like crazy!

851 62 76
                                    

jeon jeongguk'un calvin klein cekimleri beni derinden yaraladi bu iki busanli benim hastane masraflarini karsilasa iyi olur 😠😠
hayirli ramazanlar arkadaslar bolumun yarisi neredeyse smut 💀

#

"Hey! Buradayım Jimin-ah!" elindeki bira bardaklarını bulaşık makinesine dizerken eve yeni gelen sevgilisine seslendi Jungkook. Evleri oldukça büyük olduğundan birbirlerini yan yana olmadıkça kolayca bulamıyorlardı.

Evlerinin köpeği Bam, gelen sevgilisini gördüğünde heyecanla ayağa kalkmış; tanıdık simayı görür görmez kuyruk sallamaya başlamıştı. Koşarak salonlarının diğer ucundaki Jimin'e ulaşan köpek, sanki Jimin'i ne kadar özlediğini belli edercesine ayaklarına sarılmıştı.

Jimin bir kaç gündür evlerine gelmiyordu. Çekimleri sebebiyle Amerika'ya gitmiş daha sonra gelir gelmez diğer çekimlere koşturmuştu. Bu süre zarfında Jungkook da işbirliği çekimlerine katılmış, kimi zamanlarda sevgilisini desteklemeye gitmişti. Jimin evlerinde yoktu, tam 5 gündür. Onu çok özlemişti büyük olan. Kokusu burnunda tütüyor, her gece beraber uyudukları yatakları bomboş geliyordu. Sarılamadığı bedenin sıcaklığının özlemiyle içi daralıyor, sabahlara kadar tek beden oldukları geceleri hayal ettikçe özlemini körüklüyordu.

Evet sadece 5 gündür Jimin'i görmüyordu. Ama 16 yaşında hayatına girmiş bu güzel adam yanında olmadığında, görünüşünün aksine kendisini oldukça zayıf hissediyordu. Jungkook'a baktığınızda rahatça onun ne kadar güçlü yapılı olduğunu söyleyebilirsiniz belki. Ya da ne kadar rahat olduğunu. Ancak yanında eğer güzel sevgilisi yoksa, Jungkook hiç olmadığı kadar zayıf düştüğünü, rahatsız olduğunu hissediyordu.

Köpeklerinin başını okşayıp hemen mutfaktaki sevgilisine adımladı küçük olan. Jungkook o sırada ellerini yıkamış ve işini bitirmişti. Gelen sevgilisine gözlerini dikti, ona doğru gelirken gözlerinden parıltılar geçti. Küçüğü ona geldiğinde sıkıca kollarını beline sardı.

Jimin hafifçe kıkırdayarak kollarını Jungkook'un boynu etrafında biraz daha sıkıştırdı. Bunu yapmasıyla boyu yetmediği için parmak ucuna kalktı. Fırsattan istifade Jungkook ellerini kalçalarına doladı ve minik bedeni bir çırpıda kucakladı.

Jimin kahkaha atarken ardı ardına dudaklarına öpücükler konuyordu. Jungkook'un en sevdiği şeydi belki de bu, sevgilisini gülüşünden öpmek.

Sevgilisine karşılık verdi kahkaha atmayı bırakıp. Jungkook hırsla alt dudağını kavradı ve küçüğü aynı anda ada tezgahın üzerine oturttu. Bacakları arasına girip elleri beline sıkıca dolanırken küçüğünün dudaklarından bir saniyeliğine bile ayrılmadı.

Ölüm gibiydi. Jimin'den ayrılmak nefessiz kalmak demekti Jungkook için.

Jimin dudaklarını zorlayan dile karşı inledi ve dudaklarını araladı. Dilleri ortada buluştu ve vıcık bir ses çıkarırken Jungkook daha da Jimin'in üzerine abandı. Jimin eziliyordu. Bu ezilme hastalık derecesinde hoşuna gidiyordu ama.

Islak öpüşmeleri Jimin'in nefessiz kalmasıyla biterken Jungkook beklemeden başını beyaz boyna gömdü. Her ne kadar iz bırakmak istese de sevgilisi albüm çıkartmak üzere olduğundan oldukça kamera önündeydi.

Islak öpücüklerini dizdi bu yüzden boynuna. Jimin ise huylandığını belli edercesine kıkırdarken Jungkook kafasını kaldırdı ve elleri ince beli okşarken sevgilisinin gözlerine baktı.

like crazy ↬ jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin