18. Bölüm

78 13 16
                                    

Jungkook;

Yatağımda oturmuş sessizlikten içim daralmıştı. Taehyung'la en son konuştuğumda önemli bir işi olduğunu ve akşama kadar yazamayacağını söylüyordu. Jim ve Yoongi hyung ise yurt dışına çıkmışlardı. Yani tek başıma kalmıştım. Sullyeon okulda olmasaydı onu yanıma alıcaktım ama o da olmadı.

Uzun zamandır hiç resim çizmediğimi hatırlayarak ne de olsa boşum diye çalışma masama geçtim ve çizim defterimi aldım. Taehyung'a sürpriz yapıp onu çizebilirim diye düşündüm ve arkadan en sevdiğim müzik listemi açıp resme başladım.

Yaklaşık 1-2 saat boyunca hiç yorulmadan onu çizmiştim. İlk başta nasıl çizeceğim hakkında çok düşünmüştüm ve bundan çok vakit kaybetmiştim. Ama sonra elimden geldiğince çabuk ve güzel bitirmeye çalıştım ve bitirdim. Taehyung'a fotoğrafını atsam görürmüydü ki?

***

Querencia¹:
Yakışıklı!
Nasılsın?
Sana bir şey göstericektim o yüzden yazdım yoksa senin işini bölmek istemem😓
Uhm atıyorum o zaman..?

NasıllBeğendin mi?(İletildi 16

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasıll
Beğendin mi?
(İletildi 16.01)

(Görüldü 17.37)

Biricik sevgilim:
Jungkook?
Tanrım, bunu sen yapmış olamazsın değil mi?
Çok güzel, gerçekten...
Aşırı beğendim.
(Görüldü 17.38)

Querencia:
Yaa gerçekten beğendin mi🥺

Biricik sevgilim:
Çok beğendim bebeğim🤍

Querencia:
Taehyung, hâlâ işte misin?

Biricik sevgilim:
Evet?
Ne oldu

Querencia:
Yorulmadın mı ama

Biricik sevgilim:
Biraz
İyiyim ama
Bir sorun mu var kook

Querencia:
Var😔
seni özledim

Biricik sevgilim:
Hmm çok mu özledin

Querencia:
HMM DEME YA KALBİME İNİYORDU😭|
Çooook hemde
Çok çok çok çok
ç

ok

Biricik sevgilim:
Yerim ben seni
Birazdan çıkmış olurum yanına gelirim birtanem nasıl fikir?

Querencia:
GERÇEKTEN GELİR MİSİN

Biricik sevgilim:
Sevgilim beni özlediyse tabiki gelirim
Özlemesen bile gelirim

Querencia:
GEL
Lütfen gel
En sevdiğin kurabiyelerimden yaptım😋🍪

Biricik sevgilim:
Kurabiyelerden önce seni yiyeceğim|
Mmm o zaman daha fazla acale etmeliyim
Hem resmimi daha iyi de gösterirsin değil mi?

Querencia:
TABİKİDE YETER Kİ GEL

Biricik sevgilim:
Birazdan evinde olurum
Görüşürüzz

Querencia:
Bay bayyy👋👋👋

***

Yataktan kalkıp mutfağa gittim. Atıştırmalık bir şeyler hazırlamaya ve onun için yaptığım kurabiyeleri süslemeye başladım. Kurabiyelerden birkaçı tavşanlıydı ve harika olmuştu. Kapının açılma sesini duyduğumda Taehyung olduğunu anlamıştım çünkü evimin yedek anahtarı onda vardı. Elimdeki her şeyi bırakıp koşar adım kapıya ilerledim. İçeri yeni giren Taehyung'u görür görmez üzerine atladım ve kollarımı boynuna sardım. Aniden sarıldığım için ilk başta afallamış, sonra kucağına almış ve sarılmıştı. Bacaklarımı beline sarmış bir şekilde sımsıkı sarılıyor, arada saçlarına öpücükler diziyordum. Ağır adımlarla bizi salona götürünce koltuğa oturdu, benide kucağına oturttu.

"Benim bebeğim beni çok özlemiş anlaşılan hmm?" Yüzümü boynundan kaldırmadan onaylayarak mırıldandım. Kıkırdadı. Arkasına yaslandı ve zor da olsa yüzümü boynundan çıkardı. Gülümseyerek gözlerime kısa bir süre baktı ve dudaklarıma hafif bir buse kondurdu. Geri çekildiğinde bakmaya devam etti. "Taehyung, bugün ne yaptın bu kadar uzun kalıp?" Omuz silkti, "işteydim Kook, biliyorsun? Daha önceden bakmadığım test kağıtları gibi şeyler fazla birikmiş. Onlara baktım. Sen bugün sadece resim mi çizdin?" Başımı salladım ve gülümsedim genişçe. "Getir bakalım şu resme." Dediğinde hemen kucağından kalktım ve koşar adım odama çıktım. Resmi aldım ve salona, Taehyung'un yanına geri döndüm. Tekrar kucağına oturdum ve resmi ona verdim. Alıp detaylı bir şekilde incelemeye başladı. Diğer eliyle de belimi okşuyordu her ne kadar huylandığımı bilsede. Hafifçe eline vurduğumda kaşlarımı çatarak baktım ona. O ise güldü ve kolunu daha da sardı ve okşamaya devam etti. Oflamakla yetinebildim sadece çünkü söz dinlemiyordu çocuk gibi.

"Bir insanın nasıl her şeyi bu kadar mükemmel olabilir? Jungkook bunu nasıl başarıyorsun?" Omuz silktim, saçlarımı geriye doğru atıyormuş gibi yaptı ve "Meslek sırrı canım benim. Bilemezsin." Dedim. Kahkaha atmaya başladı. Onun gülmesiyle bende gülmeye başladım ve uzun süre duramadık ikimizde.

Uzun bir süre sadece birbirimize sarılı bir şekilde kaldıktan sonra, "Acıktım ben ya. Jungkook, bana kurabiye yapmıştın, nerde?" Kucağından kalktım ve mutfağa gidip yiyecekleri alıp çıktım. Sehpaya bırakıp oturdum yanına. O ise huzursuzlanmış ve bacaklarının arasına almıştı beni. "Yanımdayken kucağımdan başka bir yere oturma, tamam mı?"
Bakışlarım yüzünü buldu. Şaşkın bir ifadeyle baktım. 'hm hm' diye cevapladım sadece. Önüme dönüp bir parça kurabiyeden alıp ona gösterdim. "Bak Taetae, tavşanlılar!" Dudaklarına yaklaştırdım ve yedirdim. Beğendiğini söylediğinde sevindim. Kendisi yememiş ve  saçlarımla oynamıştı, ben ise ona yedirmiştim bebek gibi...

♡♡♡
Querencia¹: İnsanın evi gibi gördüğü, kendini güvende hissetttiği yer.
*******
SELAM!

Bu Jungkook'un Taehyung'un kucağına zaafı var bayılıyor oturmaya yaa~

Geri döndüm sonunda. Nasılsınız, keyifler nasıl? Hepinize hayırlı ramazanlar dilerim.

Sahurdan sonra hızlıca bir şeyler yazdım önceden taslakta çok az ve karmaşık bir bölüm vardı düzenledim yazdım hemen😝

Umarım beğenirsiniz~

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın, sizi seviyorum hoşçakalınn!👋💚

Handsome ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin