2

404 16 1
                                    

Bir iş bulana kadar birkaç aylığına bir yer kiralayacak kadar param vardı. Annem beni terk ettiğinde eşyalarını karıştırdım ve para, mücevher kutusu ve pahalı görünen giysiler buldum. Parayı ve mücevherleri daha sonra ihtiyacım olacağını bildiğim için aldım. Hepsini sattım ve para biriktirdim.

Beyaz bir gömlek ve mavi bir kot ceket ile pantolon giymiştim.
Sonunda özgürdüm, dayak yemeden, yargılanmadan ne istersem yapacaktım.

İşin iyi yanı, sürü, gitmeyi planladığım insan şehrinden çok uzaktaydı. Saatlerce koşmak beni yordu, küçük bir dereye yaklaştım ve içmek için eğildim. Bir şeyin hareket ettiğini duydum.
Yavaşça çalıların arasına geri çekildim ve bekledim. Bir grup genç oturmak için bir yer ararken birbirleriyle gülüyor ve konuşuyorlardı.
Bir süre onları dinledim ve şehre doğru yola çıktım.

İyi bir daire bulmam birkaç saatimi aldı, lüks değildi ama kötüde değildi. Acıkmıştım gidip bir şeyler yemeliydim çünkü yanımda hiçbir şey getirmedim.
Restorana giderken tüm sokağı aydınlatan bir yer dikkatimi çekti. Bir bara ya da bir gece kulübüne benziyordu. Belki de gitmeliyim, daha önce hiç gece kulübüne gitmedim. Sonra giyecek hiçbir şeyim olmadığını hatırladım ve almak için sokaktaki bir dükkana girdim.

"Merhaba hanımefendi size nasıl yardımcı olabilirim?" Dükkanda çalışan kız sordu. morluklarım neredeyse iyileşmişti.

"Merhaba, Sade bir elbise istiyorum" dedim, gülümsedi ve beni elbise bölümüne doğru yürüttü.
Elbiselere bakarken "Aklında ne var, nasıl bir partiye gitmeyi planlıyorsun?" diye sordu, hepsi çok güzeldi."Imm, sadece biraz eğlenmek için bir kulübe çıkıyorum" Gülümsedim, başını salladı ve siyah dar ve kısa bir elbise alıp bana uzattı.

"Bunu dene"

Elbiseyi denedim ve gülümseyerek çıktım.

"Üzerinde harika görünüyor..." dedi

"teşekkür ederim, alıyorum" Geri döndüm ve üzerimi değiştirdim. Elbiseyi çantaya koyması için ona verdim ve parasını ödedim.

"Teşekkürler, tekrar gel" gülümsedi, el salladım ve mağazadan ayrıldım. çok tatlı biriydi, belki onu görmek için geri gelirim...

acele etmeliyim. Gideceğim için çok heyecanlıyım..."
Hızlı bir duş alıp saçımı düzelttim ve hafif bir makyaj yaptım.
Daha önce aldığım topuklu ayakkabı ve elbiseyi giydim.
Kulüp yaşadığım yere çok uzak değildi, üşümeyeyim diye üzerime bir ceket geçirdim ve evden çıktım.

Güvenlik "Kimliğinizi görebilir miyim?" diye sordu, çantama baktım ama kimliğimi hiçbir yerde bulamadım.

"Üzerimdeydi... Yemin ederim," dedim çantamdaki şeylere bakmaya devam ederek. iç çektim ve pes ettim,  "Bekle..." diye seslendi, ona dönüp şaşkınca baktım. Kapıyı açtı ve VIP bölümünün birinci katta olduğunu söyledi. Ona daha da şaşkın bir bakış attım ama içeri alınacağım için çok heyecanlıydım. Doğruca bara gittim ve barmenden bir şey istedim. Sarhoş olmayacaktım.

Uyluğumda bir el hissettim ve yanıma baktığımda bana sırıtan sarı saçlı bir insan kız buldum. Bana elini uzattı ve onunla dans etmemi istedi ve ben de kabul etrim. Beni dans pistine götürdü ve kendine çekti. Kollarımı boynuna doladım ve birlikte dans ederken ellerinin kalçalarımı ovuşturduğunu hissettim ama eğlendiğim için bir şey söylemedim.

Birinin sırtıma bastırdığını ve kolunu belime dolayarak beni kızdan uzaklaştırdığını hissettim. Onunla konuşmak üzereyken kokusu beni etkiledi, lavanta...

Kollarında kendimi güvende hissettim, bu yüzden ona yaslandım, göğüslerini sırtımda hissedebiliyordum. Gözlerimi kapattım ve yüksek sesli müzikle dans etmeye başladık kolumu kaldırıp boynunu tuttum ve yüzünü bana yaklaştırdım ve homurdandığını duydum. Bir insan bunu yapamaz...

Durdum ve arkama döndüm yüzüm tam göğüslerinin arasındaydı. Yutkundum ve iki farklı renkteki gözlerine baktım. Mavi ve sarı  genişlemiş gözbebeklerine...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 26, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OMEGA (GXGXG) +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin