Burası Bodrum burada çok güzel komşuluklar ve çok guzel insanlar yaşar. Sultan hanım ve Latif bey bu güzel insanlardan bir tanesi bu çiftin iki tane güzel kızları vardır büyük kızları Defne Defne Sultan hanım ve Latif beyin büyük kızlaridır çok guzel bir kız kızılı saçları kaverengi gozleri vardır Sultan hanım ve Latifin beyin ilk göz agrısı olan Defnenin bide güzel minik bir kız kardeşi vardır ismi Devin kumral saçları yeşil gözleri olan minik ablası gibi çok güzel bir kızdır iki abla kardeş çok guzel mahallede dünyaya gelmişdir mahallede olan her kes komşuları Defne ve Devini çok severlerdir Devin çok yardim sever ve hayvanları çok severdi büyüdügünde veteriner olmak isterdi Defnede yazı yazmayı çok severdi hep yazılımcı olmayı çok isterdi bu iki kardesin spora olan ilgileride gözden kaçmazdı mahallede çocuklarla birlikde hep futbol oynarlardı Devin hakem Defne kaleci olurdu ruhen erkek çocuk gibiydiler anne babalarının hem kızları hemde ogullarıydılar ve bir gün mahalledeki çocuklardan biri Salim Defneyi yere iter bunu duyan Devin kosarak gelir ve Salim ile kavgaya başlar Salimi yere iter kolundan ufak sıyrık alan Salim aglayarak eve koşar Devin Defneyi alır eve gider Salimin annesi Tülay hanım Salimi alır ve Latif beyin evine gider çocuklar karşı karşıya gelir ve Devin Salimi neden yere itdiğini anlatır bunu duyan Tülay hanım Salime alır tekrar evine geri döner Latif bey Devini karşısına alır söyler Devin kızım yapdığın yanlış haraketdi çocuklar ablana sana bisey yapdigi zaman böyle olay oldugunda ilk bize haber verin kimseyle kavga etmeyin kızım bana söz ver bidaha asla kismeyi kavga etmiyceksin der o gün Devin söz verir babasina ve asla kimseyle kavga etmez bir sabah Latif bey Ailesini gezmeye götürmek ister eşini ve kızlarını alır uzun bir yolculuga çıkarlar piknik yaparlar gezirler dolaşırlar ve akşam olur eve dönerken önden gelen araba latif beyin arabsına çarpar kaza yaparlar hastaneye kaldırılırlar. Latif bey eşi ve büyuk kızı Defne ufak sıyrıklarla kazayı atlatırlar lakin Devin agır yaralanmışdır ve ayaklarında geçici hasara yol açmışdır doktor Latif beye bunun geçici oldugunu ve daima egzersiz yaparsa kısa sürede yeniden eskisi gibi olacagını söyler Latif bey ailesiyle birlikde eve döner ve Devinin tedavi süreci başlar Devin her gün yapdıgı egzersizlerle ilk adımını tekrar yeniden atmaya başlar aylar geçer ve Devin ayaga yeniden kalkar atletizime merak salır atletizime yönelir bu sayedede de bacakları yeniden güç toplasin diye kısa süre atletizim yapar ve bir gün Devin okulda olarken okula Güreş hocası Rıfat bey gelir sınıf - sınıf gezerek kendini tanıtır ve çocuklara ben güreş hocası Rıfat okulun spor salonunda güreş dersleri vermek istiyorum bu sporla ilgilenmek isteyen çocukları davet ediyorum der bunu duyan Devinde Güreşe yazılmaya karar verir kısa sürede Devin başarılı olur ve başarıları artar abla kardeş hem spora hem okullarına gider gelirler güzeller güzeli Defne okulunu bitirir ve bir Bankada işe başlar bu arada Devin hala okuluna ve spora devam eder gün gelir ve Devin okulu seçimi karşısında kalır Devinin isteyi veteriner olmakdı çünkü hayvanları çok severdi mahalledeki tüm hayvanları beslerdi sahip çıkardı yanlız Devinin tiyatroyada çok hevesi vardı ara sıra okulda minik tiyatroda yapardı seçim karşısında kalan Devine ablasi Defne yardım eder Defne Devini karşısına alır ve der ki canım kardeşim bu senin hayatın ve sen yaşiyacaksın gönlünden hangi mesleyi yapmak geliyorsa onu seç kendini nerede daha mutlu göruyorsan hangi meslekde mutlu olacaksan o meslegi yap Defnenin bu sözlerini Devin o gece uzun uzun düşünür kararını