Yerime geçtim.
Ders işte fafa fiso
Gojo sınıftan çıktıktan sonra sınıfta sessizlik korundu.Bir kaç dk daha sessizlik sürdükten sonra siyah saçlı oğlan konuştu.
"Ummm sanırım tanışmalıyız ben
Yuuta,Okkotsu Yuuta"
"Ahh tanıştıgıma memnun oldum okkotsu-san"Yeşil saçlı kız konuştu.
"Maki Zenin ama sadece maki de."
"Tanıştıgıma memnun oldum maki-san"Panda konuştu.
"Ben panda,tanıştıgıma memnun oldum"
Evet pandalardan korkarım ama ilk günden aramıza Bozmak istemedim
"Tanıştıgıma memnun oldum panda-san"Beyaz saçlı çocuğa baktım ama oda sadece bakıyordu.
Bir süre bakıştıktan sonra panda beni aydınlattı.
"Onun adı İnumaki Toge ve bir lanetli söz kullanıcısı.insanlara zarar vermemek için onigiri malzemelerle konuşuyor."
"Ohhh bu çok havalı ama biraz zordur. Tanıştıgıma memnun oldum inumaki-san"
İnumaki gülümsedi mi tam emin değilim ama öyle tahmin ediyorum.
"Shake"
gülümsedim.O cidden çok düşünceliydi sonuçta kimseye zarar gelmesin diye kendini sınırlamıştı.
Tanışma Merasimi gojo nun bagırmasıyla bölündü.
"Oi bal peteklerim hadi antreman zamanı."
Bahçeye inerler
Tam antrenmanı hangi aletle yapmam derken gojo Sensei imdadıma yetişti
"Hadi y/n sana silah seçelim."
"Oh tamam"
İnumaki nin ağzından
Yuuta ile görevdeydik. Görev yerimiz bir malikaneydi.Oradaki tüm lanetleri arındırdıktan sonra odaları kontrol etmeye başladık.En son odaya geldiğimizde yerde kanlar içinde yatan bir kız görmeyi beklemiyorduk.
Hemen yanına gidip nabzını kontrol ettim.
Yuuta sordu
"Atıyorum? "
"Shake"
"Tamam hemen asistanı arıyorum."Kızı kucağıma alıp Malikâne çıkışına yöneldim.Garip bir şekilde fazla hafifti ,burada bulunduğu sürede zayıflamıştır diye düşünüp yola devam ettim.
Asistan gelip kızı alıp hastaneye götürdü bizde yurda döndük
Sınıfa geldiğimizde işte
Gojo nun dediğinde bir şey anlamadım ama sanırım yeni biri gelçek diye düşünürken içeri o gün kurtardıgımız kız girdi ve bekle-
NEDEN ELLERİ VE BACAKLARI ZİNCİRLİ?
AYRICA NEDEN GÖZLERİ BAĞLI?
Gojo kızı çözüm gözlerini açtı.ama cidden çok güzel gözleri vardı.
Kendini tanıttıTenefüs te çok gergin görünüyordu.
Rahatlatmak için konuşmamız gerekiyordu.
Ben ilk adımı atamayacağım için yuuta ya göz kırptım. oda anlamış olacak ki konuşmaya başladı.Ohhh gerçekten yoruldum...
Ama bence fena bir bölüm olmadı ve bence güzel bir tanışmaydı.amacım ilk bölümden aşık etmek değildi zaten
Neyse
Begendiyseniz lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın~♡Reklamlar
Evet olmazsa olmaz eğer megumi x femreader okumak istiyorsanız @animeciablaniz ın ikigai kitabına lütfen bakın cidden güzel...Ara Ara Sayonara~♡