6♚ Oral?

65.5K 431 15
                                    


Emily'nin arabası hızla otopark alanından çıkarken Valentine hala genç adama bakıyordu. Niye bu kadar yakışıklıydı ki? Her zaman ki heybetiyle karşısında duruyordu. Genç kız gözlerini şehvetle bedenindinde dolaştıran adamla göz göze gelince gergince gülümsedi.

Kevin haftasonu sürekli düşünmüş ve genç kıza gereğinden fazla yaklaşmama kararı almıştı çünkü daha yeni tanışmışlardı ve bu kadar kısa yakınlaşmalarının kızı uzaklaktıracağını düşünüyordu. Tabiki sadece düşünmüştü, karşısında bütün güzelliğiyle dururken nasıl uzak durabilirdi ki?

"Günaydın Valentine. Nasılsın?"

"Günaydın Bay Black. İyiyim siz nasılsınız? "

"İyiyim. İsim konusunda anlaştığımızı sanıyordum. "

"Ben bu şekilde daha rahat ederim. "

"Ah pekala. En azından efendimden iyidir. " Cümlesinin sonuna doğru kendi kendine mırıldanmıştı. İkiside konuşmadan birbirini izliyorlardı. Cuma günü yaşadıkları yakınlaşmadan sonra haliyle aralarındaki elektriklenme artmıştı ve bu ikisinide zorluyordu. Bir süre sonra genç kız bu sessizliği komik bulup kıkırdadı. Kevin bu sesin dünyadaki en eşsiz ses olduğunu düşünüyordu.

"Konuşacak hiçbir şeyimiz yok galiba Bay Black. " diyip tekrar kıkırdadı. Kevin gülüp başını iki yana salladı.

"Öyle görünüyor ama eminim ki öğle arasında benimle yemeğe çıkarsan konuşacak konu bulabiliriz. "

Kevin şevkatle gülümseyerek karşısındaki alımlı kadına bakıyordu. Çok güzeldi, eve kapatıp kimseye göstermek istemediği kadar duru bir güzellikti. Başını yere indirip kızaran yanaklarını saklayarak çantasının kulplarıyla oynuyordu.

"Olabilir. " diye mırıldandı. Genç adam elde ettiği bu fırsatı değerlendirecek ve Valentine hakkında daha çok bilgi edinecekti. En önemlisi şu sevgili mevzusuydu, aslında annesinden öğrenebilirdi ama şuan onun imalı bakışlarını kaldıramazdı.

O sırada Jessica onları içerden görmüş ve muzip bakışlarla izlemişti. Yıllardır bu şirkette çalışırdı, Bay Black'in yanında bir sürü kadın görmüştü ama hiç biri bu kadın gibi olamazdı, genç adamın yanına en yakışanının Valentine olduğunu düşünüyordu. On dakika sonra başlayacak olan toplantıyı hatırlayınca Bay Black'i gidip çağırmasının gerektiğini düşünüp ayağa kalkarak dışarı çıktı.

"Bay Black toplantınızın dakika sonra başlayacak. " İkili Jessica'nın sesinin geldiği tarafa döndüler. Genç adam bütün hafta çalışıp hazırladığı gelinlik kıreasyonunu tanıtacağı toplantıyı tamamen unutmuştu. Ah bu güzellik Kevin'in aklını başından alıyordu. Genç adam sıkıntıyla ensesini kaşıdı, kendini toparlaması lazımdı. Valentine genç adamın sıkıntılı halinin nedenini anlamasada birşeyler olduğunu anlıyordu.

"Bay Black iyi misin? "

"İyiyim Valentine sadece toplantı aklımdan çıkmış ona şaşırdım. Bugüne kadar hiç geç kalmamıştım, gerçekten tuhaf. "

"İnsanlık hali Bay Black bu kadar kafanıza takmayın lütfen. "

"Haklısın. Bu arada sende benimle gireceksin toplantılara. "

"Şimdide mi gireceğim? Ama ben hiç birşey bilmiyorum. "

"Evet gireceksin. Öğreneceksin ve sadece gözlemle, bu şekilde şirketin işleyiş biçimine daha kolay adapte olabilirsin. "

"Pekala. O zaman gidelim, geç kalmayalım. " Nedense Kevin biz diye hitap etmesine sevinmişti, biraz daha yakın ol diye düşündü.

"Evet gidelim. " Diyip genç kadının geçmesi için eliyle öncelik sundu.

ATEŞ PARÇASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin