"- Sofia, mă bucur să-mi văd din nou nora!" spune tatăl lui Connor peste muzică, întinzându-și brațele larg în timp ce mă îmbrățișează.Matteo plecase cine știe unde.
"- Chiar ai dat totul pentru această petrecere, domnule Agosti." Râd, în timp ce îl îmbrățișez înapoi.
"- Ei bine, ar fi mai frumos dacă fiul meu ar fi aici. Nenorocitul ăla ar fi bine să treacă aici destul de curând." Mormăie, tastând furios pe telefon.
Încerc să rețin un râs când domnul Agosti observă un grup de oameni care doresc să vorbească cu el și se întoarce repede, mergând în direcția opusă înainte de a-mi spune să mă bucur de petrecere.
Mă apropii de masa plină cu mâncare, și îmi salivează gura. Nu vreau să vorbesc cu niciunul dintre oamenii de aici, de fiecare dată când le-am zâmbit ei zâmbeau înapoi, apoi întorceau capetele și bârfeau la fel de repede.
" - Te distrezi?" Încremenesc când sunt pe cale să mănânc un aperitiv scump când aud vocea profundă a lui Connor în spatele meu.
Mă întorc, și îi văd fața lui prostește de frumoasă, simțindu-mi obrajii înroșiți.
"- E...esti aici." Spun. Nu mă așteptam să fie aici atât de curând. Era îmbrăcat într-un costum negru, părul ușor dezordonat și avea o tăietură mică sub ochi.
Ce fel de afaceri trebuia să facă, oricum? Nu m-ar fi surprins dacă ar fi mers să ucidă o duzină de oameni.
" - Arăți frumos." Spune el, uitându-se la mine în timp ce mâna lui mare îmi prinde fața. Ochii lui coboară spre buzele mele și îmi mișc mâna pe brațul lui împingându-l ușor înapoi.
"- Sunt oameni care urmăresc." Spun, dar el mă ignoră în timp ce se mișcă să stea mai aproape de mine. Simt fluturi în stomac la distanța dintre noi, putând să-i miros clar parfumul scump.
" - Ce-i asta?" Spune, uitându-se la cutia din mâna mea și o mișc repede la spate.
"- Nimic, absolut nimic". spun repede, pe un ton agitat. După ce am văzut toate cadourile aduse lui Connor, speranțele mele pentru prăjituri au scăzut imediat. Nu exista ca aceste fursecuri să poată învinge celelalte cadouri.
"- Este cadoul meu?" El zâmbește.
"- Bine, este. Dar nu este atât de important." Oftez în timp ce o aduc încet înainte. Connor ia cutia în mână și o deschide, un râs ieșindu-i din gură în timp ce se uită la prăjituri.
"- Ăsta ar trebui să fiu eu?" Întreabă, uitându-se înapoi la mine, amuzamentul umplându-i ochii întunecați. Îmi mușc buza nervoasă, dând din cap.
Ok, acum era timpul. Recit cuvintele pe care mi le-a spus Matteo mai devreme în capul meu înainte de a le spune cu voce tare lui Connor.
"- Hai il piccolo cazzo" (Ai o pula mică) spun cu încredere, bucurându-mă mental de emoție când îmi dau seama că am spus-o corect, cu un zâmbet pe buze.
Încerc să-l ignor pe Matteo care râdea atât de tare despre ceva încât și-a scuipat băutura pe podea.
" - Ce-ai zis?" spune Connor, uitându-se la mine de parcă aș fi nebună.
Zâmbetul meu scade, confuzia fiind pe fața mea acum. Am spus gresit? Poate ar trebui sa o spun din nou...
"- Hai il piccolo cazzo", spun din nou, de data aceasta pronunțând cuvintele mai clar. De ce părea Connor atât de supărat?
"- Și ce înseamnă asta?" Mă întreabă el. Este italiană, ar trebui să știe chestia asta. Pronunția mea nu ar fi putut fi atât de rea.
"- Înseamnă la mulți ani, nu ești italian? suspin.
CITEȘTI
The Mafia's Princess
RomanceSofia Novikov, fiica cea mică a liderului mafiei ruse, a fost ținută departe de ochii publicului toată viața. Insă sora ei Anastasia Novikov a fost însă mereu în centrul atenției. Cu silueta și personalitatea ei perfectă, toată lumea o adoră. Era ui...