Розділ 19

74 4 0
                                    

Меланія

Коли Меланія зайшла до кімнати, вона не знала куди себе подіти та почала намотувати круги. Але все-таки втихомиривши свій пил вона захотіла, ще раз поговорити з Даніелем. Але вийшовши з кімнати вона побачила, як вхідні двері закрилися. Глянувши у вікно Меланія побачила, як Даніель сів у машину і кудись поїхав. Його машина трималася напрямку у сторону виходу зі зграї.

"Куди ж ти їдиш Даніель? Мені потрібно з тобою поговорити. Я стільки всього наговорила йому, але могла обійтись і без цього. Чорт! Мені треба все виправити! Надіюсь я не запізнюсь."

Але зараз Меланія, зробити нічого не змогла. Вона могла лише жаліти та чекати повернення Даніеля.

???

- Мій пане! Наші розвідники сказали, що Альфа виїхав зі зграї. І ще сказали, що він був розлючений.

- Розлючений? – перепитав чоловік.

- Так мій пане. І ще наші розвідники кажуть, що їм важче стало отримати інформацію. Бо Альфа став дуже обережним.

- Не називай його Альфою. Цей покидьок не заслужив честі навиватися Альфою! – чоловік загарчав на свого слугу. – А розвідники нехай ліпше стараються, а то я власноруч їх повбиваю. А ти ліпше заклич того хлопчину до мене. – Як скажете, пане.

Коли слуга залишив кабінет свого пана, він схопив вазу і жбурнув її.

- Даніелю, ти поплатися за все. Я заберу у тебе усе найдорогоцінніше. А почну з твоєї судженої, а закінчу твоєю зграєю, а потім лишу тебе життю. – істеричний сміх заповнив кімнату. – Я тебе знищу.

Даніель

Даніель сидів у своєму кабінеті й слухав, як Меланія ходила по кімнаті.

"Може Меланія права, щодо наших з нею стосунків Якщо вона буде щаслива і без мене. Може треба припинити це все. Вона прямо сказала, що шансу у наших стосунків не буде. Як я її не кохав, я мушу її відпустити. Якщо вона буде щасливою, то і я буду щасливим. Але як хочеться, що щасливими ми були разом, а не окремо. Але здається цьому не бувати. Мені лишається лише змиритися з цим."

Дзвенівши телефон обірвав думки Даніеля. На екрані смартфона висвітилося ім'я Девід.

~ Алло. Девід тобі щось потрібно?

~ Ти що забув, ми ж до Остіна маємо їхати.

Місяць АльфиWhere stories live. Discover now