NOT: Ya valla fic yazarken sıkıntıdan yazdığım için yazım hataları olabilir onları pek dikkate almazsanız sevinirim ve ben bu fici yazarken ciddi ciddi yazmadım yanı dediğim gibi sıkıntıdan o yüzden saçma yerler olabilir iyi okumalarr
Not2: Ficde smut yok haberiniz olsunNot3: Selam selam bastan yazmaya baslamiske baştan yazmaya baslamam saçma yazmiycagim anlamina gelmiyo yine sacmaliklsr olur çok takmayın yani vee iyi okumalarrr
-Evet sonunda istediğim okulu kazanmıştım ve artık ailemle yaşamıyordum bu özgür hissettiriyordu ama annem her dakika beni arıyordu "vardın mı oğlum" diye sorup duruyordu.
"Anne vardım bugün ellinci soruşun oldu"
"Napabilirim oğlum merak ediyorum oğlumun nasıl olduğunu"
"Tamam anne ben şimdi satın aldığımız eve gidiyorum eşyalarımı yerleştirip diğerlerinin yanına gidicem"
"Diğerleri dediğin kim Jisung"
"Ya anne Felixlerden bahsediyorum işte"
"Hyunjin'e de uğra oğlum seni bekliyordur"
"Anne ona da mı haber verdin ya"
"O senin kuzenin sus bakayım oğlanları al sonra onu görmeye git"
"Peki anne görüşürüz"
"Görüşürüz dikkatli ol"
~Eve geldiğimde taksiden indim ve eşyalarımı yukarı çıkarmaya başladım. Felix bana yardıma gelmişti, sözde diğerlerinin işi varmış üşengeçler.
"Daha eşyan var mı?"
"Hayır ve sağol Lix'im diğerleri gibi üşengeçlik yapmayıp geldiğin için"
"Ne demek canımın içi her zaman sen boşver onları be onlar hep böyle"
Felixle konuşarak eşyalarımı yerleştirdikten sonra evi kilitleyip birlikte evden çıktık ve Seungminlerin yanına doğru yola koyulduk.
Kafeye geldiğimizde köşede oturan Seungmin ve Jeongin'i görüp hemen yanlarına gittik.
"SELAMM!"
"Ya gerizekalı öyle bağırarak gelinir mi ödüm patladı"
Y:
Seungmin bi elini kalbinin üstüne doğru koydu ve diğer eliyle de Jisung'un kafasına bir tane geçirdi."Çok ayıp Seungmo"
"Sus geç otur şuraya"
Seungmin ve Jisung sarıldıktan sonra ikiside oturdu ve diğerleriyle konuşmaya başladılar.
"Jisung hyung nasılsın uzun zamandır görüşmüyoruzz"
"Jeongin her gün mesajlaşıyoruz"
"Hyung sen bi sus"
"Veledus"
"İyiyim bebek ekmeğim sen nasılsın"
"Bende iyiyim hyung ee peki yerlestin mi evine"
"Evet Felix yardımcı oldu"
"Ablam çağırmasaydı bende gelicektim ya"
"Sorun değil ya nolcak zaten sadece birkaç koli vardı"
"Koltukları falan önceden yerlestirdiniz o zaman"
"Yok Seungmin koltuklar uçtu oraya"
Seungmin Felix'e göz devirip tekrar Jisung'a döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ev düşmanları /Minsung
FanfictionPov:Jisung okulu için başka bir şehre tanışmış ve orada bir ev satın almıştı ama bilmediği bir şey vardı o evi Lee Minho da satın almıştı... Düzenleniyor🪄