Bütün gece uyuyamadım, yorgundum ama dinlenemedim. Sürüm, Luna'mızın ölümünden beri bana pislikmişim gibi davranıyor. Ben sadece bir yavruydum ve ne olduğunu bilmiyordum, birdenbire herkes bana sırtını döndü ve beni dışladı.
*13 yıl önce*
Güneşli havanın tadını çıkararak ormanda kurt formumda koşuyordum, uzun ağaçlar ve yeşil çimenler çok güzel görünüyordu. Kurdumun kontrolü ele almasına izin verdim ve umursamadım, sadece bir yavruydum, sonunda kurduma sahip olduğum için mutluydum.
Farkına varmadan kendimi güvenli bölgeden çok uzakta buldum. Paniklemeye başladım, geldiğim yoldan geri koşmaya çalıştım ama her yer aynı görünüyordu. Kayboldum.
Çalıların arkasından bir homurtu duydum ve tehlikede olduğumu biliyordum.
Kahverengi bir kurt bana doğru geliyordu, çok büyüktü. Geri çekildim ve bir çıkmaz sokak buldum, arkamda başka bir haydut kurt vardı.
Tepemde bir şey hissettim, yukarı baktım ve Luna'nın beni koruduğunu gördüm, vücuduyla beni örterken iki kurda hırladı.
"Sorun değil küçüğüm.." dedi
"L-luna, korkuyorum.. " dedim, bana iyi olacağımı söyleyerek güvence vermek için başımı yaladı. "Leah, git dediğimde koş ve durma. Sürümüzden birini bulana kadar devam et. Hemen arkandayım" diye cevap verdi, sızlandım ama kabul ettim, hayatta kalmamın tek yolu buydu.
Haydutlardan biri Luna'ya saldırmaya karar verdiğinde bana işaret verdi ve bütün gücümle koştum. Olabildiğince hızlı gidiyordum. Hırlama ve havlama seslerini arkamda bıraktım.
"Leah!" bir kurt bana doğru koşuyordu, ona ormanda neler olduğunu anlattım. Daha toplanma yerine varamadan uzun bir uluma duyduk. bu bir sürü üyesinin öldüğü anlamına geliyordu ve bu durumda o Lunaydı...
*Günümüz*
Alarmım çaldı ve uyandım erken uyanıyorum böylece hiçbirini görmek zorunda kalmıyorum.
Sahip olduğum morluklar hala tam olarak iyileşmemişti. Kimseye bahsetmediğim vampir tarafım yüzünden çoğu kurttan daha solgundum.
Annemin şu anki eşi biyolojik babam değildi, ilk eşi bir vampirdi Ben doğmadan önce öldü, sonra annem kaçtı başka bir eş buldu ve beni bu harika sürünün içinde bıraktı bu yüzden ondan nefret ediyorum...
"Uyanık olduğunu görüyorum." Sesle yerimden sıçradım, arkama baktım ve alfaların kızı Alex tam önümde duruyordu. Başımı eğdim ama bir şey demedim.
Elini yanağımda hissettim, donup kaldım. Bana karşı her zaman iyi davrandı ama sonuçta o bir alfaydı ona güvenmemeliyim. Neden yaraların hala iyileşmedi" diye yaklaştı, çok güzeldi ve bu beni sinirlendiriyordu. "yemek yemiyorum..." diye yanıtladım, çok uzundu, bu yüzden elmacık kemiğimdeki morluğu incelemek için eğiliyordu. Parmakları tenimi okşarken dudakları dudaklarıma yaklaştı.
Yüksek sesle gülmeler ve koşmalar böldü bizi, uyanmışlardı ve ben henüz kahvaltı hazırlamadım. Panikle geri çekildim ve hızla malzemeleri aramaya başladım.
"Açım! Yemek nerede!" abisi bağırdı, o daha gençti, bu yüzden geleceğin alfası oydu. "Yemek hazır mı, değil mi!" Yakamdan tuttu ve bedenimi yukarı çekti, zar zor yere değebildim.
"n-neredeyse hazır" diye kekeledim, sinirlendiğini hissedebiliyorum ve onun da benim korkumu hissedebildiğini biliyorum. Sırıttı ve bana tokat atmak için elini kaldırdı ama Alex daha yüzüme doğru gitmeden elini tuttu."Onunla konuşuyordum, bu yüzden yapmaya vakti olmadı" diye açıkladı, kabaca Alex'in kolunu çekti ve beni yere itti."Neden omegayı savunuyorsun? Ona karşı zaafın mı var? Babamın bundan haberi var mı?" ona meydan okudu
"Bana meydan okumak mı istiyorsun Ares? Çünkü seni parçalara ayırırım." Korktuğunu görebiliyordum ama diğerlerinin önünde 'zayıf' görünmüyordu.
O günün ilerleyen saatlerinde, kafamın arkasına bir şey çarptığında temizliği bitirmek üzereydim. Çığlık attım ve kendi kanımla kaplı yere düştüm, darbeler sertleştikçe neredeyse hiçbir şey göremiyordum. Her şey bulanıktı ama bu kokuyu bir mil öteden tanırdım."Oğluma karşılık vermeye nasıl cüret ediyorsun!" alfa bana bağırdı, dilim ağırlaştı ve konuşamadım. Yapabilsem bile yüksek sesle konuşamadım. beni yerde yatarken Bıraktı.
Alex'in kollarının küçük bedenimi sardığını ve beni kaldırdığını hissettim, Alex beni odasına götürdü ve ben orada çaresiz ve halsiz yatarken kesiklerimi ve morluklarımı temizledi. Sonra yanıma uzandı ve koruyucu bir şekilde bana sarıldı. Uyanıktım ama ne yapacağımı görmesin diye uyuyor numarası yaptım, hayatımı değiştirmek üzereydim. Yumuşak homurdanmalarıyla hareket ettiğimde uyanmayacağından emin oldum. Odamın olduğu bodrum katına topallayarak geri döndüm ve gerekli şeyleri topladım. Biriktirdiğim para, değiştireceğim giysiler ve banyo malzemeleri. Başka bir sürüye gidemezdim çünkü beni öldürürler, ben bir omegayım ve sürüyü terk ederek bir haydut olacağım. Bu yüzden en iyi seçeneğim, kimsenin doğaüstü Yaratıkları veya benim ne olduğumu bilmediği insan dünyası...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OMEGA (GXGXG) +18
WerwolfLeah hayatı boyunca haksız muamele gördü. insan dünyasına terk edildi. Şehirdeki ilk gecesinde bir gece kulübüne gitmek istedi ve hayatını sonsuza dek değiştirecek iki kadınla tanıştı...