"Jo0, Mensen heeft iemand nog plannen voor de Spelen?" Vroeg Peeta. "Even rustig aan, we kunnen ook morgen tijdens de Training bespreken, we zijn hier toch gekomen om pizza te eten en te feesten!" Zei Cato. "Jaa das waar." Zei Peeta. Marvel loopt weg naar de gang. "Huh wat gaat Marvel doen?" Vroeg Peeta. "Geen idee, moet je vragen?" Zei ik. "Maar ik ga ook even, ik moet wat halen ik ben me mobiel vergeten." Loog ik. "Oh, okay zie je." Zeiden hun. En ik loop naar de wc's en kijk in de mega,grote spiegel die voor me staat, wat moet ik doen?. "Marvel die stalkt me, ik moet echt wat van gaan zeggen." Dacht ik. En ik loop weer terug naar de gang, toevallig komt Marvel naar me toe. "Heey schatje,wat doe jij hier?!" Zei hij verliefd. Hij gaat aan me gezicht zitten en ik loop naar achter. "Flikkker op, ik ben niet op je!!" Zei ik boos. "Jaa dat weet ik, maar ik wil dat je met me gaat." Zei hij gemeen. "Laat me met rust en blijf met je vieze handen van me lichaam af!!" Zei ik boos en wordt bozer. "Waarom doe je zo boos, schatje we kunnen erover praten?" Zei hij rustig. En hij zit aan me heupen en begint me te zoenen, maar ik duw hem weg. Ik wilde gaan weg rennen, maar hij begint me tegen de muur aan te duwen en houdt me armen vast. "Cato,Cato,Cato!!!!!! Help me aaaaaaahh!!!!!!!" Schreewde ik. En Cato hoorde opeens geschreeuw en de rest van de groep ook. Hij rende als een speer de gangen in, en zag me tegen de muur geduwd en een blauw plek op mijn wang. Hij rende op Marvel af en Glimmer was geschrokken.Ik begin te huilen en te schreeuwen. "Flikker op!!!He blijf van me meisje af,KUTKIND!!!!!!! En hij begint hem te slaan in zijn gezicht, en schopte hij in zijn scheen. "Auwwwww Kutmens, die krijg je terug!!" Zei hij. Hij laat me eindelijk los en ren snel naar Cato to en omhelst me, ik huil nog steeds en Glimmer troost me ook. Marvel komt overeind en heeft een blauwe oog gekregen. "Glimmer?" Zei hij kalm. "HET IS UIT!!!!!!!!" schreewt ze en loopt boos weg. Hij is volgens mij echt in shock, hij wordt radeloos. "Als, nog 1 keer aan haar komt ben je DOOD, hoor je me DOOD!!!!!" Ik voelde me hoofd duizelig worden en begin flauwtevallen, maar Cato vangt me op. "En bedank he!!! "JE HOORT NIET MEER BIJ DE BEROEPS ZOEK MAAR IEMAND ANDERS FLIKKER OP KUTMENS!!!!" Zei hij woedend. En me ogen beginnen lichtjes te knipperen. En hij tilt me op en brengt me naar de 2 etage, naar onze kamer. Hij doet de deur open en iedereen is geschrokken als me mij zien. "Clove, lieverd wat is er gebeurt?" Vroegen ze bezorgd. "Marvel die wilde haar bijna verkrachten!" Zei hij boos. "Oh hemel, toch gelukkig is het goed afgelopen." Zei Enoboria. "H-hij duwde me t-tegen de muur aan en wilde me bijna zoenen en zat aan me lichaam." Zei ik snikkend. "Oh, kan het erger." Zei Phoenix bezorgt. "Maar waarom wilde hij jouw zoenen?" Vroeg Enoboria. "Hij was verliefd op haar, maar zij niet op hem, ze is op mij en we hebben verkering." Zei hij. "Oh, maar ging hij ook Clove stalken?"vroeg ze. "Ja dat deed hij, hij stuurde liefdesberichtjes en emoji's met hartjes enzo naar haar." Zei hij. "Ow,dat is echt heftig wie doet er zoiets, jouw aan?" Vroeg Enoboria stomverbaasd. "Ja, ik snap het ook niet, die sukkel had ook verkering met Glimmer." Zei hij. "Dus, hij is een soort van vreemdgegaan, omg wat een sukkel!" Zei ze boos. "Breng Clove naar haar kamer, ze moet goed uitgerust zijn voor morgen, privétraining en de training zelf." Zei Brutus. "Is goed." Zei hij. En hij loopt naar mijn slaapkamer en legt mij in bed. "Cato, bedankt dat je hebt geholpen, ik hou van je." Zei ik zachtjes. "Je hoeft me niet te bedanken, je bent mijn liefde, ik hou ook van jouw,geeft mij een kus op de wang. "Zal ik vannacht naast je slapen?" Zei hij zachtjes. Ik glimlachte en zei met een smile. "Ja." Zei ik zachtjes. En hij komt naast me liggen, maar ik heb me joggingsbroek al aan, maar hij had zijn pyjama aan. Ik leun met mijn hoofd, op zijn gespierde armen, hij leunt op mijn hoofd. Ik val in slaap en uiteindelijk valt, hij ook in slaap.
Ik word de volgende ochtend half 8 wakker, Cato slaapt nog. "Cato,Cato!" Roep ik zachtjes. Hij wordt langzaam wakker. "Ugh,ugh is het nu al tijd om op te staan ofzo?" Zei hij moe. "Jep, this vandaag laatste trainingsdag, daarna hebben we privétest ofzo iets, en dan krijg je de uitslag." Zei ik. "Ja, dan moeten we omkleden." Zei hij. Hij staat op, loopt naar zijn eigen kamer. Me kleding ligt op een zachte zigzag, ik trek mijn trainingsbroek aan,shirt en me zwarte laarsjes, die zitten echt lekker. Phoenix komt binnen lopen, hij heeft zijn kleren al aan. "Goedemorgen,lekker geslapen?" Vroeg hij. "Ja,hoor prima." Zei ik. "Gaat het nu beter?" Vroeg hij. "Ja,niet meer duizelig gelukkig, maar wel geschrokken." Zei ik. "Ja, kan ik begrijpen, nu ga ik je haar even doen ik ga het mooi vlechten." Zei hij. "Net als gisteren?" Vroeg ik. "Ja, zoiets en we gaan weer natuurlijke make-up op doen." Zei hij. Hij heeft weer zijn make-up koffertje mee, en begint me haar te kammen. Hij begint de zijkanten in te vlechten, hij deed veel speltjes in me haar, maar ik kijk naar het eindresultaat, het was super mooi ingevlochten. "Vind je het mooi?" Vroeg hij. "Ja,ik vind het wel gaaf uitzien." Zei ik blij. "Nu door met de make-up." Zei hij. Hij pakt zijn koffertje en er zaten heel veel make-up spullen, hij pakt de foundation, mascara,bruine oogschaduw,blush en lipstick,bruin-paars, het is best mooi als je het zo bekijkt. "Wat vind je van je look?" Vroeg hij. "Mooi!" Zei ik blij. We lopen naar de eetkamer, en iedereen zit er al, behalve Cato. "Waar is Cato?" Vroeg ik. "Ooh, die moet nog gestyled worden door Phoenix, wij mogen alvast eten." Zei Enoboria. "Okay!" Zei ik. "Ik neem een croissant met aardbeienjam en een hardgekookt eitje. "Gaat het een beetje?" Vroeg Enoboria. "Jaa ik ben niet meer duizelig, maar ik ben nog steeds beetje geschrokken." Zei ik. "Ja, snap ik." Zei ze. Ik neem een hap van mijn croissant. Cato komt binnen. "Goedemorgen, iedereen!" Zei hij zelfverzekerd. "Goedemorgen! Zeiden we tegelijk. "Lekker geslapen?" Vroeg Enoboria. "Jaa hoor." Antwoordde hij. "Hij pakt een Italiaans bolletjes, met kaas,komkommer en een hard gekookt ei." Hij neemt een hap,van zijn Italiaanse bol. Iedereen kijkt hem aan. "Wat is er?" Vroeg hij verbaasd. "Niks." Loog Enoboria. "Nee,vertel!" Zei hij nieuwsgierig. "Je hebt iets voor iemand, verborgen maar wil je het niet vertellen." Zei Enoboria. Ik kijk Cato verbaasd aan. "Wat Cato, zoiets moet ik wel weten, we zijn beste vrienden en je hebt met me?" Vertel maar gewoon, ik word echt niet boos." Zei ik rustig. En hij neemt me mee de eetkamer uit en gaat naar zijn kamer. "Cato wat is er?" Vroeg ik verbaasd. "Nou Glimmer dus, die had het uit gemaakt met Marvel,gisteravond." Zei hij. "Dat weet ik en terecht!" Zei ik. "Nou, nu is ze vrijgezel en zit ze me hele tijd, te stalken dat ze mij leuk vind, ik trek het niet meer!!" Zei hij boos. "WTF, WAT EEN SLET HUN ZIJN GEWOON, DIKKE VETTE PLAYERS!!!!!! ze weet dat ik met jouw een relatie heb, wat heb jij gezegd?" Vroeg ik boos. Hij laat de app aan mij zien, ze leest het voor. "Luister Glimmer IK WIL HELEMAAL NIET MET JE, IK HEB MET CLOVE EN DAT BLIJFT ZO, FLIKKER TOCH OP, KUTWIJF!" Zei hij.
JE LEEST
Clove&Cato love story in the Hunger games❤️
ФанфикHeeyy ik ben begonnen met the hunger games verhaal, maar hij is anders.In deze verhaal zijn Cato en Clove de hoofdpersonen en gaat het over hun liefdesleven en natuurlijk the Hunger games, Clove Kentwell is 15 jaar als ze uitgeloot wordt voor de Hon...