geen antwoord

662 12 0
                                    

Harry rende vam achteren naar mijn moeder en kilde haar. Nou ja, ze leeft nog, maar hij heeft zijn arm om haar keel gebonden zodat ik Danny kon pakken.
"Mam, waarom deed je dit?" vraag ik. Mijn moeder is stil.
"Mam!" schreeuw ik. Ze geeft weer geen antwoord. Ze loopt de deur uit. Gewoon de deur uit, zonder iets te zeggen.
"Mam? Wat ga je doen?" vraag ik. Stil. Geen antwoord. Ik loop achter haar aan. Ineens rent ze. Ze rent richting de grote weg. We wonen dicht bij een grote weg waar allemaal voertuigen rijden. Ze rent er naar toe.
"MAM! GA WEG BIJ DIE WEG!!" schreeuw ik. Wow klinkt raar. Het is al te laat. Ze steekt over waar net een vrachtwagen aankomt, en word aangereden.
"MAM!!!!!" schreeuw ik. Harry komt ook naar buiten en ziet mij huilend naar mijn moeder rennen. Hij rent er ook naartoe.
"MAAAM!!!!" schreeuw ik nog een keer. Ik ren midden op de weg om mijn moeder te knuffel. De bestuurder valt uit die bijna een hartaanval krijgt. Hij belt 112. Harry komt aangerend. Ik probeer mijn moeder wakker te krijgen, maar ze is bewusteloos. Ik reanimeer haar. Ik doe een paar keer haar hart weer op volgorde te brengen en blaas zuurstof in haar mond. Ik voel aan haar pols. Haar hart klopt nog. Harry komt bij me zitten. Heel veel bestuurders stappen uit. De man van de vrachtwagen komt er ook bij. Ik ben helemaal rood van het huilen, Harry ook. Ik zie mensen verschrikt kijken, niet alleen van mijn moeder, maar ook dat ze ineens een model en een zanger op de weg zien zitten. Harry knuffelt me, en ik knuffel mijn moeder.
"Mam, hier blijven, HIER BLIJVEN!!" schreeuw ik. Ik sla haar zachtjes op haar wangen zodat ze wakker kan worden. Ik en Harry zijn nog steeds heel heftig aan het huilen. Harry helpt haar ook bij te houden.
"MAAAM!!!!" schreeuw ik nog een keer. Ik hoor de ambulance aankomen. Ze duwen mij en Harry aan de kant en reanimeren mijn moeder. Ik zie haar ogen zachtjes opengaan en ik hoor haar zachtjes kreunen van de pijn. Ze leggen haar op een soort bed met wieltjes die in kan klappen en doen haar in de ambulance met de sirenes aan. Ik en Harry staan daar maar.
"SNEL, JE AUTO!!" schreeuw ik naar Harry. We rennen naar zijn auto en rijden naar het ziekenhuis. Daar wachten we uren en uren totdat we de uitslag te horen krijgen.

Harry sex StoryWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu