PART 1

7 1 0
                                    

FIGYELEM! CSÚNYASZAVAK ÉS ERŐSZAK VAN BENNE!


SzaSza: Fiúúúk! Elmegyek motorozni! Ha valaki erre járna, akkor egyből öljétek meg, kivéve ha egy vendég. - mondja kiáltva . AAAAAAAAAA.... HOVA A F.SZOMBA TÜNT A MOTOROM?????!!! - ismételgeti folyamatosan.

Tyler: Ó... lehet nem kellett volna...- felelte félős hangon.



Szásza nagyon dühös lett. Felment a szobájába, (amúgy egy éttermük van és ott laknak, ott van a bázisuk) elővette a kardját és elkezdett egy túrát tenni a városban. Ment és ment hosszasan, mire egy piacszerű helyre jutott. Meglátta a motorját és elővette az ,,ártatlan kislány" szerepét.


Szasza: Hmmm, mit is vegyek? Talán ezt az avókádót? Óóóóóóó... jaj de szép motor!- csodálkozott el.

Hector: oh, sajnálom, az a robogó nem eladó, viszont az avokádó 10 centbe kerül. Ha kell zacskót is ad... - Szásza félbeszakította.

Szásza. Óóó nem kell. Van otthon elég kaja, tudja egy étteremben dolgozok.

Hektor: Hmmmm... Pontosabban melyik étteremben?

Szasza: Nem akarod tudni.. - elmosolyodik.

Hektor: Ahamm... Megbocsáltana egy pillanatra?

Szasza: Persze..


Hector gyorsan elszaladt Tyler szobájába.


Hector: TYLEEEER, AZONNAL GYERE!!! - mondta kiáltva és dühösen.

Tyler: Ajjj igen? Éppen drogo.... mármint aludtam.. igen a-aludtam.- dadogta.

Hector: Figyelj öcsi, megbeszéltük, hogy még nem lopjuk el Szasza motorját! Még ki kellett volna tervelnünk.

Tyler: ó, azt hittem örülni fogsz :c

Hector: Örülök is, de BAZDMEG.. ITT VAN SZASZA!!!

Tyler: Ó, b.szki...


Hector és Tyler visszament Szászához, de mire visszaértek a motor és a lány sehol se volt..


Tyler: De jóó, ezért szenvedtem??

Hector ránézett ,,SIDE EYE''-ba.


Eközben Szásza a bázison teljesen ki volt akadva. Mindenkivel ordított.


Szasza: EZT NEM HISZEM EL.. ENNYIRE IDIÓTÁK VAGYTOK B.SZÓDJATOK MEG! ELLOPNI AZ ÉN KEDVES MOTOROCSKÁMAT?? B.SZKI TÉNYLEG ENNYIRE HÜLYÉK VAGYTOK, HOGY NEM TUDTOK VIGYÁZNI RÁ? MI A G.CI.. EZÉRT VETTELEK FEL TITEKET?!


A fiúk elszégyelték magukat. Úgy elvörösödtek, mint a paradicsom.


Szasza: DÜHÖS VAGYOK! AHHHH..


Szasza közelebb lépett az egyik katonához. Belenézett a szemébe és elmosolyodott. Hirtelen annyit lehetett hallanI, hogy valami lecsapódik a földre. A vitéz feje volt. . Csupa vér volt minden. A többiek olyan rémültek voltak, hogy mozogni sem tudtak, max a kezük remegett olyan szinten, hogy azt az érzést csak matek dolgozatnál lehet érezni, amikor nem tanulsz :D


Szasza: Ha újra megpróbálják ellopni a motoromat, vagy csak a lábukat bemerik tenni az éttermembe, megkínozom és megölöm őket- mondta pszichésen.

Az a bizonyos banda...Where stories live. Discover now