Öyleyse ne yapacağız?" Stiles yanı başındaki Dereğe sordu. Bir yandan mangalı yellemeye devam ediyordu.
"Hiçbir fikrim yok. Stiles, sana defalarca söyledim şu ateş düzgünce yanmadan yelpazeyi bu kadar hızlı sallama."
"Nasıl? Sen dedin ya yanması için hızlı yapman gerek diye."
"Hayır demedim."
"Evet dedin."
"Hayır demedim."
Onların tartışması uzun süreceğe benziyordu, araya girmek durumunda kaldım.
"Bizim bir tane alfamız vardı, neden ona fikir danışmıyoruz?"
Dediğim mantıklı gelmiş olmalıydı, ikisi de başlarıyla onayladılar. O sırada yavru bir yengeç kuma gömülmüş olan Scott'ın karnının üzerinde garip hareketler sergiliyordu. Bunu görmek istediğime emin değilim.
"Beyimiz uyuyor, sorsan gerçek alfa." diye uyuyan Scott'a laf attı Malia. Ardından ayağı kalkıp ayağıyla Scott'ı dürtükledi.
"Pişşt, pişşşşt. Lan Scott kalksana."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
amour [] thiam
ЮморThiam, sterek, scisaac, malira Allah ne verdiyse ortaya karışık. Thiam diye başladığım, içinde thiam dahil her ship olan, yazarken çok eğlendiğim, yeni arkadaşlar edindiğim ve güzel anılar biriktirdiğim bu kitaba hoşgeldiniz. Eğlence amacıyla yazılm...