Sabah olmuştu.Seungmin ellerini yıkamış ve tüllü formasını üstüne giymiş pantolon olarak tulum seçmiş bir yakasını takmış diğer yakasını salık bırakmıştı.
Bez çantasına ders kitapları dışında okumayı çok sevdiği kitabını da alıp kapıya gitmişti.
Sıfır taban ayakkabılarını giyip dışarı çıkmıştı.Yeni bir okul günü Seungmin'i bekliyordu.
Temiz havayı içine çekip ona bakan Christopher Chan'a doğru ilerlemişti.
"Günaydın Seungmin"Christopher Chan sıcak gülümsemesini Seungmin'e sunmuştu.
Artık Seungmin için o sıcak gülümseme sıradan bir gülümseme değildi.Bunu ikisi de iyi biliyordu.
"Günaydın Chan, diğerleri yok mu?"Christopher Chan evlere bakmış ardından dönüp kol saatine bakmıştı.
"Çıkarlar yavaş yavaş"Bir kapı açılıp kapanma sesi duyulmuştu sokakta,
"Günaydın hyunglar"Şaşmaz Jeongin yine enerjik başlamıştı güne,
Jeongin'den sonra Changbin;Hyunjin ve felix derken herkes evlerinden çıkmıştı.Hep beraber yürümeye başlamışlardı.
"Seungmin sen şu teklife ne-"Seungmin Christopher Chan'a bakıp hemen önüne dönmüştü.
"Hayır dedim Chan...mutlu musun şimdi?" Christopher Chan gülümsemişti.
"Güzel,okul çıkışı okulun ordaki tepeye gel"Christopher Chan'ın güzel mi güzel amaçlı bir planı vardı.
🩷
okul bitmişti.Seungmin Christopher Chan'ın söylediği yere gelmişti bile bulunduğu yerde bir bank vardı oraya oturup Mahalleyi görebiliyordu.
Gerçekten manzara çok güzeldi insanın içini rahatlatıyordu. Ama Seungmin'in kafasını kurcalayan birşeyler vardı.
"Chan nerdesin ya?"Seungmin etrafına baksa da onu görmemişti.
"Burdayım"Ses ağacın arkasından geliyordu.o yöne gittiğinde Christopher Chan'ı Beyaz gömlekli ve krem renkli bir pantolon ile görmüştü.
Elinde beyaz gül demeti vardı.Bu hali onu çok sexy yapıyordu.
"Niye buraya geldik Chan"Christopher Chan Seungmin'e baktı.
"Seungmin ben seni seviyorum"Christopher Chan Seungmin'in elini tutmuştu.
"Chan..be-"Bir elini Seungmin'in dudaklarına koydu.
"Seninde beni sevmeni istiyorum ama sevmem dersende saygı duyarım"Seungmin gülmüştü.
"Salak susta bir cevap vereyim,olur çıkalım bende seni seviyorum"
Chan Seungmin'in dudağına yapıştı.Onu bırakmamaya kararlı bir şekilde öpüyordu.
Seungmin'de ona karşılık verdi.İkili birbirini yıllar sonra görmüşler gibi birbirini öpüyorlardı.
Seungmin'in kombini bu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fall in love|seungchan•
FanfictionEski zamanlarda yaşanmış tatlı bir aşk Hikayesi... "Beni hep sevicek misin,sevgilim?" "Dünya hayatından sonraki hayatımda bile sevicem,sevgilim" seungchan,Hyunlix, minsung,jeongbin 🩷