Adımlarını hızlandırırken bir yandan da çantasını sıkı sıkı tutuyordu. Bugün bir hayli yoğun olacaktı. Arkadaşlarıyla buluştuktan sonra staj evraklarını kampüse teslim edecek daha sonrasında tüm vaktini arkadaşlarına ayıracaktı.
Victoria Secret'in ihtişamlı kapısından içeriye girdikten sonra etrafa bakındı. Her seferinde olduğu gibi yine gözleri parlamıştı. Victoria, iç çamaşırı tasarımlarına oldum olsası hastaydı hatta staj göreceği şirkette bir iç giyim firmasıydı. Aylardır girmek için kırk takla attığı, dünyanın en popüler ve ses getiren firmalarından birisinde çalışandı artık! Cv'sinde Vincent'in adı yazacaktı. İlham almak için geldiği iç giyim mağazasından, arkadaşlarına hediye almadan da çıkmaya niyetli değildi.
Victoria, önünde duran fazla seksi olan g-stringlere bakarken kararsın kalıp arkadaşlarını aramaya karar verdi. O fikir ayrılığına düşmüşken etrafında olan, bakışların farkında bile değildi. Kalçalarını saran siyah kalem eteği ve beyaz gömleğiyle kendine göre sıradan olsa bile diğer insanlar aynı fikirde değildi.
Genç adam mağazadan çıkacakken gördüğü afetle adeta tutulmuştu. Günün gerginliğini ve sinirini bir anda bırakıp önünde ki kışkırtıcı kadına odaklanmaya başladı.
Eline aldığı siyah g-stringi yılın sorusuna bakarmış gibi dikkatlice incelerken bir yandan da beyaz ip çamaşırdan gözünü alamıyordu. Demek ki kararsızdı. Bir an onu elinde ki g-stringle hayal eti genç adam. O muhteşem dolgunluklara ne de yakışırdı ama! Dudaklarını ıslatarak yaklaşmaya başladığnda kadının telefonu çıkartıp kulağına götürdüğünü fark edince duraksadı ve hiç yapmadığı davranışı deneyerek dinlemeye başladı.
Victoria kararsızlığını sonlandırmak için Valentine'yi aramaya başladı. Arkadaşı telefonu açarak sabırsızlıkla konuştu. "Sonunda açabildin."
"Ah, duştaydım." Bir önceki evleri staj yerlerine uzak olduğu için yeni evlerine taşınmıştı genç bayanlar. Bu yüzden Victoria hepsine bir hayli temizlik yaptırmıştı. Victoria yaptığı eziyeti bildiği için kıkırdadı.
"Duştaydın demek. Seni fazla yorduğumun farkındayım. Bunu telafi edeceğim." Valentine yeni iç çamaşırları alacağı için fazlasıyla sevinmişti. Onlar dört kafadar olarak iç giyime önem verirlerdi.
"Bana ne alacaksın?" Victoria arkadaşından çıkan istekli mırıltıyı işitince tekrar kıkırdadı.
"Hımm. Zevkin ne bebeğim. Senin için ne almamı istersin? Kırmızı g-string mi? Yoksa beyaz, tülden oluşan bir tanga mı?" Valentine istediğini arkadaşına söylerken genç adam kadının konuşmasını kendisiyle yaptığını hayal etti.
Onu kabine attığını, g-stringini ağzıyla ısırarak yırttığını, edepsiz ağzının icabına baktığını ve daha bir çok şey.. Telefon da bu kadar rahat konuştuğuna göre adamın sevdiği fahişe türünün güzel örneklerinden birisiydi belki de.
Genç adamın pantolonunun önüne konulan çadırı indirmesine yardım etmesi gerekiyordu. Victoria telefonu kapatıp beyaz çamaşırı yerine bırakırken yanına gelen adamı fark edememişti. Adam genç kadının yanına gelip de yüzüne baktığında tutulmanın da ötesine geçmişti. O edepsiz cümleler bu masum yüzden mi çıkmıştı? Kadınlar gerçekten de çok fenaydı. Bu masum yüzle kabinin içinde, hayvani bir sevişme ona kesinlikle iyi gelecekti. Hemde çok iyi! Önünde duran transparan minik kilotlardan birisini askıdan çıkartarak işaret parmağını ağ kısmına geçirip Victoria'nın suratına hizzalayarak salladı.
"Bence bunu almalısın." Victoria kilotla yüz yüze geldiği an irkilerek önce kilota, sonra onu tutan kuvvetli ele, ardından koca cüsseye baktı. Baktıkça gözleri kocaman açılmıştı. Suratında en ufak bir kusur taşımayan adam suratındaki hınzır ifadeyle kendisini süzüyor, bir de utanmadan onun için kilot seçiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ATEŞ PARÇASI
RomansaEmily dokumatik kısımda elini kaydırarak mesajı açtı. İki kız ilk defa gördükleri, ne olduğunu ayırt edemediği cisimle gözleri kocaman açılarak kala kaldı. Nicolas eliyle kavradığı erkekliğini çekerek genç kızlara atmıştı. Şaşkınca birbirlerine bakt...