30.jsme spolu stastny

473 5 0
                                    

Jsme v Bratislavě. Já sedím na kraji pódia a hledám nějakou dobrou fotku mého oblečení abych ji dala na Instagram. Když jsem ji našla hned jsem ji přidala.

Nic jsem k ni nenapsala a pak telefon odložila

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nic jsem k ni nenapsala a pak telefon odložila. Měla jsem přes to ještě tu Dominikovu bundu kterou měl v klipu NFS. "Zlato jdu si zapálit." Přišla jsem k Dominikovi. Jednu ruku jsem měla v kapse abych si vybrala cigarety a druhou jsem ho chytla za tvar a Políbila ho. "Dobře." Usmál se. "Půjdu s tebou." Rozběhl se za mnou Jakub. Navlekla jsem si bundu a šla za nim. Zapálila jsem si cigaretu a Opřela se o stěnu. "Tak co sluníčko?" Zeptal se Kuba a taky si zapálil. "Co by mělo?" Usmála jsem se. "Od posledního koncertu mi přijdeš šťastnější." Potáhl si. "Jsem no. Od posledního koncertu se toho hodně událo." Zasmála jsem se. "Jste spolu šťastný ze Jo?" Zvedl obočí. "Kubo tebe nic neuteče Jo jsme a to moc." Nakonec jsem se Posadila. "Ježíš to je úžasný." Vypískl jako děvče. "Tak pojď půjdeme dovnitř." Odhodil svoji cigaretu a já taky. Společně jsme odešli kde mě odchytit Domča. Ruku mi dal okolo ramen a políbil mě na spánek. "Co je zlato?" Zeptala jsem se ho. "Co by mělo? Jen jsem šťastný." Usmál se a ještě jednou mě políbil. "Miluju tě Domčo." Usmála jsem se na nej a Políbila ho. "Já tebe miluji lásko." Odešla jsem do backstagu si po pití.

Už tady byl i Separ se cynthiou, taky Luisa, Lucabrassi i s Astralkidem a taky Blako. Se všemi jsem se seznámila. Nejvíc jsem si asi sedla s Astralkidem a pak taky s holkami. Všichni jsou fakt skvělí. "Lásko?" Slyšela jsem křičet Dominika. "Ano?" Přišla jsem za nim. "Kde jsi byla?" Zeptal se. "Jen na záchodě neboj." Chytla jsem ho za ruku. "Promiň jen jsem se lekl." Přitáhl si mě blíže. "Nemusíš se bát neutekla bych ti zlato." Políbila jsem ho. "Fakt tě miluji lásko." Chytil mě za tváře. "Dominiku já tebe." Usmála jsem se. "Už se necucejte." Čapl nás Jakub oba po zádech. "Kokote." Zasyčela jsem. "Promiň." Usmál se na mě. Společně jsme všichni vyšli na stage. Já stala s Kubou. Nobodylistnem při dj pulte. Sledovala jsem kluky jak skáčou po stagi. Odpila jsem si z pití které jsem drzela v ruce když mě naplo. Lekla jsem se a běžela pryč. Rozběhl se za mnou tom a cynthie. Vyběhla jsem ven abych se nadechla čerstvého vzduchu. "Zlato jses v pohodě?" Kleknul si ke mě Tomáš. Seděla jsem na zemi a z hluboka dýchala. "Si v poriadku?" Zeptala se Cynthie. "Jo naozaj jsem v pořadu děkuji." Usmála jsem se na nej. "Necháš nás na chvíli? Hned ti ji dam." Postavil se a Koukl na cynthii. "Samozrejme." Usmála se a šla dovnitř. "Co se stalo?" Zvedl mě. "Naplo mě a já se jen lekla. Jsem fakt v pořádku." Pohladila jsem ho po rameni. "Jsem rad ze jdi v pohodě." Obejmul mě. Společně jsme se pak vrátili dovnitř.

"Lasko kde jsi odešla?" Zeptal se Domča když jsme vešli do pokoje. "Přišlo mi blbě a já se lekla tak jsem šla na chvíli ven." Zavřela jsem dveře. "Proč si nic neřekla." Shodil bundu já stoličku. "Zlato měl si koncert. Nebudu tě rušit. Nic to nebylo já se o sebe dokážu postarat." Posadila jsem se na postel. "Amy tady nejde o to jestli hraju nebo ne. Si moje holka a já se o tebe starat chci i kdyby se nevím co dělo tak mě Neser ze nechci tě otravovat." Začal zvyšovat hlas. "Dominiku nekric na mě." Koukla jsem na nej. "Tak se nechovej jak kdyby jsi se mnou nechodila. Tak si jednou moje holka. A já chci abys mi říkala když se něco děje." Rozhodli rukami. "Dominiku nevím jestli chápeš princip vztahu. Ty mas věřit me a já tobě. Máme se milovat. Nemusíme být stále na sebe nalepeny. Já tě miluji a chci být s tebou vždy a všude ale nebudu tě omezovat a už vůbec ne ti zasahovat do koncertu. Já si vážím to jak se zajímáš ale taky máš svůj život nemusíš mě upřednostňovat. Urovnej si to prosím. Budu u Jakuba." Vzala jsem telefon a šla k Jakubovi do pokoje. "Co se stalo?" Zeptal se když jsem k němu přišla jak kopka neštěstí. "Já nevím. Pohádali jsme se? Nebo tak něco? Úplně zbytečný. Jen kvůli tomu ze jsem odešla protože mi bylo blbě." Posadila jsem se k němu na postel. "Ale no tak. Neboj všecko bude v pořádku on vychladne a za chvíli je tady věř mi." Obejmul mě. "Děkuji Kubo. Mužů tu mezi tím být?" Zeptala jsem se. "No jasný ze Jo. Já půjdu do sprchy ty si klidně lehni." Usmál se na mě. Vešel do koupelny ze který pravé vyšel tom. Chvíli jsme řešili mě a Dominika a pak si lehli. Přišel i Jakub s tím ze jdeme spát. Zahasil světlo a políbil mě do vlasů. Všichni jsme si za prali dobrou noc. Ti dva zaspali téměř hned. Já ale nevěděla. Asi jedno Štětí ze jsem nezaspala protože mi okolo druhy ráno napsal Domča. Prosím pomoz mi.. když jsem si to přečetla hned jsem Vyběhla z pokoje. Lekla jsem se jak prase. Vesla jsem do našeho pokoje. Dominik měl zhasnuto a sedel na posteli se slzami v očích. Cely se třásl. "Zlato klid jsem tady." Sedla jsem si k němu a vzala ho okolo krku. Přitáhla jsem si ho blíže a hladila ho po hlavě. "Omlouvám se Amy. Moc se omlouvám miluji tě a bojím se o tebe. Nechci aby se ti něco stalo a já ti nemohl pomoct. Chci být při tobě abych ti mohl pomoct. Chci to být já." Začal šeptat a při tom si utíral tváře. "Dominiku Neomlouvej se. Nic si neudělal. Já jsem jen udělala urychleny závěr. Neměla jsem odejít. Taky tě miluji." Políbila jsem ho. "Jsem rad ze tě mám." Lehl si na moji hruď. "Já jsem taky rada ze tě mám." Hladila jsem ho po zádech. "Teď jdi spát broučku. Budeš ospalý zítra." Usmála jsem se na nej. "Ty bys měla spát. Vidím ze jsi ani oka nezamhouřila." Zvedl na mě hlavu. "Kompromis. Půjdeme spát oba." Zvedla jsem obočí. "Dobrý nápad." Přetočil se na zadá a mě si vzal na svoji hruď. Poprali jsme si dobrou noc a společně zaspali.

Miluješ ho!/Nik TendoKde žijí příběhy. Začni objevovat