verir tiyatroyu seçer sınava girer sınavı geçerek Güzel Sanatlar ünveritesin kazanır ve şimdi Devinin hikayesi burda başlıyordur Devin Güzel Sanatlar ünveritesine gider gelir ve bir gün oyunculuk egitimi ve ilk deneyimini yapmak için Istambulda bir kanala baş vurur ve başarılı olur Istambulda baş vurduğu kanaldan haber gelir ve Devini prova yapması için davet ederler Devin çok sevinçlidir lakin Anne Babasına nasıl söyliyecegini bilemez Devin akşam okuldan eve gelir Annesinin babasının kız kardesi Defnenin karşısına geçer konusmaya başlar ben okulu bırakmak istiyorum oyunculuk için baş vurmuşdum ve Istambuldan haber geldi beni davet etdiler ilk provam ve yapmak için gitmem lazım der ve okulunun birinci senesinde unversiteyi bırakır istambula gitmek için hazırlık yapmaya başlar Sultan hanım latif bey ve kız kardeşi Defne kızlarının bu kararına pek sevinmez ve izin vermez kızları daha küçük oldugu için başına bisey gelmesinden korkarlar ve izin vermezler Devin kararından dönmez Sultan hanım Latif bey Devinin çok üzüldügünu görür ve her ne kadar istemeselerde sonunda Devine izin verirler ve Devin esyalarını toplar kenarda biriktirdigi bir kaç parasını alır ve Istambula gelir lakin Devin bilemdigi bir koca şehir nereye gidecegini nerde kalacagını ve ne yapacagını bilemez bir kaç zaman vapurda kalır sabah olur prova için çagrıldıgı kanala gider lakin gitdigi gün Devine kanalın revize edildiyi iki karakrerin işden çikarildigi ve diger biride senin karakterin olduğunu derler Devin biraz düsünür kendi kendine burda benim hikayem bitdi diye düşünür geri dönmeliyim bırakdıgım okuluma devam etmeliyim diye düşünür bu ilk işimdi ve kısmet diyilmiş der gece düşer Devin hazırlanır yola çıkmak için tam yola çıkarken tekrar aynı kanaldan ararlar Devini bir tane karakter var oynarmısın derler ve Devin kabul eder ilk işine başlar sete gider gelir kısa süre sonra Devin minik bir eşyalı eve tasınir bir süre sonra tasındıgı evden çıkmak zorunda kalır bu sefer daha geniş bir ev bulur ve oraya tasinir lakin bu evin hiç eşyası yoktur ne yapacagını bilemez Devine yardım eli ablasından gelir Defne Devine kararından dolayı her ne kadar küs olsada yinede ablasına yardım eder. Bir sabah Devin işe dogru yol alır aksam eve döndüyünde ablası Defne Devinin evine lazım olan eşyaların hepsini almışdır Devin eşyaları görür ve çok sevinir ablasını arar tessekür eder ve bu sayede barışırlar. Devin Istambula ve yanlızlıgına alışmaya başlar bir gün bir kedi sahiplenmeti karar verir çok düşündükden sonra ismini balım koyma kararına gelir balım Devine hem dost olur hem yoldaş olur her gece işden dönerken Devin balımla dertleşir balımla büyümeye başlar bu arada Devin bir çok projelerde yer almaya devam eder bir çok tiyatrolarda oynar Devinin başarısı gün geçdikce artar Devin bir çok projelerde oynadıkdan sonra bir süre balım ve kendisiyle tatil yapmak ister lakin Devine yine bir projeden teklif gelir Devin hemen kabul eder sabah olunca kanala gider senaryoya bakar partneri Mertan bey ile tanış olur senaryoya birlikde bakarlar ve dizideki hikayeleri başlar. Bu hikayede Devin canlandırdığı karaktere bürünecekdir hikayede oynuyacagı karakter Çiçek karakteridir partneri Mertanın oynuycagı karakter ise Samidir boylece Sami ve Çiçeyin hikayesi başlar .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
insan kendi şansını kendi yaratır
Non-FictionBir genç kızın tek başına kendi ayakları üzerinde Koca Şehirde ve kendi çabasıyla biryelere geldigini anlatan bu hikaye umarım tüm kızlara umut olur ve hayallerinden vazgeçmemeyi sonuna kadar mücadele etmeyi tek başlarına guzel yerlere gele bilece...