⭐G.Y. 1 Bir Yıldız kaydı.⭐

309 37 7
                                    


Selam canlar Gök Yıldız'ın ilk bölümünden yeniden merhaba. 😊
Eski okurlarım hatırlayacaktır. Yeni okurlarım umarım sizde beğenirsiniz.
Sonraki bölüm üç gün sonra gelecek.

Hatalarım varsa affola.
Keyifli okumalar dilerim. Unutmayın bol bol yorum ve oy bekler yazar.

⭐⭐⭐⭐⭐

YILDIZ'DAN

Birbirine yapışan kirpiklerimi zorlukla araladığımda gördüm ki çoktan sabah olmuştu. Gece biraz geç yatmış, sabah zar zor uyanmıştım.

Gözlerimi yeniden kapatıp güzelce bir gerinerek esnedikten sonra tuvalet aynamın üzerinde, makyaj malzemelerimin arasındaki yıldız şeklinde olan saatime çevirdim gözlerimi. Saat çoktan 10 olmuş hatta biraz geçiyordu. Yinede geç kalkmış sayılmazdım.

Bugün sevdiğim, aşık olduğum ve evleneceğim çocukla ve arkadaşlarımla birlikte Brunch kahvaltı için buluşacaktık. Akşamda gece kulübüne gidip eğlenecektik. Ufak bir rahatlama yani.

Nihayet 3. Sınıfta bitmişti ve yaz tatiline girmiştik. Yıl boyunca ders, sınav derken gerim gerim gerilen bedenlerimiz ve beyinlerimiz için rahatlama zamanı gelmişti.

Hızlı şekilde yatağımdan kalktıktan sonra odamın içindeki banyoya yöneldim. İçeri girip rutin sabah işlerimi hallettikten sonra hızlı tarafindan ılık bir duş alıp bornozumla birlikte banyodan çıkarak giyinme odama yürüdüm.

Bu sabah rahat bir şeyler giysem fena olmaz diye düşünerek dolaptan beyaz, diz altında biten askılı elbisemi çıkardım. Vücudumu ve saçlarımı kurulandıktan sonra temiz çamaşırlar ve elbisemi giyindim. Odadan çıkıp tuvalet aynamın önüne geçerek pufun üzerine oturdum. Aynada şöyle bir baktım kendime. Bu sabah da çok güzelsin Yıldız. Dedim.

Arada bir sabahları kendime iltifat ederdim. Belki saçmaydı ama hoşuma gidiyordu.

Gülümseyerek saçlarımı tarayıp kuruttuktan sonra serbest bıraktım. Ufak da bir makyaj yaptıktan sonra küçük tek İnci şeklinde olan ince kolyemi boynuma küpelerimi kulaklarıma taktım. Tekrar baktım aynaya. Beyaz elbisemle uyumlu olmuşlardı.

Evet hazırdım. Yerimden kalkıp ayakkabı dolabımdan yazlık, kısa topuklu, burnu açık beyaz ayakkabımı alıp giydim.

Sonrada telefonumu ve cüzdanımı alıp çantama attım ve telefonumun Bluetooth kulaklığını sağ kulağıma taktım. Sonra odamın kapısının hemen yanında bulunan boy aynasının önüne geçtim ve kendime bir kez daha baktım. Boyum 1.65 di. Çok uzun değildim ama kısa da değildim. Saçlarım ve gözlerim kahverengiydi. Övünmek gibi olsun beyaz tenliydim. Kız arkadaşlarım bu yönümü daima kıskanmışlardı.

Evet ben büyük iş adamı Osman Yavuzlar'ın kızı Yıldız Yavuzlar. Ailemin 2 çocuğundan biri. Akıllı, güzel, şık, kendinden emin, karakteri diğer kızlardan farklı, kendi kuralları olan biriyim.

Annem doğduğum gece odasının penceresinden bakarken kayan bir yıldız gördüğü için adımı Defne'den Yıldız'a çevirmiş. İyi ki de öyle yapmış. Yıldız ismi daha güzel ve tam olarak beni yansıtıyor.
Birde 17 yaşında hâlâ ergenlikten çıkamayan sivilceli, bencil, benden zerre hoşlanmayan, ailemin göz bebeği Yavuz Yavuzlar var.
Geleceğin beleşcisi!

Her neyse hadi bakalım gitmeye hazırım. Kapımı açıp odamdan çıktım. Merdivenlerden inerken salonda babam ve annemi gördüm. Her sabah olduğu üzere erkenden kalkıp kahvaltılarını yaptıktan sonra salona geçmişler ve evimizin hamarat kadınının yani Esma teyzenin yaptığı o güzel kahvelerinden yudumluyorlardı.

Anlaşılan babam bu sabah şirkete geç gitmeye karar vermişti. Hızlı adımlarla basamakları inerken,

"Günaydın." Dedim.

GÖK YILDIZ ( TAMAMLANDI ✔️)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin