tarih 13.11.1996
hayat başlangıcı ve sonu olan bir yoldu sevgilim. doğduk, büyüdük ve öleceğiz. son kısmı ne kadar kabul etmek istemesek bile.
ben hâlâ kabul edemiyorum taehyung. kollarımdan sıyrılıp soğuk toprağa girdiğini hâlâ kabullenemiyorum. kabullenemediğimden ötürü yazıyorum ya zaten bu mektubu.
o kadar sakindi ki herkes taehyung. inanamadım, hiçbir şeyin gerçek olduğuna inanamadım.
koymak bile istemedim seni o tabuta taehyung. her şeye yakışıyordun ama o tabuta yakışamıyordun güzelim.
inan ki ben bırakmak istemedim seni ama tutup çektiler beni senden, ayırdılar bizi taehyung.
sana verdiğim sözleri bile tutamadım bebeğim. özür dilerim.
seninle nişanlandıktan sonra fransaya gidecektik, orada yaşamaya başlayacaktık, aklımızda olan her ülkeyi gezecek ve uzun yıllar yaşayacaktık.
hiçbirini yapamadık ve artık yapamayacağız da.
bunları sensiz yapabileceğimi düşünüyorsan yanılıyorsun taehyung. ben sensiz hiçbir şey yapamam.
nişanlanırken ne söz vermiştik hatırlıyor musun?
sen bensin, ben senim. ya birlikte ya hiçtik sevgilim.
bunu dediğimizde gözlerimin içine bakarak gülümsedin bana.
biliyor musun güzelim son arzun ne diye sorsalar son kez ışıklar saçan gözlerine bakmayı ve binlerce kez öpmeyi dilerdim. hiç düşünmeden dilerdim.
senin son arzunun da böyle bir şey olduğuna adım gibi eminim.
hastanede, yanında yattığım o gece binlerce kez bunu söylediğinde anladım çünkü.
gözlerime bakarak ağladın o gece ya. ben ilk kez o zaman öldüm meleğim.
o zaman bedenim taşıyamadı beni. o zaman kahroldum ve seni kurtarmak için canımı vermek üzerine tanrı'ya yalvardım.
yalvardım ama tanrı kabul etmedi duamı. ya ben yeterince dua edemedim ya da tanrı'nın bana merhameti yoktu güzelim.
sen yaşamların en güzelini hak ediyordun ama ben sana yaşamların en güzelini yaşatamadım. yaşatacak gücüm yoktu taehyung.
sen hep bana güçlüsün derdin ama ben güçlü değildim taehyung. sen beni ayakta tutan yegane şeydin bu yüzden güçlü görünüyordum sana.
şimdi beni görsen, benim jeongguk'uma ne oldu derdin. sensizliği tattım güzelim, sensizliği. hayatta yaşamaktan en çok korktuğum şeyi yaşadım.
haykırdım kimse duymadı yok oldum kimse görmedi taehyung'um.
bizim upuzun bir hayatımız olmadı lakin bana sorarsan güzelim ben şu 25 yıllık hayatımdaki o 5 yıllık süreçte en mutlu anlarımı yaşadım.
mutluluk sendin. her gülüşümün eseri senindi.
burada upuzun bir hayatımız olmadı taehyung ama inanıyorum ki ikimizinde bir olduğu başka bir alemde upuzun ve musmutlu bir yaşamımız olacak.
seni orada tek başına bırakabileceğimi düşünmüyordun dimi taehyung? düşündüysen eğer geldiğimde sana çok kızarım.
bu arada dün gece rüyamda sana çıkma teklifi ettiğim günü gördüm. tam bir fiyaskoydu ama çok güzeldi.