Rodzina Pierwotnych - TVD

17 1 0
                                    

HISTORIA POWSTANIA WAMPIRÓW

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

HISTORIA POWSTANIA WAMPIRÓW

Ktoś kiedyś powiedział, że miłość zaczyna i kończy się z tą, która dała nam życie. Tysiąc lat temu moja matka zmieniła nas w potwory, lecz deklarowała nam swą miłość nawet wtedy, gdy poprzysięgła sobie naszą destrukcję. Szlachetnego Elijah torturowanego przez wstydliwe sekrety pogrzebane na długi czas. Kola - przebiegłego awanturnika, dbającego tylko o własną skórę. Finna, oddanego ministranta, którego miłość została łatwo zniszczona przez chorą nienawiść naszej matki. Porywczej Rebekah, wyrażającej chęć zaryzykowania wszystkiego dla nikłej szansy, że pewnego dnia odnajdzie szczęście. I mnie, bękarta. Największego wstydu mojej matki. Teraz nareszcie udało nam się ją pokonać, dając jej wybór, o jakim nigdy nie pomyślała dla nas: by żyć nadal jako jeden z potworów, które stworzyła lub umrzeć w cierpieniach, na co tak bardzo zasługuje."

Z początku, nasza rodzina była ludźmi, tysiąc lat temu. Chociaż nasza matka interesowała się czarną magią, byliśmy jedynie rodziną, która starała się przetrwać, gdy było to dość trudne. Bywało lepiej lub gorzej, ale byliśmy szczęśliwi."

Przez tysiąc lat byłam zmuszona was obserwować. Czułam ból każdej waszej ofiary. Cierpiałam, kiedy przelewaliście krew. Nawet ty, Elijah, ze swoją szlachetnością nie jesteś lepszy. Wy wszyscy jesteście klątwą tej ziemi, rozciągniętą na pokolenia."

"Ponieważ to nie powinno trwać tysiąc lat, Rebekah. Nikt nie powinien żyć tak długo."

STARY ŚWIAT

Historia rodziny Mikaelson zaczyna się w średniowieczu od sióstr Ester i Dahlii. Gdy ich wioska została zaatakowana przez wikingów, Dahlia obiecała siostrze, że będą trzymać się razem na zawsze i na wieczność. Dhalia użyła magii do obrony siebie i siostry przed wikingami przez co obie zostały zatrudnione do rzucania czarów.

Niedługo później Ester zakochała się w ich oprawcy Mikaelu. Zerwała kontakt z siostrą czym złamała jej serce, a gdy okazała się bezdzietna udała się do niej po pomoc. Dahlia rzuciła na Ester zaklęcie płodności. Niebawem powitała na świecie swą pierworodną córkę, Freyę . Następnie dała życie Finnowi i spodziewała się Elijah kiedy Dahlia przyszła do Esther, by odebrać zapłatę za czar - pierworodną córkę Ester. Taka była cena, każde pierworodne dziecko urodzone w rodzinie Mikaelson miało trafić do Dahli, bowiem takie dziecko miało mieć najpotężniejszą magię. Ester musiała okłamać Mikaela, że dziewczynka zmarła ze względu na szybko rozprzestrzeniającą się zarazę, która zabijała wszystkich ludzi we wsi. 

PRZEPROWDZKA DO NOWEGO ŚWIATA

Esther i Mikael usłyszeli od czarownicy Ayany o mistycznej krainie gdzie wszyscy byli zdrowi pobogosławieni darami szybkości i siły. Rodzina Mikaelsonów wyjechała do tego raju z Ayaną, gdzie osiedlili się obok zdrowego ludu - wilkołaków. Raz w miesiącu w czsie pełni księżyca ich rodzina wycofywała się do jaskiń pod wioską. Wilki wyły przez całą noc i rano wracali do domu.

Ester wdała się w romans z alfą sąsiedniej watahy - Anselem czego owocem był jej syn Niklaus. Ester dała chłopcu naszyjnik, który tłumił jego naturę. Mikael i Ester mieli jeszcze trójkę dzieci - Kola, Rebekah oraz Henrika.

Rodzina była sobie bliska, ale Mikael i jego trzeci syn - Niklaus byli w złych relacjach. Ojciec często bił Klausa i go upokarzał. Uważał, że chłopiec jest miękki.

Jako, że Ester była czarownicą jej dzieci odziedziczyły po niej dar magii, ale tylko Kol ją praktykował. Mikael nie pochwalał magii i nie pozwalał Ester jej używać chyba, że posłuży to jego celom.

KONIEC STAREGO ŻYCIA I NOWY POCZĄTEK

Wszystko zmieniło się gdy Niklaus i Henrik wymknęli się, aby zobaczyć, jak mężczyźni zmieniają się w bestie. Henrik zapłacił cenę. Został rozerwany na strzępy. To był początek końca pokoju z ich sąsiadami. I jedna z ostatnich chwil jakie ta rodzina miała jako ludzie.

Mikael i Ester chcieli utrzymać swoje dzieci przy życiu. Z powodu dumy Mikaela, który nie chciał  znów uciekać podjęli środki by nikogo już nie stracić. Chciał walczyć i być lepszy od wilkołaków. Tam, gdzie one mogły gryźć, oni musieli gryźć mocniej. Tam, gdzie oni mieli szybkość, musieli być szybsi. Zwinność, siła, zmysły. Ayana odmówiła pomocy, więc Mikael przekazał odpowiedzialność w ręce Ester. Ester nie przemieniła się, ale jej mąż i dzieci już tak. 

KLĄTA WAMPIRYZMU

Wołała słońce o życie, a prastary biały dąb o nieśmiertelność. Tej nocy Mikael ofiarował swoim dzieciom  wino przesiąknięte krwią sobowtóra Tatii. A potem wbił swój miecz w ich serca. Gdy Pierwotni obudzili się po chwilowej śmierci, ojciec kazał swoim dzieciom wypić ludzką krew, aby dokończyć przemianę w wampiry.  Przepełniło to ich euforią. Uczucie mocy było nie do opisania, ale wiedźma Ayana miała rację co do konsekwencji.  Duchy zwróciły się przeciwko nim, a natura walczyła z nimi. Każda siła byłaby słabością. Słońce stało się ich wrogiem. Trzymało ich w domu tygodniami. Ester znalazła rozwiązanie tworząc pierścienie światła słonecznego, które chroniły ich przed poparzeniami prze promienie słoneczne, ale były i inne problemy. Sąsiedzi, którzy otworzyli przed nimi swoje domy mogli ich trzymać na zewnątrz, odmawiając wstępu. Kwiaty u podstawy białego dębu paliły ich i zapobiegały przymusowi. A zaklęcie zadekretowało, że drzewo, które dało im życie może je również zabrać. Ale najmroczniejszą konsekwencją, było coś czego Mikael ani Ester nie przewidzieli. Głód. Krew odrodziła ich i to była krew, której pragnęli ponad wszystko. Nie mogli się kontrolować. I tak narodził się gatunek drapieżny.

KONIEC BYCIA W PEŁNI RODZINĄ

Rodzina spaliła biały dąb by nie mógł już im zaszkodzić.

Po pierwszym morderstwie Klausa, gdy podczas pełni księżyca zamienił się w wilka wyszedł na jaw długo skrywany sekret Ester o jej zdradzie. Mikael w wściekłości wybił całą watahę   wilkołaków rozpoczynając w ten sposób nadprzyrodzoną wojnę między wilkołakami, a wampirami. Zmusił również Ester do przeklęcia wilczej strony bękarta, co ta w wstydzie za swój postępek uczyniła. Przypięła Nikalusa do pala z pomocą Elijah i rzuciła klątwę pieczętując jego wilczą formę. Wściekły i zdradzony, zraniony postepowaniem matki Klaus wyrwał jej serce by następnie zrzucić winę za ten czyn na Mikaela. Klaus pomógł Rebekah pochować ich matkę, a następnie opuścili swój dom.  Mikael zdając sobie sprawę, że chcąc chronić swe dzieci przemienili je w potwory owładnięte żądzą krwi, skore do mordu i bez moralności zaczął na nie polować stają się pierwszym łowcą wampirów. Żywił się wyłącznie innymi wampirami i był znany jako Mikael niszczyciel.

Znani członkowie rodziny Pierwotnych: Dahlia, Ester, Mikael, Freya, Finn, Elijah, Nikalus, Kol, Rebekah, Henrik.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


BestiariuszOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz