Medya: Kayhan odalarda ışıksızım
....
Senin kusur sandığın her zerrene aşığım ben
Cemal Süreya
...
İnsan sevdiğine dokunmaya korkar.
İnsan sevdiğinin kokusunu alır alınca başkasının da bu kokuyu almasından korkar.
Sadece içine saklamayı ister sevdiğini kimse görmesin duymasın bilmesin.
Agah Vurgun da aynen böyleydi sevdiğine dokunmaya bile kıyamıyordu.
Sevdiği kadın onu adam yapmış şimdi de baba yapmıştı bir oğlu olacaktı.
Ne kadar kendi izinden gitmesini istemese de bu aleme bir veliaht vermek zorundaydı.
Ama babasının yaptığı gibi değil görmezden gelerek ya da küçük düşürerek değil bir şeylere zorlayarak değil ona sevgisini vererek güvenini kazanarak bu yola hazırlayacaktı.
Yanında yatan eşine baktığında ne yapacağını anlamıştı.
Korhan Yıldırım ile görüşmesi vardı bugün her şeyi bir bir açıklayacak ervasının asla kötü olmaması için elinden gelen her şeyi yapacak.
Elini başının altına koyup tavanı izleyerek düşünen Agah Vurgun kendisine sarılan beden ile derin bir nefes alarak o sarılaşa sıkı sıkı sarılarak karşılık vermişti.
Erva Güneş sarıldığı bedeni daha da sokulup kokusunu içine çekti aile içi olayları yüzünden sevdiği adama vakit ayıramıyor hamileliğin tadını çıkaramıyordu.
Sarıldığı bedenden yavaşça ayrılıp zorlanarak da olsa yatağa oturdu.
Agah Vurgun bir anda kendisinden ayrılıp yatağa oturan ervası ile düşüncelerinden sıyrılmış o da yavaşça yatağa oturmuştu.
Karşı karşıya gelen iki sevdalı birbirine aşk ve özlemle bakıyordu.
Erva Güneş yavaşça vurulduğuna yaklaşık alnını alnına yasladı derin bir nefes çekerek;
"biliyor musun vurulduğum beni ne kadar sevdiğini biliyorum hissediyorum ve bunu tutuyorum bir somut delil gibi sana vakit ayıramıyorum ve bu durum beni çok zorluyor seni çok seviyorum şu göğsümde atan kalp sadece senin adın ile hızlanıyor."
Dediğinde Agah Vurgun elini eşinin beline koyup onu kaldırarak dizine oturttu.
Başına boynuna gömüp o aşık olduğu kokuyu içine çekti titrek bir nefes alıp;
"ben sana aşık olduğumda aşkıma karşılık bulacağımı hiç düşünmedim ben sevileceğimi düşünmedim ben senin sevgini hak etmedim. İlk başlarda seni yanımda zorla tutsam da bana aşık olduğunu anladığım an sana sıkı sıkıya tutundum çünkü senden başka kimsem olmadığını bir kere daha anlamıştım"
sözlerini bitirdiğinde Erva Güneş Bir anda;
"hayır hayır sakın beni öyle deme senin bir oğlun da var ve biz seni asla yalnız bırakmayacağız o eksik büyüyen kalbini ben ve oğlum tamamlayacağız"
dediğinde Agah Vurgun ervasından ayrılıp dudağına kısa bir buse bırakmıştı. yavaşça ondan ayrılıp;
"seni çok seviyorum ervam, seni her evrende seviyorum. eğer olurda bir gün seni aldattığımı veya senden sıkıldığımı düşünürsen sol koluma bak çünkü orada senin adın kazılı eğer o yazı omazsa senden vazgeçtim demektir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gece Güneşi
Fiksi UmumAcımasız mafya liderinin aşkı... Aşk hiç bu kadar tehlikeli olmamıştı...