-I.kapitola-

9 1 0
                                    

,,Tak co Blakeová, zas se ti o mně zdálo?" křikl po mně někdo na chodbě, no jasně Malfoy kdo jiný taky, ten idiot se zničehonic od konce minulého ročníku začal zajímat právě o mě. Nadechla jsem se a zhluboka vydechla, fakt na něj nemám náladu ,,Jo, celou noc jsem nespala jak mi z té noční můry bylo špatně" oplatila jsem mu úšklebek a vešla do Velké síně kam jsem měla namířeno. Usedla jsem ke stolu, kde žáci měli kravaty zeleno-stříbrné barvy a na hábitech znak stejné barvy s hadem. Posadila jsem se vedle své spolubydlící a holčiny co se jmenuje tuším že Hannah a sedí s námi už od třeťáku, jo a i tak si nejsem jistá jejím jménem. Posadila jsem se a ignorovala že ta blonďatá fretka si sedla ke stejnému stolu o něco dál než já, díkymerlinovi aspoň něco, hned k němu přiběhla Parkinsonová jak nějaký ztracený štěně. Konečně jsem se otočila na svoje dvě spolusedící ,,Ahoj holky" pozdravila jsem je a vzala si do ruky zelené jablko ,,Ahoj Beth" pozdravila mě moje spolubydla Mandy ,,Ahoj Viki" kývla na mě Hannah a koukala dál do nějaké knihy, čímž mi připomněla mojí kamarádku z Nebelvíru. Jo jsem sice Zmijozel ale to přece neznamená že se nemůžu kamrádit i s ostatníma lidma z jiných kolejí, to je taky ten důvod proč se do mě Malfoy naváží a má furt hubu plnou keců. Otočila jsem se tedy k nebelvírskému stolu a zamávala trojici mých kamrádů skládájící se z Hermiony, Harryho a Rona. Všichni tři mi s úsměvem zamávali zpátky a hned za nimi se najednou vyskytla i dvojčata jež mi též zamávali a já jim to opětovala s pobaveným úsměvem. Když jsem se otáčela zpátky tak jsem si všimla jak Malfoy propaluje pohledem Harryho, jako kdyby žárlil nebo co, pak svůj pohled stočil opět ke mně nacož jsem se raději hned otočila zpět k Mandy ,,Hned první hodinu máme s Nebelvírem" oznámila mi má nejlepší kamarádka ,,Aspoň něco pozitivního po ránu" kousla jsem si do mého jablka ,,Zas jsi potkala Malfoye?" zeptala se mě se starajícím obličejem Mandy ,,Jo ale neřeš to Jean mě to netrápí" usmála jsem se na ní ,,Co máme vlastně za hodinu?" začátek roku a já jsem se furt ještě nezorientovala ,,Myslím že lektvary" ozvala se Hannah, která byla celou dobu ticho ,,Super, to by jsme měli jít, mám učebnice na pokoji tak aby jsme nepřišli pozdě. Ty je tam máš taky" hned jsem prstem ukázala na Mandy co chtěla začít protestovat že se jí nechce nikam jít ,,Nojo" povzdechla si nakonec a zvedla se. Zrovna jdeme kolem Malfoyovi party ,,Blakeová!" zavolal na mě Malfoy, musela jsem zatnout zuby jak moc mě už štval ,,Snape říkal že se za ním máš stavit ještě před hodinou. Potkal jsem se s ním ve sklepení na chodbě a požádal mě ať ti to vyřídím" řekl překvapivě milým hlasem ,,Hmm" zabručela jsem a otočila se k odchodu ,,Co třeba říct děkuju!?" ozvala se ta slepice Parkinsonová, to jsem musela na chvíli přivřít víčka k sobě abych jí jednu nevrazila, otevřela jsem oči a otočila jsem se k ní ,,Já děkuju jen lidem co si to zaslouží. A to nejsi ani ty ani on" sladce jsem se na ní usmála a vyšla z Velké síně v závěsu s mojí kámoškou. Došli jsme na pokoj a vzali si obě učebnice co budeme potřebovat ,,Tak já jdu za Severusem. Uvidíme se na hodině" usmála jsem se na ní a z našeho pokoje se vydala ke kabinetu učitele lektvarů, který pro mě byl zároveň i jediná rodina co mám. Došla jsem k jeho dveřím a zaťukala na ně ,,Dále" ozvalo se a já vešla se zavřením dveří dovnitř ,,Dobré ráno Severusi" pozdravila jsem ho s úsměvem ,,Dobré Lizzie" pousmál se na mě a použil přezdívku kterou mi říkal když jsem byla malá. Odložila jsem si učebnice na jeden ze stolů o který jsem se i následně opřela ,,Tak co je tak důležitého že jsi mě musel vidět takhle brzy ráno?" zeptala jsem se černovlasého učitele sedícího za stolem na proti mně ,,Vlastně jsem překvapený že ti to Malfoy vyřídil. Vzhledem k vašemu vztahu který bych nazval cílem je zabít toho druhého pohledem co nejvíckrát za den co to jde." podíval se mi do očí ,,Jo, to já taky" pokývala jsem hlavou ,,Budeš mít opět stejně jako minulý rok navíc hodiny semnou" podíval se mi upřímně do oči, jen jsem přikývla ,,Akorát že se k tobě připojí tento rok i Malfoy" dodal a čekal na mojí reakci ,,Cože!?" která se dostavila hned v zápětí ,,Ano" řekl pouze ,,A to proč? Severusi víš moc dobře že už to mezi námi není jako dřív. Já s tím idiotem nebudu v jedné místnosti, kdykoliv má možnost tak má nějaké blbé poznámky" postěžovala jsem si zmučeně ,,Bohužel. Už je rozhodnuto. Brzy budete muset být oba připraveni na to co se bude dít, tudíž každé pondělí po vyučování a pátek ráno místo první hodiny to už je zařízené" oznámil mi náš rozvrh ,,Proč já?" postěžovala jsem si spíše jen pro sebe ale Severus má uši všude tudíž mě slyšel a pobaveně se nad tím uchechtl ,,A teď už pojď. Za chvíli začíná hodina" popohnal mě z kabinetu. Došli jsme do třídy se Severusem těsně za sebou což způsobilo že všichni zmlkli, začala jsem očima hledat svou blonďatou kámošku, bohužel jsem jí našla sedíc s Hannah za což si ode mě vysloužila dost nehezký pohled, to jsem ještě netušila jinou věc. Když jsem se rozhlédla po třídě tak jediné volné místo bylo vedle...ano hádáte správně, bylo vedle Malfoye, který se na mě už usmíval jako sluníčko ,,To si ze mě musíte dělat srandu?" řekla jsem už zoufalá, když si toho všiml Severus tak se jen výsměšně uchechtl samozřejmě tak aby to nikdo jiný než já neslyšel. Povzdechla jsem si na chvíli zavřela oči pak je otevřela a rozešla se si sednout vedle toho imbecila. Jakmile jsem dosedla tak už jsem věděla jak špatný tento rok bude, vzhledem k faktu že Severus trvá na tom aby jsme seděli celý rok na stejném místě a to všichni. Musela jsem se zhluboka nadechnout abych rozdýchala mojí momentální situaci ,,No tak to vidíš Liz. Asi jsme si souzeni" zašeptal mi do ucha ten debil sedící vedle mě šklebíc se jak kdyby vyhrál školní pohár ,,To je úhel pohledu" zasyčela jsem na něj a obrátila svou pozornost na učitele stojícího v čele učebny ,,Tak jak sedíte, tak v těchto dvojicích napíšete esej na lektvar Amortentia. Napíšete jak se připravuje a příští týden v pondělí si ho zde podle vašeho popisu uděláte v těch stejných dvojicích. Pak se s námi jistě pár z vás rádo podělí o to jakou vůni z lektvaru cítí" přesunul svůj pohled Severus na vteřinku na mě ,,Můžete začít již teď, v učebnicích na stranách 92-112 máte informace k tomuto lektvaru. Kdyby to někomu nestačilo pak si může ovšem půjčit knihy z knihovny" při poslední větě se zas otočil na mojí kudrnatou kamarádku z nebelvíru jež byla ve dvojici s nějakou dívkou ze své koleje. Proč taky nemůžu mít takové štěstí a musím sedět zrovna s ním? Asi jsem někomu něco provedla, zjevně Merlinovi ,,Tak kde začneme Liz?" s mojí přezdívkou, jež vymyslel on, si pohrál na jazyku ,,Třeba tím že. Nemluv na mě a přečti si ten článek v učebnici" řekla jsem nepříjemně a sama si vzala do ruky pergamen a pero. Díkybohu tento lektvar znám velmi dobře a četla jsem toho o něm víc než dost. Soustředila jsem se na to co píšu ,,Každému voní tou nejpřitažlivější vůní toho co miluje na světě ze všeho nejvíce" přečetl mi u ucha Malfoy větu kterou jsem právě napsala na papír ,,Těším se až příští týden všem popíšeš jak voním" ušklíbl se svým typickým malfoyovským úšklebkem ,,Leda tak ve tvém snu" přecedila jsem skrz zuby ,,Tak se stalo už dávno Liz" zasmál se ale ne nijak zle ale tím jeho krásným sametovým smíchem. Ne sakra na co to zas myslím. Díkybohu už končila hodina takže jsem si sesbírala všechny věci a vydala jsem se z učebny hodně rychle pryč. Jen to pomyšlení na to, že s tím idiotem dnes strávím po škole další hodinu učením se kouzel co už dávno umím, mě zabíjí. Po skončení vyučování jsem došla na pokoj za účelem se převléct do něčeho jiného v čem půjdu na hodinu s Malfoyem. Nakonec jsem zvolila černozelený kostkovaný svetr, černé silonky a černé nadkolenky, na nohy jsme si obula černé conversky a jako sukni si vzala čistě černou.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 04, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

What If?![FF/Draco Malfoy]Kde žijí příběhy. Začni objevovat