#sad #emo #broken #💔 #😭

792 89 97
                                    

~ 🐢 ~

resmen Hyunjin gidip beni yalnız bırakmıştı. sinir krizine daha sonra girerim diye düşünüp bende giyindim. aletim felaket sızlıyordu ama kalbim kadar değil.

son zamanlarda mutluluk dışında dolmayan gözlerim şimdi dolmuştu.

odadan çıkmış ve korkidorda ağır ağır yürümeye başlamıştım. duyduğun sesler ile derslerin işlenmeye devam ettiğini anladım. bunlarda beni ciddiye almıyordu.

kapıdan çıkarken Yuna ile göz göze gelmiştik. bir garip bakıyordu. acıyor muydu bana? iğreniyor muydu benden? yok yok endişe ediyormuş gibi bir hali var. yanıma gelmek istiyor gibi ana gelemiyor gibiydi.

bende şuan öyle değil miyim? bende Hyunjin'in yanında olmak istiyordum. ama o yoktu. eve mi gitmişti? hiç sanmıyorum.

gözyaşlarım akmaya başladığında Yuna yanıma gelmişti. cebinden bir mendil çıkarmış ve bana uzatmıştı. hiç birşey demeden de gitmişti.

burnum aktığı için öncelik onaydı. burnumu silip gözyaşlarımın akmasına izin verdim.

düşünsenize sevgilinizle sevişirken o sizi bırakıp gidiyor.

en iyisi telefonumdan karışık twice listemi açıp dinlemekti. şuan tek ihtiyacım cry for me dinlemek. minik bir terapi gibiydi benim için twice. resmen twicesexual'dim. ama Chae'm fazla gereksiz linçlendi.

telefonumu cebimden çıkaracaktım ki onu okulda müdürün masasında unuttuğumu fark ettim.

kahretsin! okula geri dönmeyecek kadar da üşengeçtim.

eve dönmek istemiyordum. en iyisi Jisung'a gitmekti ama oradada Young karısı vardı. bu yüzden bir çözüm bulacaktım.

~ 🐢 ~

"inanamıyorum resmen seni bıraktı mı? haiiiin!!" Yeonjun beni mal mal yolda dolaşırken bulmuş ve ağladığım için beni eve almıştı. şimdi ise olayları ona anlatıyordum.

"evet!" burnumu çeke çeke konuşuyordum. resmen ağlamaktan bir deli olmuştum.

Yeonjun ve Soobin'in dairesi güzeldi acaba beni evlat mı edinselerdi. uh pardon bunu mal Hyunjin yapmıştı.

"lixie istersen bugün bizde kal"

"bence patronu arayalım" Soobin'in dediği ile aşırı gerilmiştim.

"sen niye işte değilsin!" ağlarken cırladığımda Yeonjun yanıma gelmiş ve bana sarılmıştı.

"oyy ağlama kıyamaaam! istediğin kadar kal burada vermem seni o pis Hyunjin'e" Yeonjun da biliyordu ki bunu Hyunjin duysa onu işten atardı.

"hadi yemek yiyelim"

"Tanrı aşkına ne yemeyi düşünüyorsun Yeonjun? makarnadan başka yapabildiğin birşey mi var?" Soobin gözlerini devirerek konuştuğunda aşırı sinirim bozulmuştu. onunla böyle konuşabileceğini mi sanıyordu.

"BAĞIRMA ANNEME!"

"ne annesi b-"

"oyy kınalı kuzuuum" Yeonjun beni sarsarak sarıldığında kürt olmadığıma şükür etmiştim.

"tamam tamam gel sana pizza sipariş edelim velet"

"ne veledi be!"

"ne velediymiş ya sus Soobin o patronun sevgilisi"

"az önce patrona pis diyen ben miydim?"

"tabii" Yeonjun'u desteklediğimde biz iki güçlü hayat kadını oda bir şiddete meyilli orospu çocuğu olarak ikiye ayrılmış ve harika bir takım olmuştuk.

bir süre sonra sipariş ettiğimiz pizzalar gelmiş ve yemeye başlamıştık. sohbet fazla tatlıydı bu yüzden vakit çok hızlı akmıştı. Yeonjun'un telefonundan baktığıma göre saat akşam 7'ydi. acaba işten izinli miydiler?

"Yeonjun'um? siz neden bugün işte değildiniz?"

"bugün patron şirkete aşırı sinirli geldi hepimizi evlerimize yolladı. ve Yeonjun'um derken?" Soobin'in cevabı ile yerimde öyle kalmıştım.

"ya susun şimdi Felix'e Hyunjin'i birkaç saatliğine unutturacağız. Soobin getir tableti Genshin oynayacağız!!" Yeonjun öyle demişti ama ben yinede Hyunjin'i aklımdan çıkarmamıştım. acaba oda beni düşünüyor mudur?

#sad #emo #broken #💔 #😭

~ 🐢 ~

hyunjin ofiste bir o yana bir o yana gidip geliyordu.

ona hiçbir şekilde ulaşmayordu. ne telefonuna nede yakınlarına. nereye gitmiş olabilir ki?

delirmesine ramak kalmıştı.

hala kendisinin haklı olduğunu düşünüyordu ama onu üzmek istemezdi.

o haklıydı çünkü çoğu şey onun istediği gibi ilerlememişti. Felix hiçbir şekilde onu ciddiye almıyordu.

pasif olmasına rağmen ona yönelik olan sözleri ne kadar Felix'i gülümsetsede kendisini rahatsız hissediyordu.

onu uzun zamandır seviyordu ve asla onun yüzünden üzülmesini istemezdi. ama ne kadar dışa yansıtnasa da oda kırılıyordu. hemde oldukça.

saçını geriye savurup bir iç çekmişti.

derhal nerede olduğunu öğrenmesi gerekiyordu yoksa cidden kafayı yiyecekti.

aklına gelen fikir ile hemen telefonundan numarayı kodlanmış ardından açılan telefonu kulağına götürüp konuşmuştu.

"Changbin acil bir şekilde şehrin Chris'in okulun yakınındaki tüm kamera kayıtlarına bakmanı istiyorum. önemli."

-

#sad #emo #broken #💔 #😭

Daddy? - {HyunLix}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin