V pátek v 7 ráno jsem se vzbudil a byl jsem asi po prví celkem happy že tam jdu. Měl se totiž vrátit můj kámoš Lucas. Samozřejmě jsem nesnídal a nestíhal takže jsem opět vyběhl v 7:50 z baráku do školy . Doběhl jsem jen tak tak. Přišel jsem do třídy a nikde nikdo. ( Hmm kde všichni jsou ?) Hodil jsem tašku k lavici a šel jsem se podívat po škole. Našel jsem jen Lucase na záchodech. L: Co tu kurva děláš ?!
J: No chodím sem do školy jestli si nezapomněl ? L: Ne ale Noah říkal že tu nebudeš od čtvrtka .
J: Ty se bavíš s Noahem ?! L: No jo já myslel že tu semnou už nebudeš Jamesi.
J: Děláš si prdel Lucasi ?! L: No ne... J: Víš co fajn, já se na tebe těšil ale ty takhle ?
L: Jamesi mě je to líto ale J: žádný ale.. Jinak kde je celá třída ? L: Jsme venku, máme proslov o sebepožkozování. J: Ok.
Byl jsem úplně v prdeli z toho že můj nejlepší kámoš se baví s mim "šikanátorem". Vyšli jsme ven a učitelka vyprávěla že se nemáme sebepoškozovat, máme se starat o svoje psychické zdraví, atd.. Jako jo poslouchal jsem ale pořád jsem koukal na Lucase jak se baví s Noahem.. Vážně to bolelo ale tak co už. V 8:50 nás učitelka poslala do třídy že máme přestávku 30 min. Tak jsme teda šly do třídy . Ve třídě jsem seděl vedle Lucase, takže jsme tam chvíly jen tak trapně seděli . Jenže asi po 3 min. k nám přišel Noah, ten mě zvedl za tričko a shodil mě na zem, hodil mi na zem věci a řekl : Ode dneška sedíš támhle. Celá třída opět koukala na mě jak se jen potupně zvedám a jdu si sednout tam kam řekl . Nechtěl jsem se s nim hádat.. Bohužel přišla učitelka že máme jít rovnou na Matiku. Tak jsme se sbalily a šly. Matikář Mayers nás rozděloval do skupin, rozdělil všechny kromě mě a Noaha.. a tak nečekaně řekl : Aaa Noah s Jamesem vy budete spolu. Noah si teda sedl ke mě a začal bejt ......... hodnej ?
N: Ok Jamesi nechápu to takže nejspíš potřebuju pomoc, srry že jsem takovej ale prosím pomůžeš mi s tím ? J:Úplně nechápu proč bych měl ale vzhledem k tomu že nejsem jak ty, tak ti pomůžu .. N: Vážně díky. J:Hmm takže kdy se chceš sejít ? N: No tak možná rovnou dneska ? J: Ok to by šlo.
Udělaly jsme zadanej úkol a šly jsme na další hodinu. Ve 13:30 sem šel na oběd sám. V jídelně jsem si sedl někam dál od všech . Do jídelny přišel Noah s kámošema, ale nešel si sednou k nim ale ke mě. N: Můžeme jít k tobě hned po škole ? J: Jo asi jo ale já uř na chemii nejdu mám ji omluvenou. N: Ok no takk já si prostě ještě jednou půjdu za školu no.
Noah se pousmál a já trošku zčervenal..(shit proč je tak hezkej ) Když jsme dojedli šly jsme ke mě. Noah mi řekl vážně hodně věcí o sobě třeba to e má rodiče od sebe, chodí k terapeutovi a jiný zajímavý věci . Už jsme byly u mě a tak jsem ho pozval dovnitř . Po 5 hodinách povídání a učení jsme se nijak sblížily?.. N:Kolik vůbec je ? J: hele je 7 ?! N: Tolik? No to už bych asi měl jít co ? J: Jestli chceš mě by nevadilo kdyby jsi tady přespal.. N: Můžu ?
Já přikývl, byl jsem zase trochu červenej a když jsem se na Noaha podíval tak byl taky trochu červenej ..
Kolem 9 jsme šly spát. Noah se převlíkl úplně bez problému před mnou. Já jsem opravdu zrudl ale zkusil jsem se uklidnit. Převlíkl jsem se taky a vlezli jsme do postele. On mě objal kolem pasu a položil na mě hlavu. Nic jsem neříkal a kinda si to užíval . Noah ležel a já myslel že spí tak jsem si začal hrát s jeho vlasy.(Bože ty jsou tak fluffy)Hrozně moc jsem si jeho vlasy užíval , ale Noahův hlas mě trochu vyrušil.. N:Hádám že ti nevadí to že na tobě ležím co? J: No vlastně ne. N: A nebude ti vadit když usnu ? J: Ne
Noah teda opět zabořil hlavu do mě a já si hrál s jeho vlasy. Kolem 10h už spal a já byl taky celkem unavenej , proto mi na něj jaksi spadla hlava a usnul jsem na něm.