CHAPTER 17

123 2 0
                                    

DISCLAIMERS:

This is a true story Names, Character, Businesses, Place, Event's, locales, and incidents.

Any resemblance to actual persons,
Living or dead, or actual events is purely coincidental

Note: base on a true story po so totoo po itong story hahaha

March 29, 2023

Buntag na pero mora ra japun og Gabie huhubels... Ning mata ko 5:46am jud cause you know Dili ko ganahan na ma late ma suko si ma'am ana.

Na ligo ko and nag prepare og balon nako cause why not I'm waiting sa chat niya and I understand cause bilar sha and everything. So nag TikTok ko and nag higda sa.

6:57am ning adto nako sa school igo ra sha nag good morning and nag bye nako cause Wala na sha nag seen I guess busy sha.

While pa adto ko sa school na ulit ko Kay nag cramps ako feet tangina sagad!

"Hoy! Na onsa mn?!" Ingon nila Fiona og Alieza.

"Wala mn gaga!" Ingon nako og nag baklay na.

Nag dali, dali ko Kay mag station of the cross daw mi and pila na pud na ak oras hays! Pero oks ra para Walay isa ka subject I love it!!

Fast forward nato ⏩⏩⏩

Recess na namo so ni adto ko sa canteen "Jas dadto Rami sa payag!" Shagit ni Fiona og ning thumbs up rako as a sign na oks.

While pa dulong ko naa dadto si Lhyn I don't feel butterflies anymore and that's good but the most embarrassing is naa si tatin and mamatay ko ani karon!

Ning tanawa si Lhyn sako Kay na sampilok ko sa iya sapatos and ning smile rako sa iya tapos nag peace sign.

"Tatin! Onsa imo paliton tin?" Pangutana nako para Dili pud kayo awkward Noh?!

"Ngano mn?!" Defensive kayo na bata ay!

"La lang." Ingon nako og geh takong sha.

Ning tanawa sha Kay Lhyn and that's a very super duper bad sign Kay gagu!

Iyang geh tawag!" Sir Lhyn!" Ingon ni tatin og na bantayan nako iyang mata ning padulong Kay Lhyn and ning balhin dayon Ang mata ni tatin sako. Morag bombastic side eye ba hahaha.

Ning tanaw si Lhyn saako but good thing naa si alieza dadto and Fiona so oks nako ato.

"Kit Dani raka ba!" Ingon nako.

Ning tango ra sha and nag palit ko while si Lhyn Kay ning hawa na.

"Jas oh naa si Lhyn" hinay na pag ka ingon ni tatin sako.

"Mag shhh kana lang jan tatin!" Ingon nako og geh takong sha!

Sigeg tanawa si Lhyn sako but he is really attractive right now cause naka glasses na sha and Ako jud mga type is naka glasses cause maka dag-dag sha sa ka gwapo sa boy like gosh!!

Naka glasses si Lhyn na color black and bad boy kayo sha tanawon.

I just realized na I still want his presents like na anad ko na naa koy Gina admire sa school namo and like na anad ko na ga eye to eye mi.

But still ga eye to eye mi ni Lhyn pero sometimes na lang.

LUNCH TIME naa mi dani sa payag and naa pud sila Lhyn Dani but nag eye to eye mi gamay lang!!

"Hoy onsa imong Gina tanaw diha?!" Pangutana ni Fiona so na putol among eye to eye.

"Wala mn!" I said Kay ga panick nako Kay basin iyang Nakita na Gina tanaw nako si Lhyn!

Ning balik na dayon silag katawa and everything!




Please vote po and comment 🥺💗

"Bye guys see you on next chapter"
"Love lots people♡"


Falling in love with the G-10 #1 (Completed)Where stories live. Discover now