Merhaba güzel okuyucum bölüme geçmeden önce kitap hakkında bir kaç şey söyleyeceğim. Öncelikle kitapta victory kickoff Erika ve Ouzouyu kullanacağım kitap animeden tamamen farklı olacak aklıma gelen bir kurgunun karakterlerini sadece ouzou ve Erika yaptım o kadar diğer karakterleride ekledim reita shipinede yer verdim ama ön planda erizou var . Birde kota ve ryuuji kardeş ouzou kardeşleri değil. Diğer erkeklerle liseden arkadaşlar hepsi lisede tanıştı. Keyifli okumalar dilerim umarım beğenirsiniz ☺️💗💗
Bu arada * bu işaretin olduğu yerler kişinin içinden konuştuğu yerler
✨Başlayalım o zaman ✨
~1~
Her zamanki gibi koltuğun kenarına yayılmıştım. Keyifli bir uykunun tadını çıkarıyordum. Kapının açılmasıyla gözlerimi aralamış kimin geldiğine bakmıştım. Onu görünce hemen uyku dan uyandım hızla koltuktan indim. Ona sevgimi göstermek için bacaklarına sürtünüyor bir yandanda mırıldanıyordum (yz: ne oldu şaşırdınız dimi heheh). Beni görünce hemen beni kucağına aldı. Yüzüme bakarken.
- Beni çok mu özledin sen hı hanimiş benim kediciğim.
- * evett* Miyavvv
- Tamam tamam bir dahakine daha kısa zamanda eve döneceğim söz veriyorum.- * Tamam* Miyav
- Biliyor musun ouzou bazen beni cidden anladığını düşünüyorum sen cidden zeki bir kedisin
- * her halde çok zekiyim * miyavvv miyav miyavv
- Bak işte yine aynı şey sanki kendi dilinde bana cevap veriyorsun ama seni anlayamıyorum keşke ne dediğini bilsem.- * boşver ne söylediğimi öğrenip ne yapacaksın* miyav miyav miyavvvvvvv
- Neyse yine çok saçmaladım hadi sana yiyecek bir şeyler koyalım mamanın hepsini yediğinden eminim.İşte o kız o benim meleğim neden diye sorarsanız anlatayım.
~Ben daha çok küçükken sokak kedisiydim annemi bir araba ezdi diğer kardeşim yaşayacak kadar güçlü olmadığından daha 2 aylıkken öldü. Geriye bir tek ben kaldım. Yemek bulmak için ortalıkta dolaşırken ormana girdim. O sırada kokumu alan bir köpek beni kovalamaya başladı. Çok korkmuştum bu yüzden çok hızlı koşuyordum önüme dikkat etmedim ve uzağa atladım meğer atladığım yer bir dereymiş. Dere çok hızlı akıyordu hiçbir yere tutunamıyordum köpek bile peşimi bırakmıştı derede akıntıya kapılmıştım. Buradan çıkamayacağımı düşünüyordum çok fazla su yutmuştum gözlerim kapanmaya başlamıştı tam o anda ölümün sıcak kucağına kendimi bırakıyordum ki bir ses duydum.
- O da ne olamaz bir kedi boğulmak üzere geliyorum kedi lütfen hala hayatta ol .Beni zorla çekip sudan çıkardı. En son hatırladığım buydu sonra gözlerimi açtığımda kurumuştum ilk kez gördüğüm bir yerdeydim. Kız uyandığımı fark etmişti ki yanıma geldi.
- İyi misin kedicik . O dereye düşmeyi nasıl başardın eğer biraz daha gecikseydim bir şeyler için geç olabilirdi ama neyse ki tam zamanında seni oradan kurtardım. Neyse benim adım Erika senin adın ne-...
- Pek konuşmayı sevmiyoruz sanırım o zaman sana bir isim koyalım ama ne koysam hım bir düşünelim. Gözlerin kırmızı renk daha önce hiç kırmızı gözlü bir kedi görmemiştim cins olmalısın buldum sana ouzou diyeceğim anlamıda sana tam uyuyor bence . Anlamı anka kuşu ve Anka kuşu küllerinden yeniden doğabilen bir kuş
- *Hım ilginçmiş olsun daha önce hiç ismim olmamıştı beğendim* miyav miyav miyavvv
- Bakıyorum adını çok beğendinBaşımı yavaşça okşuyordu. Gözleri adeta parlıyordu bana bakarken. Bana biraz yiyecek verdi. Kendimi iyi hissettiğimdeyse beni bırakmadı o gün bu gündür bu evde yaşıyorum gerçi bu olay geçen yıl oldu ama biz kedilere göre zaman daha hızlı ilerliyor.
Evet o çok iyi birisi ve ben son günlerde onu tuhaf bir şekilde kıskanmaya başladım. Bu tuhaf değil mi bir kedi nasıl bir insanı kıskanabilirdi ki? Ama işte kendime engel olamıyordum dışarı çıkacağı zaman onu engellemeye çalışıyordum telefonda bir erkekle konuştuğunu duyunca telefonu bırakması için mama kasemi yere döküyordum ama bunları yapmak onu sinirlendirmekten başka bir şeye yaramıyordu. O yüzden artık bunları yapmayacağıma söz verdim.
Bir gün o evde değilken Tv'de bir programda anlattıkları şeylerin aynısını benim yaşadığımı farkettim ve söylediğine göre ben" aşık" olmuştum. Hadi ama ben bir kediyim nasıl bir insana aşık olabilirdim ki. Hayatım zaten yeterince yorucu üstelik zor zamanlardan geçtim şimdi ise bu ne yapacağım ben şimdi?
_____________________________
Evet bölümün sonuna geldik umarım beğenmişsinizdir normal kurgulardan sıkılıp değişik bir şey yapmaya çalıştım. Bölümler hep böyle kısa olacak çerez bir kitap olarak düşünebilirsiniz birde sınavdan sonra diğer bölümler gelecek ve tahmin edin bölümler ne sıklıkla gelecek... Hafta içi her gün yeni bölüm yayınlayacağım yani kısa sürede final olacak bir kitap.
Bugün doğum günüm olduğu için iki bölüm birden yayınladım güzel yorumlarınız ve oylarınız benim için bir hediye zaten 💝 kendinize iyi bakın hoşçakalın 😍 hepinizi çok seviyorum 😘😘❤️♥️💛💜🧡💚💙💟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙼𝚈 𝙰𝙽𝙶𝙴𝙻
FantasyErika ❤️💖 Ouzou Reika💛💜 Kota ~Erika ve Ouzou shipi olan bir kitap arıyorsan doğru yerdesin hemen okumaya başlamalisin 😏reita shipide var ama biraz arka planda diyelim ~Tamamen kafamdan uydurdugum bir kurguda Erika ve ouzounun birbirlerine ola...