2018.01.01
- Eunji megtennéd hogy a kocsiba maradsz? - kértem meg húgom.
- hová mész Seo? - kérdezte aggódva...
- csak be megyek és hozok valami meleg italt... Szeretnél egy kakaót? - simogattam meg a buksiját nyugtatás képpen mire rám nézett mosolyogva.
- tejszínhabbal?
- tejszínhabbal. -huztam el a kezem mosolyogva majd be csuktam a kocsi ajtaját és be szaladtam a kávézóba. A mai napon egy tárgyalásra sietünk Busanba... Az apám szabadsága múlik mindenen. Ha nem sikerül jól akkor két évig börtönben marad...- egy tejes kávét és egy kakaót kérnék... Oh és sok tejszínhabbal. - ültem le a pult mögé. Majd hátra tekintve le ellenőriztem hogy a kocsinál minden rendben van e.
- máris készítem.
- köszönöm. - nyújtottam át a pénzt. Sóhajtva kissé el dőltem a széken mikor egy férfi megállt mellettem.
- Jung Seo! Elhoztad? - az arcát nem láttam de hangjából ítélve egy fiatal férfi lehetett.
- én... Igen. - adtam át a pendriveot a pasasnak aki körbe nézett majd el is tűnt.
- a tejes kávé és a kakaó habbal. - vissza fordultam majd meghajolva távoztam is. - tessék Jiji. - nyújtottam át húgomnak az italát. - megfognád az enyémet is ameddig ellenőrzöm az ablaktörlőt? - a lány bólintott majd át adtam neki a poharat és vissza csuktam az ajtót.
- segíthetek? - jött felém egy férfi fütyülve.
- igazából csak ellenőrzöm hogy minden rendben van e de úgy látszik... Igen úgy hogy azt hiszem megyek.
- hová sietsz? - kapta el a karom majd vissza rántott úgy hogy a földön kötöttem ki.
- Seo! - szállt ki a kocsiból Eunji.
- menj vissza és zárd le az ajtót!
- csak nem egy hugocska? - guggolt le velem szembe majd állam alá fogott.
Ahogy jobban szemügyre tudtam venni az arcát a kapucni alatt észre vettem hogy van egy seb a száján és szemüveget visel. Mikor észbe kapott hogy az arcát tanulmányozom lejebb húzta a kapucnit majd el engedett és el szaladt. Össze kapva magam vissza ültem gyorsan a kocsiba és le is zártam azt.
- apa miatt bántottak ugye? - nézett rám könnyes szemekkel a húgom... Lehetséges hogy igaza van de ki tudja.
- Eunji... Apa egy jó ember. Segíteni fogunk rajta és újra egy család leszünk.És ᴛᴜᴅᴛᴀᴍ ᴠᴀʟóᴊáʙᴀɴ ʜᴏɢʏ ᴇᴢ sᴏʜᴀ ɴᴇᴍ ғᴏɢ ᴍᴇɢᴛöʀᴛéɴɴɪ...
Jᴜɴɢ Sᴇᴏ (19)
Bᴀᴇᴋ Wᴏᴏ-Jɪɴ (22)
Áʟᴄᴀ ɴéᴠ; ᴋɪᴍ Jɪ-HᴜJó ᴏʟᴠᴀsásᴛ ᴍɪɴᴅᴇɴᴋɪɴᴇᴋ🦋
YOU ARE READING
Fᴇᴋᴇᴛᴇ Köᴘᴇɴʏ [ Pᴀʀᴋ Jɪʙɪɴ ]
Teen Fiction- Seo! - szállt ki a kocsiból Eunji. - menj vissza és zárd le az ajtót! - csak nem egy hugocska? - guggolt le velem szembe majd állam alá fogott. Ahogy jobban szemügyre tudtam venni az arcát a kapucni alatt észre vettem hogy van egy seb a száján és...