1.bölüm

477 33 40
                                    

Ne olduğunu bilmiyorum....
Herşey çok hızlı gelişiyor.

Gözlerimi bağlayan beyaz kumaş görmemi engelliyordu ve muhtemelen görmemem gereken şeyler vardı.beyaz bir kimono giymistim,ellerim ve ayaklarım zincirlerle Bağlanmıştı ve hissettiğim tek şey bir hiçlikti. ... Buraya nasıl gelmiştim ki ve birden
hatırlamak başladım
Flash back
Anne! Baba! Yardım edin!!!!!
Deli gibi çığlık atıyordum ana kimse duymuyordu vücudum sürekli şekil degiştiriyordu bunun sebebi mavi saçlı mavi ve gri gözlü bir adamın dokunuşuydu.her dokunuşu acıyla çığlık atmama neden oluyordu ama o bundan keyif alıyordu.deli gibi yalvariyordum durması için ama kimsenin durduğu yoktu en sonunda acıya dayanamayıp bayıldım. Gerisi karanlıktı
Flash back finish
Sonra kendimi bir sandalyeye bağlı hissettim ama hem çok yorgun olduğumdan hemde gözlerim bağlı olduğundan hiçbir şey göremiyordum.
Ama duyabiliyodum
"O kız bir canavar! Onu hemen idam etmeliyiz."
"Haklısın "
Bu sözler söylendikten sonra beni sandalyede kaldırdılar ve ittirerek yürütmeye başladılar.Ben resmen ölüme doğru giderken iki şey hissettim : sıcak bir rüzgar ve kucağa alındığımdı....
Sonra beni kurtardığını düşündüğüm adam konuşmaya başladı.
"Oi Oi Oi neler oluyor burada?"
"Gojo satoru... O kız bir canavar ve idam edilecek "
İdam kelimesi nedense vücudumun buz kesmesi neden olmuştu.
Kesinlikle böyle ölmek istemiyordum,ailemi görmek istiyordum...
Adının gojo olduğunu öğrendiğim adam konuştu
"Ahahahahahahah ne kadar komik. Onun bir canavar olduğuna inanmıyorum ve neden benim ögrencimi benden izinsiz idam ediyorsunuz ? O benim öğrencim ve sorumluluğu benim . "

"Ama gojo.... neyse eğer o kız yanlış bir şey yaparsa ikinizi idam ederiz."
Gojo denen adam kıkırdayarak ve kulağıma doğru fısıldadı.
"Hahaha duydunmu ? Yanlış birşey yapma yoksa ikimizde ölürüz. "
Bu sözlerine sadece kafa sallayarak cevap verdim sonra beni indirdi ve koldan tutarak yürüttü. Aptal adam beni çözmeyi unuttu...
Sonunda beni bıraktı ve o çagırınca içeri girmemi istedi.sonra sanırım kapıdan içeri girip kapıyı kapattı.
Konuşma sesi duydum ama ne olduğunu anlayamadım.Sonra adımı seslenince içeri girdim ve evet... gözlerim ellerim ve ayaklarım bağlı bir şekilde girdim . Üstümde şaşkın bakışları hissediyordum.sonunda gojo kollarımı bacaklarını be ellerimi çözdü.gözlerim kim bilir ne kadardır ışık görmediği için alışması için birkaç kere kırpıp etrafa bakındım.siyah saçlı bir oglan,beyaz saçlı ve yüzünün yarısı kapalı bir oğlan,yeşil saçlı ve gözlüklü bir kız ve bir panda.Bekle....Bir panda panda görmemle çığlık atmam bir oldu.Evet...panda fobim vardı. Sonra kendimi bana zarar vermeyeceğine inandırarak sakinleştim.(jjk 0 dan başlaďım)
Gojo konuştu
"Benim öğrencinin olmasına rağmen seni bende tanımıyorum...bize kendinden bahset"
Bunu demesiyle yutkundum ve konuşmaya başladım.
"Merhaba ben Y/n L/n. 17 yaşındayım.L/n klanından geliyorum bu klanın lanetli enerjisi ateştir. Ateşi lanetli alete aktararak savaşırım yani sanırım."
Derin bir nefes verip etrafa bakındım,ama tepkileri beni çok korkutmuştu. Benden acaba iğrendilermi?
Sonra gojo yerime oturmamı istedi ve yerime geçtim





Merhaba~♡
İçime hiç sinmedi ama neyse

Sayonara~

435 kelime

Begenirseni lütfen oy vermeyi unutmayın

 wannabe   be yours~♡♡ inumaki toge x femreader Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin