1.4

1.6K 143 71
                                    

Her gece - Perdenin Ardındakiler
Derinden - Barış Diri

Oy vermeyi ve paragraf aralarına sizden bir iz bırakmayı unutmayın. Keyifli okumalar...🤍

Yazarın ağzından.

Akşam vaktiydi. Kumru gruba sitede buluşmak istediğini yazmıştı. Rüya gelmek istemediğini, başka bir zaman çıkabileceğini söylemişti. Kumru bu gibi durumlarda Rüya'nın yalnız kalmayı sevdiğini, etrafında insanların olmasından hoşlanmadığını biliyordu.

Egemen ise ders çalışması gerektiğini, yetiştirmesi gereken konular olduğunu söylemişti.

Bu durumda tek bir kişi kalıyordu; Ömer. Konuşmuşlardı ve cips alarak banklara otururken sohbet etmeye karar vermişlerdi.

Kumru kendi evinden çıktı ve binanın önüne indi. Ömer'in binanın önünde durduğunu görünce sahte bir şekilde yüzünü buruşturdu. Ömer artık ezberlemişti Kumru'nun mimiklerini, bu yüzden alınmıyordu.

"Şimdiden söylüyorum, yoğurtlu cips alacağız. Baharatlı falan deme çarparım elimin tersiyle ağzına." Kumru'nun baharatlı ve yağlı şeylerin karışımı bir şey yemenin sonucunda yüzünde sivilce çıkıyordu.

"Kıçım ya." Diye homurdandı Ömer yürümeye başlarken. Ömer baharatlı olan cipsleri daha çok seviyordu. Kumru zaferle gülümserken arkasından ilerlemeye başladı.

Birlikte markete girdiler ve cipsleri alıp çıktılar. Markette herkesin kendi istediği bir cipsi almaya karar vermişlerdi. Yani Kumru yoğurtlu, Ömer ise baharatlı cips almıştı.

Herhangi bir çardakta karşı karşıya oturdular. "Sen nasıl böyle baharatsız cipsi seviyorsun anlamıyorum. Zevksiz insan." dedi Ömer üç tane büyük cipsi ağzına tıkarken.

Kumru kaşlarını çattı. "Sivilce çıkıyor diyorum anlamıyor musun?"

"Sivilceymiş. Sanki kaç kere geliyoruz dünyaya." diye homurdandı Ömer.

Kumru göz devirdi. "Dünyaya sadece bir kez geldiğimiz için sağlıksız mı olalım?"

"Aynen."

Kumru elinde ki paketi masaya bıraktı. "Sen bugün olan şeyleri biliyor musun?"

Ömer Kumru'nun ciddi hâlini gördüğünde ciddileşti. "Hayır, ne oldu?"

"Rüya'nın babası evi basmış."

Ömer cevap vermedi. Yaklaşık on saniye boyunca da sessiz kaldı. "Rüya iyi mi?" Dedi sonunda tepki göstererek. Gözleriyle insanı yakabilseydi karşısında ki insan cayır cayır yanıyor olurdu.

Kumru omuz silkti. "Ne kadar iyi olabilirse artık. Bizim ona doğum gününde hediye ettiğimiz kar küresini kırmış." dedi gözleri dolarken.

"Şerefsiz herif. Şimdi bir küfür edeceğim varya, anasından doğduğuna pişman olacak. Puşt herif." dedi yumruğunu sıkarken.

Rüyayla aralarında farklı bir bağ oluşmuştu. Rüya ne zaman yalan söylese Ömer bunu mimiklerine bakarak anlıyordu. Rüya'ya çok değer veriyordu. Kendinden bile çok.

^^

Rüya Aktaş

Yatağımda uzanmış, boş boş beyaz tavanımı izliyordum. Annemler hâlâ eve gelmemişti. Böyle bir olay dört sene önce de gerçekleşmişti. O zaman iki sene hapishanede yatıp çıkmıştı.

Geçmeyen TravmalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin