Perspectiva lui HyunjinAfund capătul lopeții adânc în pământ scoțând-o alături de micile fracțiuni de țărână ce ieșeau datorită ei.
Repet aceeași mișcare de mai multe ori până când din urma scobiturilor create reiese o formă de sicriu.
Mă uit in spre covorul însângerat, aflat la picioarele mele, măsurându-i dimensiunile vizual, dimensiuni pe care mai apoi le compar cu groapa săpată.
- E perfect.
Spun împingând cu o lovitură de picior covorul care se așează perfect în groapa făcută.
Mă opresc scurt într-o pauză de respirație după care mut tot mormanul de pământ înapoi la loc.
Îmi scutur palmele de restul de pământ verificându-mi telefonul ce vibra îndelungat.
Aveam atât de multe apeluri pierdute din partea Yoney încât mi se blocase ecranul.
De vreme ce oricum terminasem ceea ce aveam de făcut mă hotărăsc să merg la ea acasă pentru a o liniști. Citisem câteva mesaje în grabă și îmi dădusem seama cam despre ce ar fi vorba desii vroiam sa aud totul de la ea.
Plec in grabă in spre casa Yoney ajungând in mai puțin de 20 de minute.
Dau să bat la ușă când aceasta apare din senin în fața ei trăgându-mă cu viteză înăuntru.
Era așa roșioară în obraji, lacrimile își făcuse simțită prezența pe de-a-ntregul ei chip frumos.
O trag ușor într-o îmbrățișare mângâindu-i părul catifelat în cel mai atent mod posibil.
Fata se desparte ușor de îmbrățișarea băiatului trăgându-l încet după ea în camera ei deoarece holul nu era cel mai potrivit spațiu pentru a-i povesti ce s-a întâmplat.
S.Y:- Prietenia mea cu Seo Jyn s-a încheiat.
- Nu mai pot fi prietenă cu o șireată ca ea.Spune Yona aruncându-se in pat întristată așteptând compania băiatului ce rămăsese puțin surprins la auzul acelor cuvinte.
Brunetul își verifică rapid telefonul înțelegând imediat cauza tristeții Yoney.
Deci tipul ăla era iubitul lui Seo Jyn.
Gândește Hyunjin așezându-se lângă Yona pentru a, o consola.
Hy:- Nu ar trebui să îți consumi toată energia pe cineva care nu o merită.
- Dacă Seo Jyn a, decis să te înlocuiască pentru, un nou iubit e pierderea ei.
Spune băiatul atingând umerii fetei într-o mângâiere ușoară pentru a-i arăta puțină compasiune.
Fata strâmbă puțin din sprâncene la auzul concluziei lui Hyunjin.
Nu era cel mai corect mod de a descrie situația dar cu siguranță era mai bine să creadă că Seo Jyn o înlocuia pentru un băiat decât să știe că acel băiat era prima ei iubire.
S.Y:- Apreciez că spui asta.
- Dar nu mai vreau să aud nici un alt cuvânt despre acea fată.
Îi răspunde șatena pregătindu-și perna pentru somn, aruncându-se pe ea supărată de propriile ei gânduri.
Mă uit atent la ea citindu-i cu ușurință oboseala din ochi dându-mi rapid seama că ar trebui să o las să se odihnească, era mult prea încărcată de sentimente in acel moment.
Apucă a gândi băiatul ridicându-se pentru a pleca fiind însă rapid întrerupt de Yona ce îl prinsese de hanorac trăgându-l înapoi.
Băiatul se oprește privind în spre mâna fetei, era atât de drăguț cum încerca să îl oprească făcându-l să se aproprie treptat.
CITEȘTI
Addicted to crime |ᴴʸᵘⁿʲᶦⁿ|
RomanceDacă intrarea lui Hyunjin în viața mea ar fi venit cu un avertisment, atunci ar fi sunat așa.. Orice chip de înger vei întâlni de-a lungul acestui drum, îți va otrăvi privirea. Orice cuvânt frumos vei auzi în acest loc, îți va sfârși încrederea. Or...