"Muista....."

318 41 0
                                    

Ollin nk.
Kiedoin pyyhkeen lantiolleni ja kävelin pois vessasta. Näin Aleksin istumassa sohvalla silmätkiinni ja kun katsoin olohuoneenpöytää, näin siinä minikrippipussin. Huokaisin turhautuneena. "Voitko ees siivoo jälkes?" Kysyin. Aleksi avasi silmänsä ja nähdessään minut hän virnisti. "Tuu tänne." Hän sanoi. "Tuu hakee." Sanoin. Aleksi naurahti. Hän nousi ylös sohvalta ja käveli luokseni. Hän kietoi kätensä lantiolleni. Olin työntämässä hänet kauemmas, mutta hän otti ranteestani kiinni ja työnsi seinää päin.

"Sä haluut leikkii hankalaa vai?" Hän kysyi ja painautui kiinni minuun, jolloin tunsin hänen erektion. Virnistin. "No se kiihottaa sua." Sanoin. Aleksi hymähti. "Oot oikees." Hän sanoi ja heitti pyyhkeeni jonnekin lattialle, jonka jälkeen hän nosti minut syliinsä. Suutelin häntä ja hän suuteli takaisin. Laitoin käteni hänen hiustensekaan ja tukistin hellästi. Tunsin kun hän työntyi sisälleni, jolloin huokaisin hiljaa. "A-Aleksih.." Sanoin. Hän alkoi liikkumaan nopeammin. "Mgh...A-Aleksi!" Huusin.

Aleksi alkoi tekemään fritsuja kaulaani, vaikka siellä oli jo tuoreita fritsuja. Päästin irti hänen hiuksista ja laitoin käteni hänen rintakehälle, yrittäen varmaan työntää häntä kauemmas kaulastani. "L-Lopeta." Sanoin. Aleksi nosti päänsä pois kaulaltani. "Mikä o?" Hän kysyi. "T-Toi sattu." Vastasin. "Anteeks." Hän sanoi. "Ei ha-aittaa...ngh...oon l-lähel." Sanoin. "Sama." Hän sanoi.

Hetken päästä laukesin mahalleni ja hän sisälleni. Hän työntyi pois minusta ja laski minut alas. "No kiva, olin just käyny suihkus." Sanoin. "No mee uudestaan." Aleksi sanoi, vetäen housujansa ylös. Kävelin takaisin vessaan.

Nikon nk.
Istuimme Joonaksen kanssa sohvalla. Hän nojasi rintakehääni ja minä silittelin rauhallisesti hänen selkää. Olimme vain pienessä hiprakassa. "Kai sä tiedät et oot täydellinen just tolleen ja et mä rakastan sua aivan helvetisti." Sanoin Joonakselle. "Tiedän. Samoin." Hän sanoi. "Muista kertoo mul jos sul tulee ahdistuskohtauksii tai jotain." "Joo ja sä muistat kertoo mul jos näät harhoi." "Juu." Sanoin ja painoin pusun Joonaksen hiustensekaan. "Oot rakas ja tosi tärkee mul." Sanoin. "Nii säki mul." Joonas sanoi.
》《》《》《》《》《》《》《
Sanoja: 305

Why me? 》Niko x Joonas《VALMISМесто, где живут истории. Откройте их для себя