Medya: evin sarıboğa ax u eman
...
Sen benim en güzel yanım...
Yarınlarımsın..
...
Agah Vurgun arabadan inip eşini tek hamlede kucağına alarak
"Bir daha yürümene de izin vermeyeceğim çünkü nedense her yürüdüğünde seni benden alıyorlar senin bir kuleye kapatmayı düşünüyorum"
dediğinde Erva Güneş kaşlarını çatarak sinirli olduğunu düşündüğü bir ifadeyle;
"Bir de saçlarımı uzatayım da oradan tırman gel yanıma"
dediğinde aga Vurgun kahkaha atarak;
"demek ki ömür boyu prensin ben olacağım bunun için hiç sorun yok ama hayır Bir de oğlumuz var değil mi"
dediğinde Erva Güneş;
"oğlumuz beni o kuleden kurtarır ve beni senden alarak başka bir diyara götürür"
dediğinde Agah Vurgun kıskançlıkla;
"seni o bebeğe vermem sonradan gelmiş seni benden alacak öyle mi bunu asla izin vermem"
dediğinde Erva Güneş eşinin kıskandığını anlayarak kahkaha atmaya başlamıştı.
Evin içerisine girdiklerinde Agah Vurgun onu odalarına getirip yatağa oturttu alnına bir öpücük bırakıp
"sen burada bekle bebeğim ben banyoyu senin için hazır edeceğim ve seni kendine ellerimle yıkayacağım"
dediğin derva Güneş kocasına aşkla ve hayranlıkla bakmaya başlamıştı.
Agah Vurgun banyoya ilerleyip jakuzi suyla doldurarak içine güzel kokulu şampuanlar boşalttı.
Köpürttüğü su ile geri odalarına döndüğünde ervasının gözlerinin dolduğunu görmüştü.
Endişe ile koşarken yanına yaklaştığında kendisini sıkı sıkı sarılan eşiyle kokusunu içine çekip;
"ne oldu bebeğim hadi söyle bana."
Dedi Erva Güneş derin bir nefes alıp;
"bir daha seni ve ailemi göremeyeceğim sandım senden ayrı olacağıma öleceğimi zannettim seni kaybedeceğini zannettim."
Agah Vurgun ervasının saçlarını okşayarak;
"seni bir daha asla yalnız bırakmayacağım sensizlik bana bir ömür gibi geldi bu iki gün öleceğimi zannettim senin kokun olmadan evimize giremedim yatağımıza yatmadım. yatamadım"
demişti Erva Güneş yavaşça eşinden ayrılıp gözlerini kaçırarak;
"vurulduğum nedense o adamda babamın yüzünü gördüm ona çok benziyordu ve bana karşı çok iyiydi bu bir abinin kız kardeşine davrandığı gibi bir davranmıştı"
dediğinde Vurgun daha fazla içinde tutamadığı sırrını eşini söyledi;
"ben seni ilk gördüğümde araştırmaya başladığım zaman ailenin bir erkek çocuklarını kaybettiğini öğrendim bunu sana söylemeyi istemezdim ama abin ölmedi kaçırıldı"
Dediğinde Erva Güneş olduğu yerde titremişti kafasını sağa sola sallayarak;
"hayır hayır benim abim öldü annemin onun için geceleri nasıl ağladığını ben biliyorum Vurgun bana bunları inandıramazsın."
Dediğinde Agah Vurgun;
"keşke sana yalan söyleyebilseydim ama doğru olanlar bunlar Korhan Yıldırım senin abin seni kaçıran kişi senin öz ve öz abin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi
General FictionAcımasız mafya liderinin aşkı... Aşk hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı...