S2-Bölüm 3

113 8 0
                                    

Boruto uyanır ve etrafına bakar kimseyi görmeyince kalkar ve yemek yemeye gider.

Yemek yemeye giderken yine o çocuğu görmüştüm Kawaki onu bir gün öldürecektim ama şu an zamanı değil her neyse annem ve himawari beni gördü ve yanıma geldiler Kawaki de yanlarındaydı ben ise onların yüzüne bakmadan hızlıca gittim.

Naruto

Boruto çok değişmiş sinirli biri olmuş ve bizden nefret ediyor ama Konoha'yı koruyor bunu sonra onunla konuşmam gerekiyor.

Birden kapı açıldı ve içeri Sarada Mitsuki ve Kawaki girmişti Takım 7 ye Boruto gittikten sonra Kawaki'yi koymuştum biraz pişmanlık duyuyordum ama Boruto gittikten sonra takım'da iki kişi kalmıştı bende Kawaki'yi koymak zorunda kalmıştım.

Boruto

Babamı gizlice dinlemiştim sinirim azalmış olsa bile geçmiş değildi Sakura-San ın yanına hastaneye gittim ve ondan özür diledim bana baktı ve anlat dedi bende başımdan gecenleri anlattım gözlerinden yaş geliyordu birden bana sarıldı ve beni affettigini söyledi.

O sırada içeriye Sasuke-San girmişti beni görünce üstüme atladı ve kılıcını çekip boğazıma dayadı ben ise hiç bişey yapmadım Sakura-San Sasuke-San ı sakinleştirmişti ona da başımdan geçenleri anlattım ve beni anlayışla karşıladı.

Ben hastaneden çıktıktan sonra aklıma karma ile zaman yolculuğu ve evrensel arası yolculuk yapabileceğim gelmişti gelecekten bazı kişileri getirecektim hemen portal açtım ve eski konahaya geldim ama konoha yerinde değildi yıkılmıştı bunun suçlusu Uchiha Obito ve Uchiha Madara olduğu kesindi hemen shunshin ile yanlarına isinlandim ve savaşmaya başladım Madara ölmüştü içindeki chakrayı karma ile emmiştim Obito ya da aynısını yaptım ve ikisininde gözlerini aldım ve kapsülleri koydum tam o sırada karma parlamaya başladı gözleri tekrar elime aldım ve Uchiha Madara ve Uchiha Obito nün gözleri birleşmişti Yerde yatan Sasuke-San la karşılaştım ama ölmüştü onunda gözlerini aldım ve diğer gözlerle birleştirdim gözler bir anda bana doğru gelmeye başladı.

Ve birden gözlerim yanmaya başladı gözlerimi açtığımda görüşüm daha netti ve garip hissediyordum Bütün gozelrin sahipleri havalanmaya başladı ve içlerindeki chakra içime girdi bir anda çok dinç hissettim ölü Naruto nun bedeninde havalandı ve içindeki kuyruklu canavarlar içime girdi karnımda sekiz nişanlı mühür belirdi ve söndü bu evrendeki bütün kuyruklu canavarları almıştım istemeden olsada Sharinganlar da artık benimdi bunları ne yapacaktım bilmiyordum ama yaşayan insanları kendi boyutuna gönderdim.

Sırayla Gönderdiğim Kişiler

Uchiha Shisui

Genç Uchiha İtachi

Jiraiya

Uzumaki Nagato

Namikaze Minato

Uzumaki Kushina

Genç Tsunade

Ve daha pek çok sayamadığım isim onların evreni yok olmuştu bu yüzden bende kendi evrenime getirmek zorunda kalmıştım.

Bu durumu Hokage ye izah ettikten sonra evime gidip yattım bugün çok yorucu geçmişti yarın umarım güzel bir gün olur.

BORUTO-Son Savaş (FİNAL) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin