/Új diák/

34 5 0
                                    

Pontban hat órakor keltett a telefonom. Ki pattantam az ágyból és már célba is vettem a fürdőszobát, még mielőtt apa vagy anya menne. A reggeli rutinom befejeztével lementem a lépcsőn, köszöntem a szüleimnek, megettem a reggelimet, és már mentem is a buszmegállóba, ahol már Emmék várták.

Az osztályba már mindenki beért, kivéve Aaron és az ofőnk. -Első óránk ugyanis kémia, amit az osztályfőnök tart. - de ezzel nem várattak meg minket olyan sokáig.

-Jó reggelt kívánok gyerekek. Mint ahogy már tegnap mondtam, ma jön az új diákunk. Köszöntsétek szeretettel Aaron Ross-t. - mutatta be az osztálynak- Aaron, kérlek mutatkozó be- utasította a tanár.

-Sziasztok, a nevem Aaron Ross. 17 éves vagyok. Szeretek motorozni és kosarazni.

-Köszönjük, kérlek foglalj helyet Luna mellett. - mondta a tanárnő. Aaron gyönyörű kék szemei megtaláltak engem, és már le is ült mellém. Várj mi?

-Szia padtárs!- köszönt nekem

-Szia- és ezután már nem beszéltünk, csak a tanárra figyeltünk.

Óra után Sarahval és Emmával sétáltam ki a teremből és a szekrényünkhöz mentünk.( Pont egymás mellett vannak a szekrényeink. Valójában itt ismerkedtünk össze igazából még 9-ben, azóta elválaszthatatlanok vagyunk.) Kivettük a kövi órára szükséges felszerelést és már mentünk a másik terembe.

A mai tanítás viszonylag hamar eltelt.

-Már csak kb. 180 ilyen napot kell kibírnunk-szólalt meg Em, miközben kiléptünk a suliból.

-Juppi

-Ezt ugye iróniának szántad?

-Naná. - az út tavábbi részében kibeszéltük az első tanítási napot és ezen bellül az új padtársamat

-Most úgy bánom, hogy Sarah mellé ültem - röhögött fel Em

-Hé, te is nagyon jó padtárs vagy, mit ne mondjak -bokszolta vállba

-Jól van na, amúgy tudtok valamit Danielről, Adamről és Lukeról?- Ők hárman is a kis bandánkhoz tartoznak, csak velük nem tudunk olyan lányos dolgokról beszélni és néha napján kiaakasztanak egy icipicit a sok hülyeségükkel, de nagyon szeretjük őket.

-Dani beteg, Adam és Luke pedig "elkapták"- vázolta fel a helyzetüket

-Már megint mi bajuk?

-Dani megfázott, ez pedig mutánsá alakult, amit Adamre és Lukera szállt. A mutáns nevét pedig már a tudósok beazonosították, és ez nem más mint az Iskolaundoritisz. De ha ma is meglátom őket a deszkapályánál, akkor én agyon csapom őket.- fújta fél magát

-Na és ragájos tud lenni ez az izé?

-Gondolom, mert mind a hárman elkapták. -röhögtüknel magunkat, és kis idő után már el is válltak útjaink.

Ahogy haza értem már rúgtam is le magamról a cipőt, a táskámat valahol nappaliba hagytam és mentem az ebédlőbe. Megettem az ebédet, és felhívtam a lányokat, hogy nem-e megyünk el sétálni egy kicsit. A sétálásból deszkázás lett, ahol természetesen a fiúk is ott voltak.

- Na, úgy tűnik, hogy tényleg agyon csaphatod őket- nevetett fel Sarah. Én pedig oda mentem a srácokhoz és csak egyszerűen lepacsiztam velük, utánna meg mindegyik kapott tőlem egy nyaklevest.

-Áuu, ezt meg mi a francért kaptuk?- jajjdult fel Luke.

-Azért, mert már kettő, kettő napja tart a nyamvadt iskola és még nem voltatok hajlandóak betolni akár egy órácskára is a képeteket!- keltem ki magamból

-Ja, hogy már ez is elkezdődött?-kérdezte Adam

-Na, ne nekem próbáld beadni azt, hogy nem tudsz a suliból semmit basszus- Erre csak mosolyog egyet.

-Hé, haver te milyen ízűt kaptál?- kérdezte Dani Lukot.

-Hm?

-Milyen ízű volt a nyakleves?

-Jaa, hogy az, ízé öm...Luna, milyet adtál?-tette fél nekem a kérdést, miközben elkezdte kettő ujjával simogatni az állat, mint aki most tanul gondolkodni

-Na jól van, netán te is pont ugyan olyan ízűt szeretnél kapni?- erre ő magaelé tette a kezét, és védekező állásba állt.

Késő estig csak nevettünk és beszélgettünk. Fél nyolc óra felé pedig mindenki haza ment.

Anya és apa addigra már otthon voltak. Segítettem megcsinálni a vacsit és utánna elpakolni, majd lementem megfürödni, utánna egy kicsit még tiktokoztam és elnyomott az álom.

Kémiával kezdődött (Befejezett)Место, где живут истории. Откройте их для себя