22. bölüm. -Her şey karmaşık-

130 8 16
                                    

Take- Hey! Bırak onu!

Izana- Hm? Neden? Uyuyor ya.

Bir motor sesi geldi. Ve bu yavaş yavaş arttı. Bir sürü geliyor gibiydi.

Izana- Pf.. yorucu olacak. Kakucho!

Yanına gidip kızı ona verdi.

Izana- Ben uğraşırken ona sen bak.

Kaku- Izana kaçırmak gibi bir fikrin yok değil mi?

Yürümek için arkasını dönen İzana dönmek zorunda kaldı. Ona bakıp sırıttı.

İzana- Bir kız uyuyorsa ona iyi bakmalı ve uyumasına müsaade etmelisin.

Kaku- Ah...

İzana gittikten sonra Kakucho onu hala kucağında tutuyordu.

İzana'dan.

Lanet olsun o velet geldi. Pekala bu işi bitirmek gerek.

(Bakın aşklarım şimdi eee animeyi izlediniz mangayı okuyan okudu. Ben şu kısmı unuttuğum ve siz bildiğiniz için geçireceğim tamam mı? Sumimasen..)

3 saat sonra.

Emily'den.

Neredeyim ben? Kalkıp etrafıma baktım. Burası park mı? Ama terk edilmiş yere nasıl geldim ben?

Aniden gelen silah sesi ile irkildim. Kalkıp önümde duran büyük araba yığınının arkasına geçtim.

Parkta gördüğüm beyaz saçlı adam ve beni bayıltırken gördüğüm siyah saçlı adam..

Vurulmuştu...

Emily- Hayır.. İzana.. Mikey'nin abisi! Ölmez... Ölemez...

Emily- MİKEY!!!

Bağırışımdan arkasını dönüp bana baktı. Gözündeki yaşları silerek bana doğru koştu.

Mikey- Emily! İyisin!

Emily- B-ben iyiyimde onlar... İzana ve Kakucho...

Kakucho? Nereden çıktı bu? Hayır, bekle bu-

Gelecekteki adam!

Emily- Niye ağlıyorsun? Neden..?

Başını eğdi. Ne oluyor be?!

Emily- Mikey... Aşkım ne oldu!?

Mikey- O benim abimdi.. onu almak için geldik ama o- Kisaki onu öldürdü...

Emily- Kisaki... He?? Ne diyorsun sen? Ben neden burada uyandım onu bile bilmiyorum!

Mikey- Emily..

Emily- Ne!? Takemichi nerede hem!?

Mikey- Emily!

Bir anda bağırması ile korktum. Yüzüne baktığımda ağlıyordu.

Mikey- Lütfen eve git bebeğim.. seni incitmek istemiyorum.

Emily- Hayır-

Mikey- Git lütfen.

Oradan gitmek zoruda kaldım. Ne oldu ki neden oldu bu!? Takemichi ile buluşacaktım ama neler oldu!

Mikey'den.

Emily gitti. Sadece ben kaldım. Her kes gitmişti. Neden abi? Seni kurtarmaya geldim ama gittin? Emma ya sen? Benim için kim dorayaki yapacak şimdi? Belki de hayat budur. Yoluna çıkan herkesi öldürmen gerekir ha? Artık onu içimde tutamıyorum. Her şey bunun yüzünden oluyor. Ne yapacağım ben? Ne? Ne olacak şimdi? Değer verdiğim her şeyi kaybettim. Abilerimi, ve şimdi de Emma'yı. Baji... O yaşıyor değil mi? Evet, o ölmedi. Emily onu kurtardı. Ama Baji neredesin?

MY ANGEL | Mikey X ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin