(HOAY MAŞALLAH):
....................................................İYİ OKUMALAR............................................................
J_Park,VanTae ve 6.980.008 kişi bunu beğendi
K_Seok: Ready🤙🏻
Bu gönderideki yorumlar kapatılmıştır.
Seokjin sabahtan giyinmedi. Kıyafetler gözüne abartı gelmişti. Saçlarını Jimin'in dediği gibi yapmadı, dağınık bir şekilde öne bıraktı. Ek olarak yanına bir cekette aldı. Bu daha önceki çekimlerinden kalmaydı ve tıpkı o zamanki gibi görünüyordu. Öğle molasında üzerini değiştirip buluşacakları yere gitti. Taehyung ve arkadaşı masalarında birinde oturmuş konuşuyorlardı. Onun geldiğini görünce ayağa kalktılar.
-Hoşgeldin Seokjin. Bogum ben.
Kendisine uzatılan elini zarifçe sıktı.
-Memnun oldum.
-Hoşgeldin Seok
Taehyung'a bakıp hafifçe gülümsedi.
-Hoşbuldum.
Sandalyesini çekip oturdu. Gerilmişti. Dudaklarını dişliyor arada sohbete katılıp konuşuyordu.
-Demek 3 yıldır Taehyungla çalışıyorsun. Epey olmuş. Nasıl bu zamana kadar tanışmadınız ki?
Gözlerini hemen Taehyung'a çevirdi. Bu sefer gerilen taraf oydu. Boğazını temizledi.
-Öhmm....şimdi orlara pek girmesek. Hem sen demiyor muydun açım açım. Hadi sipariş verelim.
-Her zamanki Taehyung işte. Sıkışınca lafı çevirir.
-Bogum..
-Tamam. Bak aldım elime menüyü gördün mü?
Yemek seçmekle ilgileniyorlardı. Siparişlerini verip beklemeye başladılar.
-Seokjin sen model misin?
-Evet. Dergi çekimleri yapıyorum.
-Ve fenomensin?
-Evet, öyle.
-Vay be. Her zaman fenomen olmak istemişimdir ama ben senin gibi yakışıklı ve özgüvenli değilim.
-Böyle deme lütfen.
-Ama öyle. Ben senin yerinde olsam bu şirkette bir gün çalışmam. Ne elalemin dırdırıyla uğraşıcam.
-Oğlum kendine gel lan. Beni gömüyorsun burda.
-Ben doğruları söylüyorum.
Ufak çocuklara dönmüşlerdi. Yemekler gelene kadar birbirlerine sataşmışlardı.Seokjin için eğlenceli bir gündü. Yemekler gelince sakince yemek yemişlerdi. Öğle molası bitmek üzereydi. Seokjin için kalkma vakti geldi demekti bu.
-Her şey için çok teşekkür ederim. Tanıştığıma memnun oldum Bogum.
-Gidiyor musun?
-Gitmem gerek, molam bitmek üzere.
-Yaa dert ettiğin şeye bak, patron yanında. Halleder.
-Hayır hayır olmaz öyle şey.
-Üzgünüm ama haklısın, senin hakkında kötü konuşurlar bu sefer. Hep beraber kalkalım. Seni biz bırakalım. Sonra da içeri gireriz dikkat çekmez.
-Neredeyiz biz? Filmde mi? Ne bu ajan edaları?
-Off Bogum cidden cıvıtmasan olmaz.
-Olmaz.
Hesabı ödeyip mekandan çıktılar. Seokjin şirkete girip işinin başına geçti. Yaklaşık yarım saat sonra da Taehyung ve Bogum içeri giriş yaptı. İş çıkışına kadar hiç denk gelmediler fakat o saatler sakin geçmemişti. Üzerini değiştirmediği için herkes onun kıyafetini konuşuyordu. Biraz utanmıştı. Bozuntuya vermemeye çalışsa da yüzünden her şey anlaşılıyordu. Nihayet gün bittiğinde doğruca eve gidip kendini yatağa bıraktı. Her yeri tutulmuştu ama mutluydu. Gayet güzel bir gündü. Beklediğinin aksine gerilmemiş ve kasılmamıştı. Artık güzel bir uyku çekme sırasıydı. Telefonunu şarja takıp ışıkları söndürdü. Yatağa yatmadan telefonuna gelen bir bildirimle yönünü değiştirdi.
-Offf kim ki bu saattte?
Telefona hızlıca bakıp yatmaktı amacı. Jiminden olduğunu düşündü, yarın konuşurdu.
'gnyht_ size bir mesaj göndermek istiyor'
-Bu kim be?
Bildirime tıkladı
gnyht_: Merhaba Kim Seokjin. Anlatacaklarımı merakla dinleyeceksin :)
Valla o kadar uzun zaman olmuş ki Bogum u ne diye koyduğumu bile unutmuşum djvkdsl
Bu bölümü çok sevdiğim canım SerenEren0 ve yakın zamanın doğum günü kızı balımm Taejinnermoon 'a armağan ediyorum
Sizleri seviyorum
Hayırlı Ramazanlar
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Let me be your
General Fiction:Ne istiyorsun? :Sadece bir randevu :Bak... tamam ben kızlardan hoşlanıyorum ve sen bir erkeksin :Bunu da nerden çıkardın :Anlamadım